Το YouTube, μετά από μήνες δοκιμών, κυκλοφόρησε παγκοσμίως τις διαφημίσεις παύσης (pause ads), επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν τους χρήστες που πατούν παύση στα βίντεο. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται ως στατικά banners στο δεξί μέρος της οθόνης, με επιλογές για απόρριψη και περισσότερες πληροφορίες. Αν και το YouTube ισχυρίζεται πως οι διαφημίσεις αυτές προσφέρουν μια «λιγότερο παρεμβατική» εμπειρία, η πλατφόρμα δεν έχει διευκρινίσει αν οι παραδοσιακές διαφημίσεις θα εμφανίζονται λιγότερο συχνά ως αποτέλεσμα.
Αυτή η στρατηγική δεν είναι καινούρια, καθώς πλατφόρμες όπως Hulu και AT&T χρησιμοποιούν διαφημίσεις παύσης εδώ και χρόνια. Το YouTube είχε αρχίσει να δοκιμάζει αυτό το είδος διαφημίσεων από το 2023, και η επιτυχία τους οδήγησε την εταιρεία στην ευρεία κυκλοφορία τους το 2024. Οι χρήστες έχουν ήδη εκφράσει την δυσαρέσκειά τους, με τις συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα να γεμίζουν από παράπονα για την αυξημένη διαφημιστική πίεση.
Ενώ το YouTube παρουσιάζει αυτές τις διαφημίσεις ως λιγότερο ενοχλητικές, η πλατφόρμα συνεχίζει να εξερευνά τρόπους για να αυξήσει τα έσοδά της από διαφημίσεις. Ακόμη και με την προσθήκη αυτής της νέας μορφής, οι παραδοσιακές διαφημίσεις παραμένουν συχνές, ενώ η πλατφόρμα έχει ενσωματώσει και μη παρακάμψιμες διαφημίσεις από το 2023. Με αυτή τη νέα κίνηση, το YouTube ακολουθεί την τάση άλλων υπηρεσιών streaming, όπως το Sling TV, που επέτρεψε διαφημίσεις παύσης τον Ιούλιο, προσφέροντας προσωρινά στους χρήστες τη δυνατότητα απενεργοποίησης τους μέσω των ρυθμίσεων.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now