Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    TikTok Shop: Στροφή στην Ιρλανδία και Ισπανία για την ευρωπαϊκή αγορά

      Η ByteDance επιλέγει στρατηγική σταδιακής επέκτασης, ξεκινώντας από την Ιρλανδία και την Ισπανία το 2024.

    Η TikTok, θυγατρική της κινεζικής ByteDance, ετοιμάζεται να φέρει το TikTok Shop στην ευρωπαϊκή ήπειρο, αρχής γενομένης από την Ιρλανδία και την Ισπανία τον Οκτώβριο του 2024. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί μια νέα προσπάθεια για την πλατφόρμα, που ήδη λειτουργεί σε αγορές όπως η Ασία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

     

    Το TikTok Shop έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ασία το 2022, ενώ σύντομα επεκτάθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Ωστόσο, οι επιδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο απογοήτευσαν, κυρίως λόγω προκλήσεων στην υπηρεσία εκπλήρωσης παραγγελιών. Αυτό οδήγησε τη ByteDance να αναστείλει προσωρινά την περαιτέρω ευρωπαϊκή επέκταση και να επικεντρωθεί στην ενίσχυση της παρουσίας της στις ΗΠΑ.

    Το TikTok Shop φάνηκε να προετοιμάζει την είσοδό του σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία, προσκαλώντας εμπόρους να συμμετάσχουν σε beta testing. Παράλληλα, η πλατφόρμα ανέβαλλε τη γενικευμένη διάθεση, επικαλούμενη τη στρατηγική βελτίωση των λειτουργιών της και πιθανώς για να αποφύγει την αυξημένη πίεση από ευρωπαϊκούς ρυθμιστικούς φορείς.

     

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, η ByteDance αποφάσισε να αναβιώσει την επέκταση του TikTok Shop στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ιρλανδία και την Ισπανία. Οι τοπικές ομάδες και οι έμποροι έχουν ειδοποιηθεί να προετοιμαστούν για την κυκλοφορία της πλατφόρμας το φθινόπωρο. Στην Ισπανία, μια ομάδα 40 ατόμων είναι ήδη έτοιμη να υποστηρίξει το λανσάρισμα, ενώ η εταιρεία αναζητά προσωπικό για θέσεις σχετικές με logistics, συμμόρφωση και στρατηγικές.

    Η Ιρλανδία, ως ευρωπαϊκός κόμβος τεχνολογίας, και η Ισπανία, με τη ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, θεωρούνται στρατηγικές αγορές για την έναρξη της υπηρεσίας.

     

    Αν και η εταιρεία παραμένει φειδωλή στις δηλώσεις της, ένας εκπρόσωπος τόνισε ότι η TikTok συνεχίζει να πειραματίζεται με αυτή τη νέα εμπορική δυνατότητα. Στόχος είναι η υποστήριξη επιχειρήσεων κάθε μεγέθους και η προσέλκυση της κοινότητας για να ανακαλύψει και να εμπλακεί με προϊόντα που αγαπά.

    Η στρατηγική αυτή υποδηλώνει ότι η ByteDance επιδιώκει να αποφύγει τις βεβιασμένες κινήσεις και να διασφαλίσει την επιτυχή είσοδο στις πιο ώριμες αγορές της ηπειρωτικής Ευρώπης. Αν η Ιρλανδία και η Ισπανία αποδειχθούν επιτυχείς, πιθανότατα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες το 2025.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.