Το TikTok εργάζεται σε πολλά νέα χαρακτηριστικά για να ενισχύσει τη χρήση και να επεκτείνει το μεγαλύτερο σε ηλικία κοινό του στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της The Information.
Μεταξύ των λειτουργιών στα έργα είναι ένα paywall, που επιτρέπει στους δημιουργούς να ορίζουν μια τιμή για το περιεχόμενό τους. Οι θεατές θα πλήρωναν $1 — ή κάποια άλλη χρέωση που επιλέγει ο δημιουργός — για να παρακολουθήσουν βίντεο, σύμφωνα με την αναφορά. Το αποκλειστικό περιεχόμενο μόνο για τους θαυμαστές που πληρώνουν είναι μια τακτική που έχουν δοκιμάσει άλλες εταιρείες όπως το Instagram σε μια προσπάθεια να δελεάσουν τους δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα. Στο Instagram, για παράδειγμα, οι δημιουργοί μπορούν να μοιράζονται αναρτήσεις μόνο για συνδρομητές, reels, ιστορίες και άλλο περιεχόμενο που δεν είναι διαθέσιμο σε άλλους ακόλουθους.
Το TikTok δοκιμάζει επίσης ένα ανανεωμένο ταμείο δημιουργών που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στη Γαλλία και τη Βραζιλία και θα μπορούσε να ξεκινήσει να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με το The Information. Το αρχικό ταμείο που κυκλοφόρησε το 2020 είναι ένα χρηματικό ποσό τριών ετών, ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, το οποίο πληρώνει τους δημιουργούς για δημοφιλή βίντεο. Ωστόσο, ορισμένοι επέκριναν ευρέως το μοντέλο του αμοιβαίου κεφαλαίου, λέγοντας ότι περιορίζει το ποσό που μπορούν να κερδίσουν οι δημιουργοί περιεχομένου. Ορισμένοι TikTokers λένε ότι κερδίζουν λίγα δολάρια για βίντεο που προβλήθηκαν εκατομμύρια φορές και πολύ λίγα χρήματα την ημέρα, όταν το περιεχόμενό τους δεν γίνεται viral.
Με το νέο ταμείο, σύμφωνα με το The Information, η ιδέα είναι να καταβάλλονται περισσότερα στους δημιουργούς από ότι πρίν. Η ηγεσία του TikTok έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αυξήσει τις προϋποθέσεις για να είναι επιλέξιμος για συμμετοχή στο ταμείο σε 100.000 ακόλουθους και πληρώνει χρήστες που κάνουν μεγαλύτερα βίντεο — επί του παρόντος, τα TikToks μπορεί να έχει διάρκεια έως και 10 λεπτά.
«Δεσμευόμαστε να εξερευνήσουμε νέους τρόπους για να δημιουργήσουμε μια πολύτιμη και ικανοποιητική εμπειρία για την κοινότητα των δημιουργών του TikTok», δήλωσε ο εκπρόσωπος του TikTok, Zachary Kizer σε ένα email. «Στο TikTok, οποιοσδήποτε μπορεί να είναι δημιουργός και όλοι μπορούν να απολαύσουν ψυχαγωγία από τους εμπνευσμένους δημιουργούς μας και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε αυτήν την εμπειρία, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφραστούν, να βρουν την κοινότητά τους και να ανταμειφθούν για τη δημιουργικότητά τους».
Τα χαρακτηριστικά που φέρεται να αναπτύσσονται έχουν σκοπό να δώσουν κίνητρα - και να επεκτείνουν - τη δεξαμενή των δημιουργών περιεχομένου που τροφοδότησαν την άνοδο του TikTok στην πρώτη θέση. Η εταιρεία εισήγαγε σταδιακά περισσότερους τρόπους για τους influencers, τις διασημότητες και τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένης της διανομής εσόδων από διαφημίσεις, αλλά οι χρήστες μέχρι στιγμής έχουν εκφράσει απογοήτευση με τις πληρωμές που προέρχονται από την ίδια την εταιρεία.
Εν τω μεταξύ, οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές του TikTok έχουν αυξήσει τις προσφορές τους, ελπίζοντας να παρασύρουν τους δημιουργούς με καλύτερες μεθόδους δημιουργίας εσόδων. Το YouTube ανακοίνωσε πέρυσι ότι θα μοιραστεί τα έσοδα από διαφημίσεις 45/55 με τους δημιουργούς, ένα γενναιόδωρο μερίδιο σύμφωνα με τα πρότυπα των πλατφορμών. Και ίσως για να ενθαρρύνει τους δημιουργούς Shorts να ασχοληθούν με τη δημιουργία βίντεο μεγάλης μορφής, το YouTube εισήγαγε επίσης έναν τρόπο για τους χρήστες να δημιουργούν έσοδα από βίντεο με άδεια μουσικής — μια επιλογή που δεν υπήρχε στο παρελθόν.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now