Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε επίσημα τις τεχνικές λεπτομέρειες του PlayStation 5 Pro μέσω ενός σεμιναρίου που παρουσίασε ο Mark Cerny, αρχιτέκτονας του συστήματος. Το σεμινάριο αποσαφήνισε σημαντικές πληροφορίες και διόρθωσε φήμες σχετικά με τις δυνατότητες της νέας κονσόλας, όπως τον εσφαλμένο ισχυρισμό για "33.5 TFLOPs," που προέκυψε από παρερμηνεία της αρχιτεκτονικής RDNA 2.X της AMD.
Το PS5 Pro επιτυγχάνει πραγματικά 16.7 TFLOPs, μία σημαντική αναβάθμιση από τα 10 TFLOPs του PS5. Για πιο ειδικές λειτουργίες, όπως υπολογισμούς 8-bit, το σύστημα φτάνει τα 300 TOPS, ενώ σε 16-bit υπολογισμούς αγγίζει τα 67 TFLOPs. Η Sony επέλεξε να διατηρήσει τη βάση της αρχιτεκτονικής RDNA 2, προσθέτοντας χαρακτηριστικά από την RDNA 3, διατηρώντας τη συμβατότητα χωρίς ανάγκη για επανεγγραφή κώδικα.
Οι μεγαλύτερες βελτιώσεις επικεντρώνονται στο Ray Acceleration με την ενσωμάτωση της δομής BVH8 (Bounding Volume Hierarchy), αντί για το BVH4 που χρησιμοποιούσε το PS5. Αυτό διπλασιάζει την απόδοση σε υπολογισμούς ray tracing, ειδικά για σύνθετες αντανακλάσεις και κυρτές επιφάνειες. Επιπλέον, η Ray Intersection Engine τώρα συγκρίνει 8 κουτιά και 2 τρίγωνα, έναντι 4 κουτιών και 1 τριγώνου στο προηγούμενο μοντέλο, παρέχοντας πιο φυσικά και ακριβή γραφικά.
Παρά τις σημαντικές βελτιώσεις στο ray tracing, οι αναβαθμίσεις στον χειρισμό σκιών και επίπεδων αντανακλάσεων είναι πιο μέτριες. Ωστόσο, η κονσόλα προσφέρει σαφή βελτίωση στην αποδοτικότητα και τη διαχείριση γραφικών, κάνοντάς την ιδανική για απαιτητικά παιχνίδια. Το πλήρες σεμινάριο των 37 λεπτών προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες για τους τεχνολογικούς στόχους του PS5 Pro και τη θέση του στη σύγχρονη αγορά κονσολών.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now