Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    «Αν πεθάνεις στο παιχνίδι, πεθαίνεις στην πραγματική ζωή». Ο συνιδρυτής του Occulus θυμάται.

    Η 6η Νοεμβρίου 2022 ήταν η ημέρα του συμβάντος του Sword Art Online (SAO), όπου χιλιάδες παίκτες VRMMORPG παγιδεύτηκαν από έναν τρελό επιστήμονα μέσα σε ένα παιχνίδι θανάτου από το οποίο θα μπορούσε κάποιος να ξεφύγει μόνο με την ολοκλήρωση του. Εάν τα hit point τους έπεφταν στο μηδέν, ο εγκέφαλός τους θα βομβαρδιζόταν από εξαιρετικά ισχυρά μικροκύματα, σκοτώνοντας τον χρήστη. Το ίδιο θα συνέβαινε εάν οποιοσδήποτε στον πραγματικό κόσμο παραβίαζε το NerveGear του, την οθόνη εικονικής πραγματικότητας που τοποθετείται στο κεφάλι που μετέφερε το μυαλό και την ψυχή τους στο Aincrad, το κύριο σκηνικό του Sword Art Online.

    Αυτός ο τύπος σεναρίου είναι βασικό στοιχείο της επιστημονικής φαντασίας για δεκαετίες, αλλά το Sword Art Online "έσκασε" ακριβώς την κατάλληλη στιγμή με αποτέλεσμα να γίνει δημοφιλές και να έχει τεράστιο αντίκτυπο στον πραγματικό κόσμο. Το ήδη δημοφιλές διαδικτυακό μυθιστόρημα προσαρμόστηκε σε μια σειρά anime που προβλήθηκε ακριβώς τη στιγμή που το Oculus Rift μετατράπηκε από μια περίεργη συσκευή όπου συζητιόταν σε εξειδικευμένα διαδικτυακά φόρουμ σε πρωτοποριακό προϊόν της βιομηχανίας παιχνιδιών, που υποστηρίχθηκε από γίγαντες όπως ο John Carmack, ο Gabe Newell και ο Cliff Bleszinski. Το 4ο επεισόδιο του SAO δε, το "The Black Swordsman" (黒の剣士), προβλήθηκε στην Ιαπωνία ακριβώς τη στιγμή που κυκλοφόρησε το Kickstarter για το Oculus Rift DK1!

    Η δημοτικότητα του SAO οδήγησε σε τεράστιο ενθουσιασμό της otaku κοινότητας για την Oculus, ειδικά στην Ιαπωνία, η οποία έγινε γρήγορα η 2η μεγαλύτερη αγορά του Occulus. Με τη σειρά του, η ύπαρξη του Rift έκανε το ίδιο το Sword Art Online να φαίνεται πολύ πιο αληθοφανές, το οποίο ήταν μια ιστορία που είχε γραφτεί σε έναν κόσμο όπου η VR πήγε από μια ασήμαντη τεχνολογία στα πρωτοσέλιδα της gaming κοινότητας παγκοσμίως. Αυτή η συνέργεια είχε ουσιαστικό αντίκτυπο στις πωλήσεις και την υιοθέτηση του κιτ προγραμματιστών – κυριολεκτικά χιλιάδες άνθρωποι επικοινώνησαν με τον δημιουργό του Occulus κάνοντας ερωτήσεις του στυλ «Έχετε δει το Sword Art Online; Πότε θα κάνετε το NerveGear αληθινό;!”. Το Oculus SDK ήταν ό,τι πιο κοντά στο SAO’s World Seed, ένα εργαλείο λογισμικού που επέτρεπε σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει απίστευτους κόσμους VR.


    Πηγή
    Φωτογραφία: http://palmerluckey.com/
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.