«Η Apple πρόκειται να επεκτείνει τις διαφημίσεις στο iPhone στο iPad αναζητώντας τον επόμενο μεγάλο παράγοντα εσόδων της», γράφει το Bloomberg.
Το Verge γράφει ότι η Apple «θα μπορούσε τελικά να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες από τις εφαρμογές που είναι προεγκατεστημένες στο iPhone και σε άλλες συσκευές Apple, συμπεριλαμβανομένων των Χαρτών, Βιβλίων και Podcasts».
Σύμφωνα με μια αναφορά από τον Mark Gurman του Bloomberg, η Apple έχει εσωτερικά δοκιμάσει διαφημίσεις αναζήτησης στους Χάρτες, οι οποίες θα μπορούσαν να εμφανίζουν συστάσεις όταν αναζητάτε εστιατόρια, καταστήματα ή άλλες κοντινές επιχειρήσεις. Η Apple εφαρμόζει ήδη ένα παρόμοιο μοντέλο διαφήμισης στο App Store, καθώς οι προγραμματιστές μπορούν να πληρώσουν για να προωθηθεί η εφαρμογή τους σε μια σελίδα αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο ερώτημα, όπως "παιχνίδια παζλ" ή "επεξεργαστής φωτογραφιών". Όπως σημειώνει ο Gurman, οι διαφημίσεις στους Χάρτες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο, με τις επιχειρήσεις να πληρώνουν για να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν οι χρήστες εισάγουν συγκεκριμένους όρους αναζήτησης.
Ο Gurman πιστεύει ότι η Apple θα μπορούσε να εισάγει διαφημίσεις και στις εγγενείς εφαρμογές Podcasts και Books. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να επιτρέψει στους εκδότες να τοποθετούν διαφημίσεις σε περιοχές σε κάθε εφαρμογή ή να πληρώνουν για να τοποθετήσουν το περιεχόμενό τους υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ακριβώς όπως οι Χάρτες, τα Podcast και τα Βιβλία είναι επί του παρόντος χωρίς διαφημίσεις. Επίσης δυνατότητες διαφήμισης υπάρχουν στο Apple TV Plus, με την εταιρεία να επιλέξει να δημιουργήσει ένα επίπεδο συνδρομής χαμηλότερης τιμής που να υποστηρίζεται από διαφημίσεις, κάτι που τόσο το Netflix όσο και Η Disney Plus σχεδιάζουν να εφαρμόσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Το Bloomberg επισημαίνει ότι η Apple εμφανίζει ήδη διαφημίσεις μέσα στην εφαρμογή News - όπου ορισμένα από τα χρήματα επιστρέφουν πραγματικά στους εκδότες ειδήσεων. ("Η Apple επιτρέπει επίσης στους εκδότες να διαφημίζονται στις ιστορίες τους και να κρατούν τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών των χρημάτων.")
Και ενώ μπορείτε να απενεργοποιήσετε την εξατομίκευση διαφημίσεων - κάτι που έχει κάνει το 78% των χρηστών iOS - το Bloomberg σημειώνει ότι "Μια άλλη ειρωνική λεπτομέρεια εδώ είναι ότι το διαφημιστικό σύστημα της εταιρείας χρησιμοποιεί δεδομένα από τις άλλες υπηρεσίες της και τον λογαριασμό σας Apple για να αποφασίσει ποιες διαφημίσεις θα προβληθούν, το οποίο δεν φαίνεται να βάζει πρώτα την ιδιωτικότητα του χρήστη».
Το συμπέρασμα του Bloomberg; "Τώρα το μόνο ερώτημα είναι αν οι πελάτες της Apple - που φαίνεται να είναι υπέρ της ιδιωτικής ζωής και του "καθαρού" σχεδιασμού στις εφαρμογές - είναι έτοιμοι να ζήσουν με πολύ περισσότερες διαφημίσεις."
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now