Μία από τις νεότερες δυνατότητες του Xbox που η Microsoft προσπαθεί να φέρει στα Windows είναι το DirectStorage, μια συλλογή λειτουργιών που επιτρέπει στους γρήγορους NVMe SSD που βασίζονται σε PCI Express να επικοινωνούν απευθείας με την GPU. Για το DirectStorage 1.0, το κύριο πλεονέκτημα ήταν οι ταχύτεροι χρόνοι φόρτωσης -- έως και 40 τοις εκατό ταχύτεροι, σύμφωνα με τη Microsoft. Αυτή την εβδομάδα η Microsoft ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει το DirectStorage 1.1 για κυκλοφορία αργότερα μέσα στο έτος, το οποίο θα επιτρέψει την αποσυμπίεση των στοιχείων του παιχνιδιού στη GPU αντί για την CPU, επιταχύνοντας τις λειτουργίες αποσυμπίεσης και ελευθερώνοντας τον επεξεργαστή σας για να κάνει άλλα πράγματα.
Κανονικά, τα συμπιεσμένα στοιχεία του παιχνιδιού φορτώνονται στη μνήμη του συστήματος και αποσυμπιέζονται από την CPU πριν σταλούν στη GPU. Αυτή η κυκλική διαδρομή προσθέτει στους χρόνους φόρτωσης του παιχνιδιού και μπορεί να συμβάλει στο "pop-in" σε παιχνίδια με μεγάλους ανοιχτούς κόσμους -- αυτό το αποτέλεσμα όπου βλέπετε μια ήπια, λιγότερο λεπτομερή έκδοση ενός αντικειμένου για μια σύντομη στιγμή πριν από αρχίσει η φόρτωση των πιο λεπτομερών υφών και μοντέλων. Η αποσυμπίεση που βασίζεται σε GPU του DirectStorage λειτουργεί με μια νέα μορφή συμπίεσης βελτιστοποιημένη για GPU που ονομάζεται "GDeflate", που δημιουργήθηκε αρχικά από τη Nvidia.
Το δείγμα εικόνας της Microsoft που συγκρίνει την αποσυμπίεση GPU με το GDeflate και την αποσυμπίεση CPU χρησιμοποιώντας το Zlib έδειξε πολύ ταχύτερους χρόνους φόρτωσης (0,8 δευτερόλεπτα στη GPU, σε σύγκριση με 2,36 δευτερόλεπτα στη CPU) μαζί με πολύ χαμηλότερη χρήση της CPU, αν και η Microsoft λέει ότι τα πραγματικά αποτελέσματα θα διαφέρουν βάσει του υλικού που διαθέτει ο κάθε χρήστης και το παιχνίδι που φορτώνει.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now