Για να αντιμετωπίσει τις ευρωπαϊκές κανονιστικές απαιτήσεις, η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, προσφέρει μια νέα επιλογή συνδρομής στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) και την Ελβετία. Από τον Νοέμβριο, οι χρήστες σε αυτές τις τοποθεσίες θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν δωρεάν το Facebook και το Instagram με εξατομικευμένες λειτουργίες που χρηματοδοτούνται από διαφημίσεις ή να εγγραφούν συνδρομητές για να καταργήσουν τις διαφημίσεις. Οι πληροφορίες των χρηστών δεν θα χρησιμοποιούνται για διαφημιστικούς λόγους όταν εγγράφονται.
Οι συνδρομές θα κοστίζουν 9,99 ευρώ το μήνα στο διαδίκτυο και 12,99 ευρώ το μήνα σε iOS και Android, ανάλογα με την πλατφόρμα. Οι τιμές αυτές περιλαμβάνουν τις χρεώσεις που εισπράττουν η Apple και η Google στο πλαίσιο των αντίστοιχων αγοραστικών πρακτικών τους. Η συνδρομή καλύπτει αρχικά όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη μέχρι την 1η Μαρτίου 2024. Ωστόσο, αρχής γενομένης από την 1η Μαρτίου 2024, θα ισχύει πρόσθετη χρέωση ύψους 6 ευρώ/μήνα στο διαδίκτυο και 8 ευρώ/μήνα σε iOS και Android για κάθε πρόσθετο λογαριασμό που εμφανίζεται στο Κέντρο λογαριασμών του χρήστη.
Η Meta υπογραμμίζει την πεποίθησή της για ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες, ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης, να έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Υπογραμμίζει επίσης τη σημασία του να επιτραπεί στις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες, προκειμένου να προωθηθεί η οικονομική ανάπτυξη στην Ευρώπη. Ακόμα και με την εισαγωγή αυτής της νέας συνδρομητικής επιλογής, η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στην εκστρατεία για ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
Η απόφαση να προσφέρει ένα συνδρομητικό μοντέλο είναι σύμφωνη με τις ευρωπαϊκές κανονιστικές απαιτήσεις. Τον Αύγουστο, η Meta ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μεταφέρει τους χρήστες στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία στη νομική βάση του ΓΚΠΔ "Συγκατάθεση" για την επεξεργασία των δεδομένων που συλλέγονται στις πλατφόρμες της για διαφημιστικούς σκοπούς. Η αλλαγή αυτή ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες κανονιστικές απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ερμηνειών της Ιρλανδικής Επιτροπής Προστασίας Δεδομένων και της πρόσφατης απόφασης του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναγνώρισε σαφώς ότι ένα συνδρομητικό μοντέλο, όπως αυτό που παρέχει η Meta, αποτελεί αποδεκτή μορφή συγκατάθεσης για μια υπηρεσία που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις. Οι χρήστες που προτιμούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες δωρεάν θα έχουν την ίδια εμπειρία, χάρη στα υπάρχοντα εργαλεία και τις επιλογές που τους επιτρέπουν να προσαρμόζουν την εμπειρία τους με τις διαφημίσεις.
Οι διαφημιζόμενοι στην Ευρώπη θα μπορούν να διεξάγουν προσαρμοσμένες διαφημιστικές καμπάνιες για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές που επιλέγουν τη δωρεάν, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία. Η Meta θα συνεχίσει να επενδύει σε νέα εργαλεία προκειμένου να διατηρήσει την αξία της προσαρμοσμένης διαφήμισης τόσο για τους χρήστες όσο και για τις εταιρείες, ενώ παράλληλα θα παρέχει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο της διαφημιστικής τους εμπειρίας.
Η επιλογή συνδρομής για χρήση χωρίς διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη για χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω. Η Meta διερευνά επίσης τρόπους για να παρέχει στους εφήβους μια υπεύθυνη εμπειρία διαφημίσεων υπό το πρίσμα του εξελισσόμενου ρυθμιστικού τοπίου.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now