Έχει αλλάξει προς το χειρότερο η εμπειρία σας στην Αναζήτηση της Google; Μπορεί να μην είστε μόνοι. Αυτή η αποκάλυψη προέρχεται από μια νέα μελέτη Γερμανών ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Λειψίας, το Πανεπιστήμιο Bauhaus της Βαϊμάρης και το Κέντρο για την κλιμακούμενη ανάλυση δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη. Οι ερευνητές έθεσαν το ερώτημα "Χειροτερεύει η Google;", εξετάζοντας 7.392 ερωτήματα με reviews προϊόντων στο Google, το Bing και το DuckDuckGo για ένα χρόνο.
Σε απάντηση αυτών των αναζητήσεων που σχετίζονται με προϊόντα, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι "ένας χείμαρρος περιεχομένου χαμηλής ποιότητας, ειδικά για την αναζήτηση προϊόντων, συνεχίζει να πνίγει κάθε είδους χρήσιμη πληροφορία στα αποτελέσματα αναζήτησης". Σημαντικό μέρος των αποτελεσμάτων που βρέθηκαν ως απάντηση σε τέτοιες αναζητήσεις ήταν "ξεκάθαρα ανεπιθύμητα σχόλια προϊόντων SEO".
Η έρευνα έδειξε ότι οι ιστότοποι spam είναι υπερ-επικρατούντες, εμφανιζόμενοι στην κορυφή της κατάταξης της Google σε μια "συνεχή μάχη" μεταξύ των ιστότοπων και της μηχανής αναζήτησης. Με άλλα λόγια, γράφουν, "οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται να χάνουν το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι που είναι το SEO spam".
"Το SEO είναι μια συνεχής μάχη και βλέπουμε επαναλαμβανόμενα μοτίβα spam αναθεώρησης να εισέρχονται και να εξέρχονται από τα αποτελέσματα, καθώς οι μηχανές αναζήτησης και οι μηχανικοί SEO προσαρμόζουν εναλλάξ τις παραμέτρους τους", αναφέρεται στην έκθεση. Παρά το γεγονός ότι η Google, η Bing και η DuckDuckGo κατεβάζουν το spam, οι ερευνητές δήλωσαν ότι αυτό έχει ως αποτέλεσμα μόνο "ένα προσωρινό θετικό αποτέλεσμα".
Ωστόσο, η έκθεση έδειξε ότι τα αποτελέσματα της Google βελτιώθηκαν "σε κάποιο βαθμό" μεταξύ της έναρξης του πειράματος των ερευνητών και του τέλους. Παρόλα αυτά, διαπίστωσαν "μια συνολική πτωτική τάση στην ποιότητα του κειμένου και στις τρεις μηχανές αναζήτησης". Με την παρουσία του spam που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, αυτό είναι πιθανό να επιδεινωθεί, προειδοποιεί η έρευνα.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now