Το Facebook βρίσκεται στα πρώτα στάδια ανάπτυξης ενός διαφημιστικού προϊόντος που δεν θα βασίζεται σε ανώνυμες προσωπικές πληροφορίες των χρηστών, σύμφωνα με το businessinsider.com.
Οι "βασικές διαφημίσεις", όπως το αποκαλούν οι μηχανικοί του Facebook, απευθύνονται σε διαφημιστές επωνυμιών που προσπαθούν να δημιουργήσουν ευαισθητοποίηση και να διαμορφώσουν την αντίληψη του κοινού για τα προϊόντα τους. Η επιτυχία του εγχειρήματος θα μετρηθεί ποσοτικά χρησιμοποιώντας βασικές μετρήσεις, συμπεριλαμβανομένης του engagement και του αριθμού προβολών βίντεο. Το Vice ανέφερε τον Απρίλιο ότι η Meta εργαζόταν σε αυτό το προϊόν και σχεδίαζε να το έχει έτοιμο για δοκιμή έως τον Ιανουάριο στην Ευρώπη, όπου υπάρχει ο αυστηρός Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων. Η νέα αυτή προσέγγιση στις διαφημίσεις δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα και δεν είναι σαφές πότε θα γίνει αυτό. Αναμένεται να δοκιμαστεί στις ΗΠΑ μετά την κυκλοφορία στην Ε.Ε.
Οι "βασικές διαφημίσεις" φαίνεται ότι έρχονται σε αντίθεση με ένα από τα μεγαλύτερα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας διαφημίσεων του Facebook: τη στόχευση, αλλά οι διαφημίσεις που μπορούν ακόμα να προσφέρουν προβολή του προϊόντος σε μεγάλη κλίμακα, ενώ μπορούν επίσης να μην παραβαίνουν κανονισμούς δεδομένων όπως το CCPA και το GDPR ενώ θα εξακολουθούν να βγάζουν χρήματα για το Facebook.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now