Καθώς το Twitter αρχίζει τη μετάβασή του σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο "pay to play", μια νέα εναλλακτική λύση του ετοιμάζεται να ξεκινήσει. Το T2, ο αντίπαλος του Twitter που συγχρηματοδοτείται από μια ομάδα ανθρώπων και αναπτύχθηκε από βετεράνους της Google και του Twitter, είναι έτοιμο να επωφεληθεί από την αναταραχή που έχει δημιουργηθεί στο Twitter με την έναρξη ενός προγράμματος επαλήθευσης που απευθύνεται ειδικά σε όσους είναι έτοιμοι να χάσουν το checkmark τους, σύμφωνα με τις νέες πολιτικές του Elon Musk. Η T2 ανακοινώνει επίσης σήμερα μια αξιοσημείωτη νέα πρόσληψη με την προσθήκη του πρώην Ανώτερου Διευθυντή Μηχανολογίας του Discord, Michael Greer, ως νέου Διευθυντή Τεχνολογίας (CTO).
Ο Greer εντάχθηκε στο Discord το 2017, αρχικά ως διευθυντής μηχανικής, ο οποίος ασχολήθηκε με διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων, της ανάπτυξης, των εφαρμογών, των διακομιστών της κοινότητας, των συστημάτων σχεδιασμού, της ανταλλαγής μηνυμάτων και άλλων. Μόλις τον περασμένο Ιούνιο προήχθη σε ανώτερο διευθυντή Engineering. Πριν από τη Discord, ο Greer εργάστηκε ως CTO στην Tapp Media και στο The Onion για πολλά χρόνια.
Στην T2, ο Greer θα επιβλέπει πλέον την ομάδα ανάπτυξης και θα καθοδηγεί την τεχνική ανάπτυξη της εταιρείας.
"Η βαθιά εμπειρία του Michael στις ειδήσεις, την ψυχαγωγία και τις κοινωνικές πλατφόρμες ταιριάζει απόλυτα με το όραμά μας για την T2", δήλωσε ο συνιδρυτής της T2, Gabor Cselle, ο οποίος πούλησε τις προηγούμενες εταιρείες του στο Twitter και την Google πριν ξεκινήσει την T2. "Στην Onion και την Tapp, αυτός και οι ομάδες του δημιούργησαν πλατφόρμες που δημιούργησαν αλληλεπίδραση από εκατομμύρια χρήστες. Στο Discord, κατεύθυνε τις ομάδες του να δημιουργήσουν εργαλεία που διατήρησαν με επιτυχία την ασφάλεια και την ευγένεια - ακόμη και σε ενεργητικές, θορυβώδεις κοινότητες", πρόσθεσε ο Cselle.
Η ανάπτυξη της T2 υπήρξε αρκετά γρήγορη, αφού μόλις τον Νοέμβριο του 2022 οριστικοποίησε τις πρώτες γραμμές κώδικα, ενώ στη συνέχεια συγκέντρωσε την πρώτη εξωτερική χρηματοδότηση ύψους 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους. Ενώ υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές λύσεις για το Twitter που κερδίζουν τώρα έδαφος μετά τη χαοτική εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk, ένα από τα μεγαλύτερα διαφοροποιητικά στοιχεία της T2 είναι η ομάδα συνιδρυτών της.
Ο Cselle πούλησε προηγουμένως τη νεοσύστατη εταιρεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου reMail που στήριξε το Y Combinator στην Google και τη δεύτερη εταιρεία του, τη νεοσύστατη εταιρεία εγγενών διαφημίσεων Namo Media, στο Twitter. Εν τω μεταξύ, η Sarah Oh ήταν πρώην σύμβουλος του Twitter για τα ανθρώπινα δικαιώματα και διαθέτει πλούσια εμπειρία, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που πέρασε στην ομάδα κρίσης του Facebook που επικεντρώθηκε στην Cambridge Analytica.
Η Oh λέει ότι την ιντρίγκαρε "η δυνατότητα να επικεντρωθεί μια νέα πλατφόρμα που θα ήταν απλή και κομψή γύρω από την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια".
