Η HP εργάζεται για την αντιμετώπιση μιας κακής ενημέρωσης firmware που έχει προκαλέσει βλάβη στους εκτυπωτές HP Office Jet παγκοσμίως από τότε που κυκλοφόρησε στις αρχές του μήνα. Ενώ η HP δεν έχει ακόμη εκδώσει δημόσια δήλωση σχετικά με αυτά τα συνεχιζόμενα προβλήματα που επηρεάζουν ένα υποσύνολο της πελατειακής της βάσης, η εταιρεία δήλωσε στο BleepingComputer ότι αντιμετωπίζει τα σφάλματα μπλε οθόνης που παρατηρούνται σε έναν "περιορισμένο αριθμό" χρηστών.
Οι ομάδες μας εργάζονται επιμελώς για την αντιμετώπιση του σφάλματος μπλε οθόνης που επηρεάζει έναν περιορισμένο αριθμό εκτυπωτών HP OfficeJet Pro 9020e. Συνιστούμε στους πελάτες που αντιμετωπίζουν το σφάλμα να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας για βοήθεια: https://support.hp.com
Οι εκτυπωτές που επηρεάζονται περιλαμβάνουν τα μοντέλα HP OfficeJet 902x, συμπεριλαμβανομένων των HP OfficeJet Pro 9022e, HP OfficeJet Pro 9025e, HP OfficeJet Pro 9020eAll-in-One, HP OfficeJet Pro 9025e All-in-One Printer. Οι πελάτες που επηρεάζονται αναφέρουν ότι οι συσκευές τους εμφανίζουν μπλε οθόνες με σφάλματα "83C0000B" στην ενσωματωμένη οθόνη αφής. Από τότε που εμφανίστηκαν τα προβλήματα, έχουν ξεκινήσει πολλά θέματα από χρήστες από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Αυστραλία, την Πολωνία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Γαλλία που οι εκτυπωτές τους μπλόκαραν, μερικοί με περισσότερες από δώδεκα σελίδες αναφορών.
Πελάτες της HP δήλωσαν:
Η HP δεν έχει καμία λύση προς το παρόν. Το κρυφό μενού υπηρεσιών δεν εμφανίζεται και ο εκτυπωτής δεν εκκινείται πλέον. Μόνο μια μπλε οθόνη
Μίλησα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της HP και μου είπαν ότι δεν έχουν λύση για να διορθώσουν αυτό το πρόβλημα firmware, προς το παρόν
Το υλικολογισμικό δεν φορτώνει καν μερικώς, αποτυγχάνει αμέσως... Η HP έβαλε εξ αποστάσεως μπλοκάρει τις συσκευές μας! Ορισμένοι χρήστες είπαν ότι η HP θα στείλει αντικαταστάτη
ενώ κάποιοι άλλοι ανέφεραν ότι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος είναι να στείλουν τον εκτυπωτή για σέρβις στην HP.
Δεδομένου ότι η προβληματική ενημέρωση φαίνεται να εγκαθίσταται αυτόματα σε εκτυπωτές που είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, οι πελάτες της HP καλούνται να απενεργοποιήσουν τη σύνδεση των συσκευών τους στο Διαδίκτυο και να περιμένουν μια ενημέρωση firmware που θα διορθώσει το πρόβλημα του bricking.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now