Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η 22χρονη οδύσσεια του "Kien" για το Game Boy Advance

      Το ταξίδι ενός φιλόδοξου ιταλικού παιχνιδιού από τα όνειρα στα ράφια στην αναβίωση του ρετρό

    Το 2002, πέντε Ιταλοί έγιναν πρώτη είδηση σε τοπικά πρωτοσέλιδα ξεκινώντας ένα φιλόδοξο σχέδιο: την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για τη δημοφιλή φορητή κονσόλα της Nintendo, το Game Boy Advance. Παρά την έλλειψη εμπειρίας και πόρων, η ομάδα, καθοδηγούμενη από την αγάπη τους για τα βιντεοπαιχνίδια και την περιφρόνηση για τα παραδοσιακά εργασιακά περιβάλλοντα, αφιέρωσε χρόνο και χρήμα στη δημιουργία ενός action platformer με την ονομασία Kien. Ενώ το έργο φαινόταν προορισμένο να περάσει στην αφάνεια, το Kien είδε τελικά το φως της ημέρας, 22 χρόνια μετά την έναρξή του, θέτοντας ένα ρεκόρ για τη μεγαλύτερη καθυστέρηση βιντεοπαιχνιδιών στην ιστορία.

     

    Αρχικά, η ομάδα εργάστηκε ακούραστα για δύο χρόνια, οδηγούμενη από ατελείωτη αισιοδοξία. Ωστόσο, παρά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, δυσκολεύτηκαν να εξασφαλίσουν έναν εκδότη πρόθυμο να επενδύσει στο υψηλό κόστος παραγωγής των κασετών Game Boy. Το έργο σταμάτησε και τα περισσότερα μέλη της ομάδας προχώρησαν τις ζωές τους. Ο Fabio Belsanti, ο σχεδιαστής του παιχνιδιού, δεν έχασε ποτέ την ελπίδα και κράτησε το έργο. Εμπνευσμένο από τα ιταλικά αναγεννησιακά παραμύθια του 15ου αιώνα και την κλασική αισθητική των ιαπωνικών παιχνιδιών, το Kien ήταν ένα μη γραμμικό, προκλητικό παιχνίδι, το οποίο ο Belsanti παρομοίαζε με ένα αρχέγονο Dark Souls.

     

    Η αναβίωση του Kien κατέστη δυνατή χάρη στην αναζωπύρωση της σκηνής των ρετρό παιχνιδιών. Η μείωση του κόστους παραγωγής και η αυξημένη ζήτηση για vintage παιχνίδια άνοιξαν το δρόμο για την κυκλοφορία του. Η Incube8, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε παιχνίδια για κλασικές κονσόλες, συνεργάστηκε με την Belsanti για να κυκλοφορήσει το Kien σε μια εντυπωσιακή ημιδιαφανή γκρι κασέτα, συνοδευόμενη από ένα πολυσέλιδο εγχειρίδιο. Αυτή η ρετρό γοητεία απευθυνόταν τόσο στους νοσταλγικούς παίκτες όσο και στους συλλέκτες.

     

    Ο Belsanti και η εταιρεία του, AgeOfGames, έχουν έκτοτε διαφοροποιηθεί σε εκπαιδευτικά παιχνίδια, αλλά τώρα αναζωογονήθηκαν από την κυκλοφορία του Kien. Αγκαλιάζοντας την τάση των ρετρό παιχνιδιών, εργάζονται ήδη σε έναν πνευματικό διάδοχο του Kien. Ο Belsanti πιστεύει στη διαρκή δύναμη των εμπειριών των βιντεοπαιχνιδιών, ειδικά εκείνων που έχουν δημιουργηθεί με περιορισμένους γραφικούς πόρους. Γι' αυτόν, η μαγεία των παιχνιδιών βρίσκεται στη γέφυρα μεταξύ υποβλητικών εξώφυλλων και pixelated οθονών, όπου η φαντασία γεμίζει τα κενά για να δημιουργήσει αξέχαστες ιστορίες.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Incube8
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.