Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Meta ερευνά τη μετατροπή οποιασδήποτε επίπεδης επιφάνειας σε εικονικό πληκτρολόγιο

      Η Meta παρουσίασε έρευνα που μετατρέπει οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια σε εικονικό πληκτρολόγιο.

    Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δημοσίευσε ένα βίντεο στο προσωπικό του προφίλ στο Instagram που δείχνει αποσπάσματα από τον ίδιο και τον CTO της Meta, Andrew Bosworth, να δοκιμάζουν ένα εικονικό πληκτρολόγιο με επιφανειακό κλείδωμα σε ένα σετ ακουστικών Quest 2. Ο Zuckerberg ισχυρίζεται ότι κατάφερε να επιτύχει περίπου 100 λέξεις ανά λεπτό, ενώ ο Bosworth λέει ότι έφτασε τις 119 λέξεις ανά λεπτό. Ο μέσος άνθρωπος πληκτρολογεί περίπου 40 λέξεις ανά λεπτό σε ένα παραδοσιακό πληκτρολόγιο, ενώ οι επαγγελματίες δακτυλογράφοι φτάνουν μεταξύ 70 και 120 λέξεων ανά λεπτό ανάλογα με το επίπεδο δεξιοτήτων τους.

     

    Η εισαγωγή κειμένου σε VR και AR σήμερα είναι δυσκίνητη και σημαντικά πιο αργή από ό,τι στους υπολογιστές και τα smartphones. Τα αιωρούμενα εικονικά πληκτρολόγια απαιτούν να κρατάτε αμήχανα τα χέρια σας ψηλά και να πατάτε ένα πλήκτρο κάθε φορά, χωρίς να παρέχουν απτική ανατροφοδότηση και χωρίς να σας εμποδίζουν να ξεκουράζετε τον καρπό σας. Τα ακουστικά Quest υποστηρίζουν την αντιστοίχιση ενός φυσικού πληκτρολογίου bluetooth για πληκτρολόγηση πλήρους ταχύτητας και ορισμένα μοντέλα παρακολουθούνται, αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μεταφέρετε μαζί σας μια ξεχωριστή συσκευή μεγαλύτερη από το ίδιο το ακουστικό.

     

    Αν τα μελλοντικά ακουστικά μπορούσαν να μετατρέψουν οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια σε εικονικό πληκτρολόγιο, θα έφερναν μερική απτική ανατροφοδότηση και θα σας επέτρεπαν να ξεκουράζετε τους καρπούς σας όπως με τα φυσικά πληκτρολόγια, χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάτε μαζί σας ένα φυσικό πληκτρολόγιο.

     

    Οι προγραμματιστές μπορούν τεχνικά ήδη σήμερα να κατασκευάσουν εικονικά πληκτρολόγια με κλειδωμένη επιφάνεια στο Quest, χρησιμοποιώντας εντοπισμό χεριών και βάζοντας τον χρήστη να αγγίξει την επιφάνεια για να βαθμονομηθεί η θέση της. Αλλά στην πράξη, ακόμη και η παραμικρή απόκλιση του ύψους της εικονικής επιφάνειας από την πραγματική επιφάνεια οδηγεί σε λανθασμένα πατήματα πλήκτρων.

     

    Η Meta δεν μοιράστηκε ακόμη πώς ακριβώς η έρευνά της λύνει αυτό το ζήτημα. Ωστόσο, στο κλιπ διακρίνονται δείκτες αναφοράς στο γραφείο. Εάν το σύστημα είναι προ-προγραμματισμένο με τις ακριβείς διαστάσεις αυτών των δεικτών, αυτό μπορεί να λειτουργήσει ως ένα ισχυρό δυναμικό σύστημα βαθμονόμησης.

     

    Το Quest 3 θα προσθέσει για πρώτη φορά έναν αισθητήρα βάθους σε ένα ακουστικό Meta και ένα βίντεο κλιπ εγκατάστασης που διέρρευσε δείχνει το ακουστικό να δημιουργεί ένα τρισδιάστατο πλέγμα του περιβάλλοντός του. Εάν αυτό το πλέγμα είναι αρκετά ακριβές, το Quest 3 θα μπορούσε ενδεχομένως να υποστηρίξει αυτό το είδος εικονικού πληκτρολογίου. Προς το παρόν, όμως, η Meta περιγράφει αυτό το γεγονός αποκλειστικά ως έρευνα και όχι ως επίδειξη μιας βραχυπρόθεσμης εμπειρίας προϊόντος.

     

    Η Meta πιθανότατα θα παρουσιάσει περισσότερες από τις έρευνές της σε VR και AR στο Meta Connect, το οποίο ξεκινά στις 27 Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.