Η Microsoft γιορτάζει σήμερα την 40ή επέτειο του Flight Simulator με την κυκλοφορία της έκδοσης Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary. Όπως είχε πει η εταιρεία στο παρελθόν, αυτή η ενημέρωση εισάγει ελικόπτερα και ανεμόπτερα, καθώς και μερικά κλασικά αεροσκάφη. Τα ανεμόπτερα και τα ελικόπτερα δεν είναι καινούργια στο Flight Simulator, αλλά όταν η Microsoft και η Asobo ανέστησαν τη σειρά το 2020, αυτά δεν υπήρχαν στο παιχνίδι.
Συνολικά, η ενημέρωση περιλαμβάνει 12 νέα αεροπλάνα (δύο ελικόπτερα, δύο ανεμόπτερα και οκτώ αεροσκάφη σταθερών πτερύγων). Τα κυριότερα σημεία εδώ είναι αυτό που η Microsoft και η Asobo αποκαλούν το πρώτο τους «αληθινό» αεροπλάνο στο βασικό παιχνίδι — ένα Airbus 310-300 — και το Spruce Goose, το μεγαλύτερο υδροπλάνο και ξύλινο αεροσκάφος που κατασκευάστηκε ποτέ. Άλλα νέα αεροσκάφη περιλαμβάνουν κλασικά όπως το Wright Flyer του 1903, το Curtiss JN-4 Jenny του 1915, το Ryan NYP Spirit of St. Louis του 1927, το Douglas DC-3 του 1935, το Grumman G-21 Goose του 1937 και το Havilland DHC2 Beaver του 1947.
Για να γιορτάσουν την νέα αυτή έκδοση, η Microsoft και η Asobo Studio προσκάλεσαν μια μικρή ομάδα στο Evergreen Aviation and Space Museum στο McMinnville του Όρεγκον, μιας και εκεί εκτίθεται το Spruce Goose, οπότε θεωρήθηκε το καλύτερο μέρος για να ανακοινώσουν επίσημα την κυκλοφορία αυτής της έκδοσης.
Όπως και στην πραγματική ζωή, τα ιπτάμενα ελικόπτερα θα είναι δύσκολα· τόσο δύσκολα που η Microsoft πρόσθεσε αρκετές νέες ρυθμίσεις βοήθειας που απλοποιούν την εμπειρία. Χωρίς αυτά — και ειδικά αν παίζετε σε ένα gamepad, για παράδειγμα — θα κολλήσετε. Κατ 'επανάληψη. Μόλις καταφέρετε, να πετάξετε αυτά τα ελικόπτερα (ένα μεγάλο Bell και το μικρό διθέσιο εκπαιδευτικό Guimbal Cabri G2) θα το ευχαριστηθείτε και θα μπορείτε να πετάτε αργά και χαμηλά στο εντυπωσιακό εικονικό μοντέλο της Γης της Microsoft.
Όπως θα περίμενε κανείς, τα ανεμόπτερα είναι πολύ πιο εύκολα στο χειρισμό Και εδώ, η Microsoft πρόσθεσε κάποια νέα οπτικοποίηση στο παιχνίδι για να σας επιτρέψει να δείτε ανοδικά και καθοδικά ρεύματα γύρω σας. Η μηχανή φυσικής λαμβάνει υπόψη τα πάντα, από την εξωτερική θερμοκρασία, τη γωνία του ήλιου, το υλικό από το οποίο αντανακλά το ηλιακό φως και πολλά άλλα — αλλά η ομάδα της Asobo παραδέχεται επίσης ότι έχουν γίνει πολλοί συμβιβασμοί για το πετύχουν εντός των υπολογιστικών ορίων της μηχανής του παιχνιδιού.
«Αν θέλουμε την τέλεια προσομοίωση, τότε θα χρειαζόμασταν έναν κβαντικό υπολογιστή τεχνολογίας 100 ετών από τώρα», εξήγησε ο Martial Bossard του Asobo. "Μερικές φορές πρέπει να γίνονται κάποιες έξυπνες επιλογές που μας βοηθούν να δημιουργήσουμε το ίδιο είδος συμπεριφοράς με χαμηλό υπολογιστικό κόστος."
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now