"Το βρήκα τόσο συναρπαστικό να ξεκινήσω από το μηδέν - να ενσωματώσω όλα τα μαθήματα των τελευταίων πέντε έως 10 ετών", εξήγησε στο TechCrunch σε μια συνομιλία πριν από τις σημερινές ανακοινώσεις.
"Από την πλευρά των κανόνων, νομίζω ότι υπάρχει πολύς χώρος για ανάπτυξη και κλείσιμο του χάσματος επιβολής", συνεχίζει η Oh. "Έχουμε πραγματικά ξεκάθαρους κανόνες για τους οποίους αρχίζουμε να συμβουλευόμαστε τις κοινότητές μας και τους χρήστες μας - αν οι άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτοί οι κανόνες είναι στο σωστό μέρος ή όχι, πού πρέπει ίσως να είμαστε λίγο πιο επιθετικοί ή λιγότερο επιθετικοί... Αλλά είμαστε πολύ αισιόδοξοι στο να είμαστε πολύ ξεκάθαροι για το τι περιμένουμε στην πλατφόρμα", πρόσθεσε.
Αυτή η σαφήνεια θα βοηθήσει επίσης την T2 με τη μετριοπάθεια καθώς κλιμακώνεται, η οποία θα περιλαμβάνει τόσο την ανθρώπινη εξέταση όσο και την τεχνητή νοημοσύνη.
Εκ πρώτης όψεως, ωστόσο, το T2 από σήμερα μοιάζει πολύ με έναν απογυμνωμένο κλώνο του Twitter. Η επί του παρόντος μόνο για τον ιστό εφαρμογή έχει ένα παρόμοιο περιβάλλον εργασίας με το Twitter για τη σύνταξη σύντομων αναρτήσεων, την προσθήκη μιας φωτογραφίας, την αποστολή απαντήσεων και την αναδημοσίευση ή την προσθήκη "μου αρέσει" σε περιεχόμενο. Υπάρχει επίσης ένας ιδιαίτερα ορατός μηχανισμός αναφοράς που υποδεικνύεται με ένα εικονίδιο σημαίας κάτω από κάθε δημοσίευση. Επίσης, όπως το Twitter, το T2 χρησιμοποιεί το ίδιο μοντέλο followers/following για τη δημιουργία ενός δικτύου ανθρώπων των οποίων τις αναρτήσεις θέλετε να βλέπετε στο χρονολόγιό σας.
Παρά τον ακόμα μη διαμορφωμένο χαρακτήρα του - το T2 δεν είναι καν το τελικό όνομα της νεοσύστατης επιχείρησης, προφανώς, είναι μόνο ένα placeholder - η εταιρεία προχωράει προς τα εμπρός για να αυξήσει τη βάση χρηστών της. Η T2 έχει αρχίσει να δοκιμάζει τη χρήση των κοινοτικών προσκλήσεων μεταξύ διαφορετικών ομάδων, όπως μας είπαν. Μόλις η startup κατανοήσει καλύτερα πώς και γιατί διανέμονται οι προσκλήσεις από τους χρήστες - και τα ποσοστά επιτυχίας που έχουν αυτές οι προσκλήσεις όσον αφορά την προσέλκυση νέων μελών - θα διευρύνει την πρόσβαση. Αυτό θα γίνει πιθανότατα σε έναν ή δύο μήνες.
"Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται άμεσα συνδεδεμένοι με τους φίλους και τους συναδέλφους τους σε μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης", δήλωσε η Oh. "Αυτή τη στιγμή δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε προσκλήσεις κοινότητας, οι οποίες θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να συνδεθούν και να καλωσορίσουν τα υπάρχοντα προσωπικά τους δίκτυα στο T2. Αυτή τη στιγμή, κάνουμε δοκιμές με διάφορα είδη χρηστών από διαφορετικές ομάδες. Μόλις έχουμε μια σαφέστερη ιδέα για το τι λειτουργεί καλύτερα, θα αρχίσουμε να αναπτύσσουμε τη λειτουργία ευρύτερα", σημείωσε.
