Κατά τη διάρκεια του Halo World Championships, η 343 Industries ανακοίνωσε ότι μετονομάζεται σε Halo Studios και ότι όλα τα μελλοντικά έργα της σειράς θα βασίζονται πλέον στην Unreal Engine. Αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί την αποχώρηση από τη Slipspace Engine, την οποία χρησιμοποιούσαν για το Halo Infinite. Το Project Foundry, ένα πείραμα για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού Halo με την Unreal Engine, παρουσιάστηκε με ένα επτάλεπτο βίντεο που άφησε υπαινιγμούς για ένα νέο ξεκίνημα για τη σειρά.
Η μετάβαση στην Unreal Engine αναμένεται να βοηθήσει το στούντιο να εστιάσει στη δημιουργία πολλαπλών νέων εμπειριών. Σύμφωνα με τον Chris Matthews, καλλιτεχνικό διευθυντή της Halo Studios, η αλλαγή έγινε εν μέρει επειδή η Slipspace Engine βασιζόταν σε εργαλεία που χρονολογούνται από τις αρχές του 2000, τα οποία είχαν περιορισμούς και απαιτούσαν τεράστιους πόρους για συντήρηση και αναβάθμιση.
Με τη νέα αυτή κατεύθυνση, το Halo Studios προετοιμάζεται για μια επανεκκίνηση της σειράς με τη συμβολή των Pierre Hintze και Elizabeth Van Wyck, οι οποίοι ανέλαβαν ηγετικούς ρόλους μετά την αποχώρηση της Bonnie Ross το 2022. Παρόλο που τα νέα έργα είναι σε στάδιο πρωτοτύπων, το στούντιο επιβεβαιώνει πως είναι "πλήρως αφοσιωμένο" στη δημιουργία ποιοτικών εμπειριών για τους φίλους του Halo.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now