Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η νέα στρατηγική αναζήτησης της Google: Από τη συνολική στην επιλεκτική ευρετηρίαση

      Πλοήγηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο της ορατότητας του περιεχομένου

    Πριν από μια δεκαετία, η έναρξη ενός νέου ιστολογίου WordPress σήμαινε ότι το περιεχόμενό σας ευρετηριζόταν γρήγορα από τη Google, και συχνά εμφανιζόταν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό ευθυγραμμιζόταν με την αποστολή της Google να οργανώσει και να καταστήσει τις πληροφορίες του κόσμου καθολικά προσβάσιμες, παρέχοντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στους δημιουργούς περιεχομένου που μπορούσαν να βασιστούν στη Google για να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους θα βρισκόταν.

     

    Ωστόσο, η άνοδος των πρακτικών χειραγώγησης του SEO οδήγησε τη Google να εισαγάγει πολυάριθμες ενημερώσεις αλγορίθμων, όπως οι Panda και Penguin, για την καταπολέμηση του περιεχομένου χαμηλής ποιότητας και των ανήθικων τακτικών βελτιστοποίησης. Παρά το μότο «Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς», το οποίο τόνιζε τη σημασία του περιεχομένου υψηλής ποιότητας, πολλοί γνήσιοι δημιουργοί βρήκαν το έργο τους χαμένο στην αχανή θάλασσα του διαδικτύου.

     

    Σήμερα, η Google έχει στραφεί σε μια πιο επιλεκτική προσέγγιση ευρετηρίασης. Αντί να προσπαθεί να ευρετηριάζει τα πάντα, η Google δίνει πλέον προτεραιότητα στο μοναδικό, έγκυρο περιεχόμενο, ευνοώντας συχνά γνωστές μάρκες. Αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι ενώ το περιεχόμενο που ευρετηριάζεται μπορεί να κατατάσσεται καλά, το να ευρετηριαστεί εξ αρχής έχει γίνει σημαντικά πιο δύσκολο, ιδίως για μικρότερους ή εξειδικευμένους ιστότοπους.

     

    Για τους χρήστες, αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι ορισμένες πολύτιμες πληροφορίες μπορεί να παραμείνουν κρυφές μέσω της Google. Για τους δημιουργούς περιεχομένου, η πρόκληση δεν είναι μόνο να παράγουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας αλλά και να πείσουν τη Google για την αναγκαιότητά του να συμπεριληφθεί στο ευρετήριο αναζήτησης. Αυτή η μεταμόρφωση σηματοδοτεί την εξέλιξη της Google από μια ολοκληρωμένη μηχανή αναζήτησης σε έναν πιο αποκλειστικό επιμελητή περιεχομένου.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Search Engine Journal
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.