Βραχυπρόθεσμα, η T2 παρουσιάζει στο ντεμπούτο της μια νέα διαδικασία επαλήθευσης με την έναρξη του προγράμματος "Get the Checkmark", το οποίο είναι προγραμματισμένο να αντιστοιχεί στην κατάργηση από το Twitter των παλαιών checkmarks σε όλους τους χρήστες που δεν πληρώνουν για τη συνδρομή Twitter Blue. Το Twitter δήλωσε ότι οι δικές του αφαιρέσεις σημάτων ελέγχου θα ξεκινήσουν την 1η Απριλίου και θα περιλαμβάνουν την αφαίρεση της επαλήθευσης από οργανισμούς και άτομα που είχαν προηγουμένως χαρακτηριστεί ως "αξιοσημείωτοι" σύμφωνα με τους προηγούμενους κανόνες της εταιρείας. Πριν από αυτό, οι χρήστες του T2 που είναι κάτοχοι παλαιών checkmark μπορούν να το διεκδικήσουν στο T2 συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα.
Η T2 πιστεύει ότι αυτό χρησιμεύει ως ιδανική ευκαιρία για να εξυπηρετήσει τους δυσαρεστημένους χρήστες του Twitter. Πριν από την 1η Απριλίου (ή όποτε το Twitter καταργήσει πραγματικά τα επαληθευμένα checkmarks), η T2 θα επαληθεύσει τους δικούς της χρήστες, εάν είχαν προηγουμένως επαλήθευση από το Twitter. Η εταιρεία αναφέρει ότι η παλαιότερη διαδικασία του Twitter απαιτούσε την επαλήθευση της ταυτότητας των ανθρώπων, οπότε θα συνεχίσει να τιμά αυτούς τους ελέγχους στο T2. Αυτά τα checkmarks "Twitter legacy" του T2 θα έχουν επίσης μικρά "βολάν" πάνω τους.
Οι λογαριασμοί του Twitter μπορεί να έχουν επαληθευτεί εάν ήταν εταιρεία, μη κερδοσκοπικός οργανισμός, δημοσιογράφος, ηγέτης ή στέλεχος, άτομο στον τομέα της ψυχαγωγίας, άτομο στον τομέα του αθλητισμού, δημιουργός περιεχομένου ή κάποιο άλλο δημόσιο πρόσωπο ή αξιοσημείωτο άτομο.
Αφού το Twitter αφαιρέσει τα παλαιά checkmarks, το T2 θα περάσει σε μια νέα ροή επαλήθευσης. Προς το παρόν, ενώ η εφαρμογή είναι μικρή και σε κλειστή δοκιμή, αυτό θα περιλαμβάνει συνομιλία απευθείας με έναν εκπρόσωπο της T2. (Μια διαδικασία που θα καθιστούσε πολύ δύσκολη την επαλήθευση των bots!) Αργότερα, η T2 σχεδιάζει να κλιμακώσει αυτή την επαλήθευση χρησιμοποιώντας ελέγχους ταυτότητας και selfie εντός της εφαρμογής. Αυτά θα ορίζονται ως προφίλ "T2 Authenticated".
Αν και το T2 παραμένει σε κλειστή δοκιμαστική beta, η εταιρεία προσκαλεί σιγά-σιγά άτομα να συμμετάσχουν από τη "πενταψήφια" λίστα αναμονής και τώρα έχει αρχίσει να προσφέρει στα μέλη της κοινότητάς της προσκλήσεις που μπορούν να μοιράσουν σε άλλους. Το σχέδιο είναι να δοκιμαστούν οι προσκλήσεις με μερικές ακόμη κοινότητες πριν αρχίσει η ευρύτερη εξάπλωση.
Εκτός από αυτές τις αλλαγές, το T2 ανανέωσε επίσης το λογότυπό του και εισήγαγε τη δική του εκδοχή της χαμένης από καιρό "φάλαινας αποτυχίας" (fail whale) του Twitter, η οποία εμφανιζόταν όταν ο ιστότοπος είχε διακοπές λειτουργίας. Στο T2 θα είναι αντ' αυτού ένα "σαλιγκάρι αποτυχίας" (fail snail). Η διεπαφή χρήστη της εφαρμογής έχει επίσης βελτιωθεί, με νέα εικονογράφηση πέρα από το λογότυπο και άλλες αλλαγές για να γίνει μια καλύτερη εμπειρία για τους τελικούς χρήστες.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now