Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Δεδομένα χρηστών φαίνονται εξαφανισμένα από το Google Drive αρκετών χρηστών

    Φαίνεται ότι το Google Drive αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα αρχεία που εξαφανίζονται. Πολλοί χρήστες έχουν μεταβεί στο φόρουμ υποστήριξης της Google για να αναφέρουν ότι έχασαν την πρόσβαση σε ορισμένα από τα αρχεία που έχουν ανεβάσει στο Google Drive, με αυτά να φαίνεται ότι έχουν εξαφανιστεί πλήρως από την υπηρεσία cloud. Η Google συνιστά να μην κάνετε καμία αλλαγή στο Google Drive σας, αν επηρεαστείτε, ενώ παράλληλα ερευνά το ζήτημα.

     

    Όπως μοιράστηκε στο φόρουμ Hacker News του YCombinator, ένας χρήστης από τη Νότια Κορέα απευθύνθηκε στον ιστότοπο υποστήριξης της Google για να αναφέρει ότι όλα τα αρχεία του από μετά τον Μάιο του 2023 είχαν εξαφανιστεί από το Drive του και δεν είναι διαθέσιμα σε κανέναν φάκελο ούτε ορατά στον κάδο απορριμμάτων. Η δομή των φακέλων επανήλθε επίσης στην κατάσταση που ήταν τον Μάιο του 2023. Το άτομο αναφέρει επίσης ότι δεν μοιράστηκε ποτέ τα αρχεία του ή το Drive του με κανέναν άλλο. Αυτό αποκλείει την πιθανότητα ο αρχικός κάτοχος των αρχείων να τα διέγραψε ή να τα αποδέσμευσε. Το άτομο πέρασε από πολλαπλά βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων, με την Google να μην μπορεί να επιλύσει το ζήτημα μέχρι την τώρα.

     

    Ένα εθελοντικό μέλος της Υποστήριξης της Google κατάφερε να πάρει μια δήλωση από έναν εκπρόσωπο της εταιρείας, δηλώνοντας ότι διερευνούν την υπόθεση και ότι έχουν λάβει αναφορές και από άλλους διαχειριστές του Google Drive που έχουν παρόμοια προβλήματα. Παράλληλα, η δήλωση ξεκαθαρίζει ότι δεν πρέπει να προσπαθήσετε να επαναφέρετε το Drive μόνοι σας: "Δεν συνιστούμε επίσης να κάνετε αλλαγές στο φάκελο root/data, ενώ περιμένουμε οδηγίες από τους μηχανικούς μας".

     

    Εν τω μεταξύ, και άλλοι χρήστες του Google Drive έχουν συμμετάσχει με παράπονα, ανοίγοντας περαιτέρω θέματα υποστήριξης. Ένας χρήστης αναφέρει ότι έχασε πλήρως μερικά βασικά στοιχεία στο Drive του τα οποία και αυτός δεν τα έχει μοιραστεί με κανέναν και δεν είναι ορατά στο κάδο απορριματων ή σε προηγούμενα snapshots. Ένας άλλος χρήστης αναφέρει ότι μπορεί να δει μόνο φακέλους και υποφακέλους για ορισμένα αρχεία στο Drive του, αλλά όχι τα ίδια τα αρχεία.

     

    Δυστυχώς, καμία από τις αναφορές δεν έχει διευκρινίσει πού ακριβώς προκύπτουν αυτά τα προβλήματα. Δεν είναι σαφές αν τα αρχεία λείπουν από τη διαδικτυακή έκδοση του Google Drive ή την εφαρμογή του ή αν τα αρχεία έχουν εξαφανιστεί μόνο από συγχρονισμένους φακέλους σε υπολογιστές. Είναι πιθανό κάποιοι από τους επηρεαζόμενους να μην έχουν ελέγξει όλα τα μέρη στα οποία είναι προσβάσιμα τα αρχεία τους, κάτι που θα σας συνιστούσαμε να κάνετε αν επηρεάζεστε.

     

    Η Google έχει αναγνωρίσει αυτό το πρόβλημα και λέει ότι διερευνά επί του παρόντος το θέμα, σημειώνοντας ότι φαίνεται να επηρεάζει ένα "περιορισμένο υποσύνολο χρηστών του Drive for desktop". Ενώ περιμένουμε την τελική λύση, η εταιρεία συμβουλεύει τα εξής:

    • Μην κάνετε κλικ στην επιλογή "Αποσύνδεση λογαριασμού" μέσα στο Drive for desktop
    • Μην διαγράψετε ή μετακινήσετε τον φάκελο δεδομένων της εφαρμογής:
      • Windows: %USERPROFILE%\AppData\Local\Google\DriveFS
      • macOS: ~/Library/Application Support/Google/DriveFS

    Προαιρετικά: Εάν έχετε χώρο στο σκληρό σας δίσκο, συνίσταται να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο του φακέλου δεδομένων της εφαρμογής.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.