Την Παρασκευή, ο Frank Azor, επικεφαλής του τμήματος Gaming Solutions της AMD, δήλωσε ότι αν η Bethesda ήθελε να εφαρμόσει την τεχνολογία DLSS upscaling της αντίπαλης Nvidia στο επερχόμενο RPG Starfield, η AMD δεν θα έμπαινε εμπόδιο. "Αν θέλουν να κάνουν DLSS, έχουν την πλήρη υποστήριξη της AMD", δήλωσε ο Azor στο The Verge, προσθέτοντας ότι τίποτα δεν εμποδίζει την Bethesda να τη χρησιμοποιήσει.
Τα πρόσφατα σχόλια απαντούν στις αυξανόμενες υποψίες ότι η AMD, εμποδίζει την εμφάνιση του DLSS στα περισσότερα παιχνίδια για τα οποία υπογράφει συμφωνίες μάρκετινγκ. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι πιθανότατα δεν θα υποστηρίζει επίσημα το χαρακτηριστικό κατά την κυκλοφορία του.
Λίστες που συγκρίνουν τις συμφωνίες χορηγίας παιχνιδιών με τις δύο εταιρείες δείχνουν ότι οι περισσότεροι μεγάλοι τίτλοι που χρηματοδοτούνται από την Nvidia υποστηρίζουν την τεχνολογία FSR της AMD. Αντίθετα, πολύ λιγότερα παιχνίδια της AMD περιλαμβάνουν τη λύση upscaling της Nvidia. Η προηγούμενη διστακτικότητα της AMD να ξεκαθαρίσει την κατάσταση δεν βοήθησε και η εταιρεία εξακολουθεί να μην μπορεί να αποκαλύψει όλες τις λεπτομέρειες των συμβολαίων της αυτή την εβδομάδα. Ο Azor παραδέχτηκε ότι οι συμφωνίες περιλαμβάνουν χρήματα σε αντάλλαγμα για τεχνική υποστήριξη και ότι η AMD αναμένει από τους συνεργάτες της να δίνουν προτεραιότητα στην τεχνολογία της έναντι των ανταγωνιστών της, αλλά τόνισε ότι δεν απαγορεύει την εφαρμογή του DLSS.
Ο Azor πρότεινε ότι η Bethesda μπορεί να επικεντρώθηκε στο FSR 2 για το Starfield επειδή το Xbox και όλες οι πρόσφατες κάρτες γραφικών PC μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία, ενώ το DLSS απαιτεί μια GPU της Nvidia από τη σειρά GeForce RTX 2000 ή νεότερη. Παρά το ευρύτερο φάσμα συμβατότητας του FSR, οι συγκρίσεις δίνουν συνήθως στο DLSS το προβάδισμα όσον αφορά την ποιότητα της εικόνας.
Σε κάθε περίπτωση, οι ομοιότητες μεταξύ των φορτίων εργασίας AI που διέπουν και τις δύο λύσεις και του XeSS της Intel σημαίνουν ότι η εφαρμογή της μίας καθιστά τη συμπερίληψη των άλλων δύο σχετικά απλή, ειδικά για έναν προγραμματιστή με τους πόρους της Bethesda. Η βασική απόδειξη γι' αυτό είναι πώς τα παιχνίδια που υποστηρίζουν μόνο DLSS ή FSR 2 λαμβάνουν mods τρίτων κατασκευαστών, προσθέτοντας τη μέθοδο upscaling που λείπει. Πολλοί κάτοχοι GPU RTX αναμένουν μια τέτοια εφαρμογή από τον παραγωγικό modder PureDark, ο οποίος πρόσφατα εισήγαγε το DLSS σε πολλούς παλαιότερους τίτλους AAA, συμπεριλαμβανομένων των Skyrim και Fallout 4 της Bethesda. Ωστόσο, οι χρήστες έχουν επικρίνει την πολιτική του PureDark να κλειδώνει τις λήψεις πίσω από συνεισφορές Patreon ύψους 5 δολαρίων. Ένας παίκτης του Star Wars Jedi: Survivor προειδοποίησε ότι ενώ μια εφάπαξ πληρωμή παρέχει πρόσβαση στην τελευταία έκδοση του mod DLSS του εν λόγω παιχνιδιού, η λήψη patches απαιτεί συνεχή συνδρομή. Ωστόσο, o PureDark δεν είναι ο μόνος modder που κάνει patches DLSS. Άλλοι modders θα μπορούσαν εξίσου εύκολα να φέρουν το DLSS 2 στο Starfield δωρεάν.
Σε σχετικές ειδήσεις, η AMD αποκάλυψε τις λεπτομέρειες του πακέτου υλικού Starfield. Η αγορά οποιασδήποτε διαθέσιμης σήμερα CPU Ryzen 9, 7 ή 5 από τις σειρές 7000 ή 6000 εγγυάται ένα αντίγραφο του παιχνιδιού στο Steam. Οι GPU Radeon RX 7000 και 6000 από την RX 6600 ή καλύτερη είναι επίσης επιλέξιμες, αλλά η συμφωνία δεν περιλαμβάνει τις πρόσφατα παρουσιασμένες 7800 XT και 7700 XT, οι οποίες μοιράζονται την ίδια ημερομηνία κυκλοφορίας με το επερχόμενο παιχνίδι της Bethesda. Οι high-end επεξεργαστές και κάρτες γραφικών συνοδεύονται από την premium έκδοση, ενώ τα chips μεσαίας κατηγορίας περιλαμβάνουν την standard έκδοση.
Το Starfield κυκλοφορεί στις 6 Σεπτεμβρίου για PC, Xbox Series X και Xbox Series S, αλλά οι πελάτες που προπαραγγέλνουν την premium έκδοση αποκτούν πρόσβαση από την 1η Σεπτεμβρίου.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now