Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Κρίση Δημιουργικότητας στη Βιομηχανία των Βιντεοπαιχνιδιών

      Η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών απομακρύνεται από τη διασκέδαση και επικεντρώνεται υπερβολικά στη δημιουργία εσόδων.

    Η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών βρίσκεται, σύμφωνα με πολλούς αναλυτές και ειδικούς, σε κρίση δημιουργικότητας. Το πρόβλημα αυτό δεν περιορίζεται μόνο στην έλλειψη πρωτοτυπίας από τους μεγάλους παραγωγούς, αλλά και στην στροφή προς τη μεγιστοποίηση των κερδών μέσω μικροσυναλλαγών και συνδρομητικών μοντέλων. Ο πρώην πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment America, Shawn Layden, εξέφρασε τις ανησυχίες του για την κατάσταση σε πρόσφατη συζήτηση στο Gamescom Asia, τονίζοντας ότι οι αποφάσεις πλέον δεν βασίζονται στο κατά πόσο ένα παιχνίδι είναι διασκεδαστικό, αλλά στο πώς θα αποφέρει συνεχόμενα έσοδα.

     

    Η αύξηση του κόστους παραγωγής των τίτλων AAA, που πλέον φτάνει σε δυσθεώρητα ποσά, έχει οδηγήσει τις εταιρείες να αποφεύγουν τους κινδύνους και να στηρίζονται σε ήδη γνωστές και δοκιμασμένες λύσεις, όπως remakes και sequels παλαιών τίτλων. Με αυτόν τον τρόπο, οι παραγωγοί επικεντρώνονται στο γρήγορο κέρδος παρά στη δημιουργία καινοτόμων παιχνιδιών, κάτι που φέρνει τη βιομηχανία σε τέλμα.

     

    Ένα ακόμα ζήτημα που αναδεικνύει ο Layden είναι η εξαφάνιση του χώρου των AA παιχνιδιών, που βρισκόταν ανάμεσα στους blockbuster τίτλους και τα indie projects. Αυτή η «μεσαία» κατηγορία κάποτε φιλοξενούσε εταιρείες όπως η THQ και η Interplay, προσφέροντας παιχνίδια που ήταν δημιουργικά αλλά και προσιτά. Η έλλειψη αυτών των παιχνιδιών σήμερα απειλεί την ισορροπία της αγοράς, αφού η πλήρης εξάρτηση από τα blockbuster μπορεί να οδηγήσει τη βιομηχανία σε μαρασμό.

     

    Αν η βιομηχανία θέλει να αποφύγει μια επερχόμενη κρίση, ο Layden πιστεύει ότι πρέπει να επενδύσει σε μικρότερους και πιο δημιουργικούς τίτλους με χαμηλότερο κόστος παραγωγής, παρά στην εκμετάλλευση των καταναλωτών μέσω μοντέλων μικροσυναλλαγών. Το ερώτημα είναι, ωστόσο, αν αυτό το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα σε μια εποχή όπου η εμπορευματοποίηση κυριαρχεί στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.


    Πηγή
    Φωτογραφία: techspot.com
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.