Σε μια σημαντική κίνηση για τη συμμόρφωση με τον νόμο περί ψηφιακών αγορών (DMA), η Meta εισάγει σημαντικές βελτιώσεις στον έλεγχο των χρηστών σχετικά με τη χρήση δεδομένων στις πλατφόρμες της στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Οι αλλαγές αυτές, οι οποίες πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία τις επόμενες εβδομάδες, έχουν ως στόχο να δώσουν στους χρήστες μεγαλύτερη αυτονομία ως προς τον τρόπο χειρισμού των προσωπικών τους δεδομένων.
Μια βασική πτυχή αυτών των ενημερώσεων είναι η διευρυμένη επιλογή που έχουν οι χρήστες όσον αφορά την κοινή χρήση πληροφοριών μεταξύ του Facebook και του Instagram. Και οι δύο πλατφόρμες θα παρέχουν πλέον στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν ή να μην επιλέγουν την κοινή χρήση δεδομένων. Τα άτομα με υφιστάμενους συνδεδεμένους λογαριασμούς Instagram και Facebook μπορούν να επιλέξουν να συνεχίσουν να μοιράζονται δεδομένα ή να διατηρήσουν τους λογαριασμούς τους χωριστά.
Η Meta εισάγει επίσης μια αυτόνομη επιλογή για το Messenger. Οι χρήστες μπορούν πλέον να διατηρήσουν τον λογαριασμό τους στο Messenger συνδεδεμένο με τον λογαριασμό τους στο Facebook ή να δημιουργήσουν έναν νέο, ανεξάρτητο λογαριασμό που δεν απαιτεί σύνδεση με το Facebook. Αυτός ο αυτόνομος λογαριασμός Messenger θα εξακολουθεί να προσφέρει βασικές λειτουργίες, όπως μηνύματα, συνομιλία και φωνητικές/βιντεοκλήσεις, αλλά θα λειτουργεί ανεξάρτητα από το Facebook.
Για το Facebook Marketplace, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μιας εξατομικευμένης εμπειρίας που αξιοποιεί τα προφίλ του Facebook ή μιας ανώνυμης εμπειρίας όπου αγοραστές και πωλητές επικοινωνούν αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί του Messenger.
Η Meta επεκτείνει αυτόν τον λεπτομερή έλεγχο και στους παίκτες. Οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν να διατηρήσουν τις πληροφορίες τους στο Facebook συνδεδεμένες για πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το multiplayer, οι αγορές εντός παιχνιδιού και οι εξατομικευμένες συστάσεις ή μπορούν να επιλέξουν μια εμπειρία παιχνιδιού χωρίς Facebook που χρησιμοποιεί μόνο δεδομένα εντός παιχνιδιού. Τέλος, η εισαγωγή από τη Meta τον Νοέμβριο του 2023 μιας συνδρομής χωρίς διαφημίσεις για το Facebook και το Instagram παραμένει διαθέσιμη για τους Ευρωπαίους χρήστες. Αυτή η συνδρομή διασφαλίζει ότι τα δεδομένα των χρηστών δεν χρησιμοποιούνται για στοχευμένη διαφήμιση.
Αυτές οι βελτιώσεις αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη δέσμευση της Meta για την ενίσχυση του απορρήτου των χρηστών και τη δυνατότητα των ατόμων να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους. Παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες επιλογές και επιλογές, η Meta προωθεί μια πιο διαφανή και ενδυναμωτική ψηφιακή εμπειρία.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now