Το backwards compatibility είναι μια λειτουργία που είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους console gamers μιας και επιτρέπει μια ευρεία γκάμα παιχνιδιών παλαιότερων κονσολών να παιχτούν σε νεότερο hardware. Με άλλα λόγια, δημιουργεί ένα all in one σύστημα. Επιτρέπει επίσης σε gamers να παίξουν παιχνίδια που ίσως να μην είχαν παίξει στο παρελθόν. Αυτή τη τόσο βολική λειτουργία οι εταιρείες “δυσκολεύονται” πολλές φορές να ενσωματώσουν όπως πρέπει η γενικότερα στα συστήματα τους.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τριμηνιαίας συνεδρίας ερωτήσεων και απαντήσεων επενδυτών της εταιρείας, όταν ρωτήθηκε για την άποψη της Nintendo σχετικά με τη συμβατότητα προς τα πίσω, τα πλεονεκτήματά της και εάν αυτό ήταν κάτι για το οποίο η εταιρεία είχε εσωτερικές συζητήσεις, ο Shigeru Miyamoto – Αντιπρόσωπος Διευθυντής και Συνεργάτης στην εταιρεία – αναγνώρισε ότι παρόλο που η πρόσβαση σε παλιότερους τίτλους σε νεότερα μηχανήματα έχει γίνει πολύ πιο εύκολος μέσω πολλών μεθόδων, ο πρωταρχικός σκοπός της Nintendo είναι να δημιουργήσει νέα είδη παιχνιδιών στις νέες της κονσόλες που δεν θα ήταν δυνατό να αναπτυχθούν σε οποιοδήποτε άλλο υλικό.
Πάρολο που αυτή η δήλωση είναι γενική, μερικές φορές η μη- απάντηση είναι και αυτή μια απάντηση. Το πιο πιθανό είναι πως η νέα κονσόλα ίσως να μην είναι εξοπλισμένη με την λειτουργία αυτή και σίγουρα αν αυτό ισχύσει τελικά, να απογοητεύσει εκατομμύρια gamers. Μένει να δούμε τι θα συμβεί.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now