Η Sony σχεδιάζει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει σε διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις σε παιχνίδια PlayStation. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιεί δοκιμές σε συνεργασία με διαφημιστικές εταιρίες για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα παιχνίδια του PlayStation, κίνηση παρόμοια με αυτή της Microsoft να προβάλλει διαφημίσεις στο Xbox. Το πρόγραμμα αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος του έτους.
Η ιδέα είναι να ενθαρρύνουn τους προγραμματιστές να συνεχίσουν να δημιουργούν δωρεάν παιχνίδια, τα οποία έχουν αυξηθεί λόγω της πανδημίας, δίνοντάς τους έναν τρόπο να κερδίζουν χρήματα από αυτά. Η νέα προσπάθεια, που αναμένεται να ξεκινήσει μέχρι τα τέλη του 2022, θα βάλει διαφημίσεις μέσα στα ίδια τα παιχνίδια του PlayStation, που θα πωλούνται μέσω ιδιωτικής αγοράς, ανέφεραν οι πηγές. Ο στόχος είναι οι διαφημίσεις να εμφανίζονται σαν να είναι μέρος του παιχνιδιού, όπως οι ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες σε αθλητικά στάδια. Οι μορφές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν διαφημίσεις που δίνουν στους θεατές ανταμοιβές για την παρακολούθηση διαφημίσεων και προωθήσεις για στοιχεία εντός του παιχνιδιού, όπως avatar skins.
Η Sony δεν έχει αποφασίσει εάν θα περικόψει τα έσοδα, ανέφεραν οι πηγές. Υπάρχει επίσης η σκέψη χρέωσης των προγραμματιστών και των εκδοτών παιχνιδιών για την χρήση δεδομένων σχετικά με τη δραστηριότητα των καταναλωτών στο PlayStation. Η Sony δεν απάντησε σε αιτήματα για σχόλια, ενώ έχει λεχθεί ότι ότι είναι αυστηρή όσον αφορά τον έλεγχο των διαφημιστικών εταιρειών με τη χρήση δεδομένων χρηστών, αποκλείοντας τη συλλογή προσωπικών πληροφοριών όπως email ή ονόματα.
Ο Dario Raciti, διευθύνων σύμβουλος του Zero Code, του κλάδου gaming και esports της Omnicom, είπε ότι οι διαφημιστές μπορεί να ενδιαφέρονται από την ιδέα να βάζουν διαφημίσεις μπροστά στους παίκτες, οι οποίοι είναι δύσκολο να προσεγγιστούν με τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Αλλά εξέφρασε επίσης τον προβληματισμό του ότι τα προγράμματα διαφημίσεων PlayStation και Xbox, όπως περιγράφεται από το Insider, θα μπορούν να παρακολουθούν τους παίκτες και να μετρούν τις ενέργειες που έκαναν αφού δουν μια διαφήμιση. Θα είναι δύσκολο για τις διαφημιστικές εταιρείες να πείσουν τους προγραμματιστές να τους αφήσουν να βάζουν διαφημίσεις σε δημοφιλή παιχνίδια, ενώ πολλοί διαφημιστές θα θέλουν να αποφύγουν να εμφανίζονται σε παιχνίδια με περιεχόμενο για ενήλικες ή βίαιο, είπε.
"Είναι ένα νέο πράγμα, ακριβώς όπως το metaverse, και όλοι βιάζονται να το δοκιμάσουν, αλλά για τους ανθρώπους που ασχολούνται με παιχνίδια και κατανοούν το κοινό τους, θα εφαρμοστεί μια πολιτική αναμονής", είπε ο Raciti.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now