Το Twitter απαγορεύει τις διαφημίσεις που προωθούν την άρνηση της κλιματικής αλλαγής σε μια προσπάθεια να περιορίσει την εμβέλεια ομάδων που επιδιώκουν να υποβαθμίσουν την έκταση της περιβαλλοντικής κρίσης. Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, οι διαφημίσεις που έρχονται σε αντίθεση με την «επιστημονική συναίνεση» για την κλιματική αλλαγή θα απαγορεύονται μαζί με άλλους τύπους απαγορευμένων διαφημίσεων, όπως καμπάνιες που περιέχουν βία, βωμολοχίες ή προσωπικές επιθέσεις.
Το Twitter θα βασίζεται σε αναφορές της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιματική Αλλαγή, μια μονάδα εντός των Ηνωμένων Εθνών, για να ενημερώνει τις αποφάσεις του σχετικά με το ποιες διαφημίσεις παραβιάζουν τους κανόνες του, σύμφωνα με την εταιρεία. «Πιστεύουμε ότι η άρνηση της κλιματικής αλλαγής δεν πρέπει να δίνει χρήματα στο Twitter και ότι οι παραπλανητικές διαφημίσεις δεν πρέπει να μειώνουν τις σημαντικές συζητήσεις για την κλιματική κρίση», ανέφερε η εταιρεία σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιό της. «Αναγνωρίζουμε ότι οι παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με την κλιματική αλλαγή μπορούν να υπονομεύσουν τις προσπάθειες για την προστασία του πλανήτη».
Φωτογραφία: David Paul Morris/Bloomberg News
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now