Jump to content



  • yanni
    yanni

    Η Verizon εξαγοράζει το διαδικτυακό κομμάτι της Yahoo! έναντι $4,83 δις

    Τέλος εποχής για τον πάλαι ποτέ γίγαντα του Internet, την Yahoo!, η οποία συμφώνησε να πωλήσει τις διαδικτυακές της υπηρεσίες, που αποτελούν και τον πυρήνα των εμπορικών της δραστηριοτήτων, στον τηλεπικοινωνιακό κολοσσό της Verizon, έναντι $4,83 δισεκατομμυρίων σε μετρητά. Με την κίνησή της αυτή η Verizon εκτιμάται ότι βάζει στόχο να ανταγωνιστεί εταιρίες όπως η Google και η Facebook, στον τομέα της διαφήμισης.

     

    Η Verizon πέρσι είχε εξαγοράσει και την AOL έναντι $4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Με τις δύο αυτές κινήσεις, θεωρείται ότι η εταιρία επιχειρεί να ξεφύγει από τα στενά πλαίσια της αγοράς κινητής και να βρει νέες πηγές εσόδων. Συνδυάζοντας την τεράστια βάση χρηστών της Yahoo!, της AOL και αυτής που αποτελείται από τους δικούς της συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, θα είναι σε θέση να παράσχει πολύ πιο αποτελεσματική και στοχευμένη διαφήμιση, στους διαφημιζόμενους πελάτες της.

     

    Μπορεί η Google να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τις αναζητήσεις στο internet και η Facebook να αποτελεί την κυρίαρχη εταιρία στα social media, αλλά εκατομμύρια χρήστες συνεχίζουν να επιλέγουν την Yahoo! για την ενημέρωσή τους, πάνω κυρίως σε οικονομικά και αθλητικά θέματα, αλλά και για τις υπηρεσίες email που αυτή προσφέρει. Με την εξαγορά αυτή, η Verizon αποκτάει άμεσα πρόσβαση σε όλους αυτούς που χρησιμοποιούν σήμερα τις υπηρεσίες της Yahoo!. Χαρακτηριστικά η Marni Walden της Verizon σημείωσε ότι, με την εξαγορά αυτή, η Verizon μετατρέπεται από μια εταιρία με πρόσβαση σε εκατομμύρια χρήστες, σε μια εταιρία με πρόσβαση σε δισεκατομμύρια χρήστες.

     

    Επιπλέον, η Verizon αναμένεται να εξοικονομεί και ένα μεγάλο ετήσιο ποσό μέσω της εξαγοράς της Yahoo!, ποσό που σύμφωνα με την Barclays μπορεί να φτάνει τα 500 εκατομμύρια.

     

    VERIZON-YAHOO.jpg

     

    Η Yahoo! Ξεκίνησε το 1994 και ήταν ένας από τους κυρίαρχους παίκτες της εποχής, αλλά δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τις εξελίξεις, μένοντας πίσω από την Alphabet(Google), την Facebook και άλλες εταιρίες. Το 2012 ανέλαβε την τύχη της εταιρίας η Marissa Mayer η οποία ελπίζει να παραμείνει στην θέση της μετά την ολοκλήρωση της πώλησης και της συγχώνευσης των υπηρεσιών της Yahoo! και της Verizon, κάτι όμως που δεν μπορεί να θεωρείται σίγουρο. Πολλοί την θεωρούν υπεύθυνη για το ότι τελικά η Yahoo! δεν κατάφερε να αποφύγει την λύση της πώλησης των βασικών της υπηρεσιών, αν και η ίδια υπεραμύνθηκε των επιλογών της για αυτά τα τέσσερα χρόνια που υπήρξε CEO.

     

    Η πώληση δεν περιλαμβάνει το 15% της Yahoo! στην Κινεζική Alibaba, αλλά ούτε και το 35,5% της Yahoo! Japan Corp. Το κομμάτι στην Alibaba κοστολογείται περίπου στα $32 δις, ενώ αυτό στην Yahoo! Japan $8,8 δις. Δεν είναι γνωστό τι θα γίνει με την υπόλοιπη περιουσία της Yahoo!, αν θα δημιουργηθεί κάποια νέα εταιρία με νέο όνομα, απλά για να διαχειριστεί την περιουσία αυτή.

     

    Τέλος, όπως συμβαίνει με κάθε εξαγορά αυτού του μεγέθους,  θα πρέπει αυτή να εγκριθεί και από τις υπηρεσίες ανταγωνισμού, οπότε αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2017.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.