Ο κατασκευαστής εκτυπωτών Epson, έχει εισάγει ένα «τέλος ζωής» στο λογισμικό που διαχειρίζεται τους εκτυπωτές inkjet της εταιρίας. Αυτό το προκαθορισμένο τέλος ζωής δεν ήταν ένα χαρακτηριστικό της συσκευής που γνωστοποιόταν στον πελάτη κατά την αγορά του, αλλά παρόλα αυτά, υπάρχει. Δεν έχει σημασία αν ο εκτυπωτής εκτυπώνει κανονικά, χωρίς προβλήματα. Η εταιρεία Epson έχει διαπιστώσει ότι ο εκτυπωτής σας και τα συστατικά μέρη του είναι πλέον πολύ παλιά και βρίσκονται στο τέλος της διάρκειας ζωής τους (παρόλο που ο εκτυπωτής φαίνεται να λειτουργεί καλά) και η συσκευή πρέπει να αντικατασταθεί ή να επισκευαστεί από εξουσιοδοτημένο επαγγελματία σέρβις της Epson, φυσικά.
Συγκεκριμένα, αυτό το μήνυμα συνδέεται με επιθέματα μελάνης, τα οποία η Epson περιγράφει ως «πορώδη επιθέματα στον εκτυπωτή που συλλέγουν, διανέμουν και, πολύ σημαντικό, περιέχουν το μελάνι που δεν χρησιμοποιείται σε εκτυπωμένες σελίδες». Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα μαξιλαράκια φθείρονται -όπως εξηγεί η Epson- γενικά "όχι προτού αντικατασταθεί ο εκτυπωτής για άλλους λόγους".
Αν είστε ένας από τους «τυχερούς» ή, ίσως, όπως σημειώνει η Epson, μπορεί να είστε «χρήστης υψηλής έντασης», μπορεί να λάβετε αυτό το μήνυμα σχετικά με τα τακάκια μελάνης προτού τα άλλα εξαρτήματα φτάσουν στο τέλος της ωφέλιμης χρήσης τους.
Ο Mark Tavern, λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του New Haven στο Κονέκτικατ, ήταν ένας από τους "τυχερούς". Ο Tavern έλαβε περισσότερα από 4.500 «μου αρέσει» και 800 retweets όταν έγραψε ότι η Epson της συζύγου του αντιμετώπισε το σφάλμα.
«Ένας εκτυπωτής που "αυτοκαταστρέφεται" μετά από λίγο είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του ότι «νομίζεις ότι αγόρασες ένα προϊόν, αλλά πραγματικά έχεις νοικιάσει μια υπηρεσία», έγραψε ο Τζόναθαν Ζιτρέιν, καθηγητής Διεθνούς Δικαίου στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ.
Για τους κατόχους εκτυπωτών, οι επιλογές μόλις παρουσιαστεί αυτό το σφάλμα είναι περιορισμένες, όπως εξηγεί η Epson στον ιστότοπό της. Εάν αυτή είναι η πρώτη φορά που το συναντάτε ΚΑΙ τυχαίνει να χρησιμοποιείτε Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista και Windows XP, υπάρχει ένα επίσημο βοηθητικό πρόγραμμα επαναφοράς της Epson που «μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά και θα επιτρέψει την εκτύπωση για σύντομο χρονικό διάστημα χρονικό διάστημα."
Οι χρήστες των Windows μπορούν να εκτελέσουν το βοηθητικό πρόγραμμα από έναν υπολογιστή με Windows συνδεδεμένο στον εκτυπωτή Epson και να επαναφέρουν τον μετρητή από 100% σε 0% για να επιτρέψουν τη συνέχιση της εκτύπωσης.
Εάν είστε χρήστης Mac ή έχετε ήδη αντιμετωπίσει το σφάλμα και εκτελέσετε το βοηθητικό πρόγραμμα επαναφοράς, οι επιλογές σας είναι να επισκευαστεί ο εκτυπωτής από ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Epson ή να αντικαταστήσετε τον εκτυπωτή και να ανακυκλώσετε τον παλιό σας χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ανακύκλωσης της Epson. Και σε περίπτωση που αναρωτιέστε τι προτείνει η Epson, ο ιστότοπος της εταιρείας σημειώνει ότι «η επισκευή μπορεί να μην είναι μια οικονομικά αποδοτική επιλογή για εκτυπωτές χαμηλότερου κόστους, επειδή και άλλα εξαρτήματα μπορεί επίσης να πλησιάζουν στο τέλος της ωφέλιμης ζωής τους».
Το όριο φαίνεται να επηρεάζει τον εκτυπωτή μοντέλου L360 της Epson, καθώς και τους Epson L130, L220, L310 και L365, αν και άλλα μοντέλα ενδέχεται επίσης να υπόκεινται στο ίδιο όριο.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now