Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η EA εξετάζει διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού για παραδοσιακούς τίτλους "AAA"

      "Η διαφήμιση έχει την ευκαιρία να αποτελέσει ουσιαστικό μοχλό ανάπτυξης για εμάς."

    Σε μια πρόσφατη συνεδρίαση μετόχων, ο CEO της EA Andrew Wilson άφησε να εννοηθεί η πιθανότητα ενσωμάτωσης διαφημίσεων στα παραδοσιακά παιχνίδια ΑΑΑ, προκαλώντας προσμονή και ανησυχία. Ο Wilson αναγνώρισε ότι η διαφήμιση θα μπορούσε να συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της εταιρείας, υποδεικνύοντας ότι οι εσωτερικές ομάδες διερευνούν ήδη τρόπους για την απρόσκοπτη ενσωμάτωση διαφημίσεων σε εμπειρίες παιχνιδιών.

     

    Η ιδέα των διαφημίσεων εντός του παιχνιδιού σε premium τίτλους με τιμή 70 δολάρια ο καθένας εγείρει ερωτήματα σχετικά με τον αντίκτυπό τους στην εμβύθιση και την απόλαυση των παικτών. Ενώ ορισμένοι υποστηρίζουν ότι οι διακριτικές διαφημίσεις είναι ένα αποδεκτό αντιστάθμισμα για το κλιμακούμενο κόστος ανάπτυξης των παιχνιδιών ΑΑΑ, άλλοι φοβούνται μια πιθανή παρέμβαση στο παιχνίδι. Τα λάθη της EA στο παρελθόν, όπως οι όχι και τόσο πετυχημένες διαφημίσεις πλήρους οθόνης στο UFC 4, λειτουργούν ως προειδοποιητικά παραδείγματα κατά των παρεμβατικών διαφημιστικών τακτικών.

     

    Η έννοια της διαφήμισης εντός του παιχνιδιού δεν είναι καινούργια, καθώς ανάγεται στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Από τις διακριτικές τοποθετήσεις προϊόντων έως τις κραυγαλέες εγκρίσεις εμπορικών σημάτων, η βιομηχανία παιχνιδιών έχει δει διάφορες προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση διαφημίσεων. Η ίδια η EA έχει μια ιστορία με δυναμικές διαφημίσεις, η οποία χρονολογείται από τα μέσα της δεκαετίας του 2000, με τίτλους όπως το Need for Speed Carbon και το Burnout Paradise να διαθέτουν χορηγούμενο περιεχόμενο.

     

    Καθώς η EA εξετάζει αυτή την κίνηση, το κοινό παραμένει επιφυλακτικό ως προς τις πιθανές συνέπειες για τις εμπειρίες τους στο παιχνίδι. Το αν η εφαρμογή της EA ευθυγραμμίζεται με την υπόσχεσή της για "προσεκτική" ενσωμάτωση μένει να φανεί, καθώς η εταιρεία βαδίζει στη λεπτή γραμμή μεταξύ της δημιουργίας εσόδων και της διατήρησης της ικανοποίησης των παικτών.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Getty Images
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.