Η Microsoft ανακοινώνει ένα ακόμα κύμα νέων εργαλείων – το οποίο περιλαμβάνει περισσότερες από 700 ενημερώσεις και πάνω από 150 νέες δυνατότητες – με στόχο τη βελτίωση της εργασιακής καθημερινότητας. Η νέα σειρά εργαλείων προσφέρει, ανάμεσα σε άλλα, τη δυνατότητα συνεργασίας με το Copilot σαν να είναι «συνάδελφος», τη δημιουργία διαδραστικών σελίδων από συνομιλίες, την ενεργοποίηση δυναμικής αφήγησης στο Power Point, καθώς ακόμα και τη δυνατότητα βαθύτερων αναλύσεων δεδομένων χωρίς να απαιτείται εξειδίκευση στο Excel.
Copilot για Excel
Για όσους εργάζονται με δεδομένα και θέλουν να αποκομίσουν πραγματική αξία από αυτά, η απάντηση είναι το Microsoft Excel, το περιβάλλον για όλα τα επιχειρηματικά δεδομένα. Πλέον με την είσοδο του Copilot στο Excel, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να εργάζονται με δεδομένα που δεν έχουν καν μορφοποιηθεί ως πίνακας, όπως και η λειτουργία με κείμενο εκτός από αριθμητικά δεδομένα. Παράλληλα για πρώτη φορά η Microsoft συνδυάζει τη δύναμη της Python - μίας από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού για την επεξεργασία δεδομένων- με το Copilot στο Excel. Οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης συνδυάζονται με την ισχύ της γλώσσας προγραμματισμού για να προσφέρουν βαθύτερες αναλύσεις δεδομένων χωρίς να απαιτείται εξειδίκευση σε Python ή Excel. Ουσιαστικά , οποιοσδήποτε μπορεί να συνεργαστεί με το Copilot για να πραγματοποιήσει προηγμένες αναλύσεις όπως πρόβλεψη, ανάλυση κινδύνου, μηχανική μάθηση και οπτικοποίηση σύνθετων δεδομένων, χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα και χωρίς να απαιτείται η γνώση προγραμματισμού. Είναι σαν να προσθέτετε έναν εξειδικευμένο αναλυτή δεδομένων στην ομάδα σας.
Copilot για PowerPoint
Κανείς μέχρι σήμερα δεν μπορούσε να φτάσει από μία ιδέα σε μία εντυπωσιακή παρουσίαση με ένα μόνο prompt. Τώρα με το Narrative Builder - ένα εργαλείο δημιουργίας αφήγησης - στο Microsoft Power Point, οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν το Copilot σαν συνεργάτη, δουλεύοντας μαζί του για τη δημιουργία ενός εξαιρετικά ικανοποιητικού πρώτου προσχέδιου μέσα σε λίγα λεπτά διατηρώντας φυσικά τον συνολικό έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας. Το Copilot ξεκινάει με την προτροπή κάθε χρήστη, και δημιουργεί ένα μενού με θέματα προς επεξεργασία και βελτίωση ώστε να δημιουργηθεί το πρώτο προσχέδιο. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να προσθέσει αρχεία από τα οποία το Copilot μπορεί να αντλήσει περιεχόμενο, ενώ παράλληλα με τον Brand Manager, έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει την εταιρική ταυτότητα και να διασφαλίσει ένα συνεπές αποτέλεσμα σε ότι αφορά το branding, με εγκεκριμένα υλικά και εικόνες που επικοινωνούν σωστά το ύφος της εταιρείας.
Copilot για Teams
Στις Teams συναντήσεις σήμερα, υπάρχουν δύο σημαντικές συνομιλίες: αυτή που εκφωνείται και αυτή που λαμβάνει χώρο παράλληλα στο Chat. Το Copilot στο Teams μπορεί πλέον να ενώσει τις δύο αυτές συνομιλίες και να συνοψίσει όσα ακούγονται - τα 'πρακτικά' της συνάντησης - και όσα γράφονται στο Chat, προσφέροντας μία πλήρη εικόνα του τι συζητήθηκε. Οι χρήστες μπορούν να ρωτήσουν το Copilot αν υπήρχαν ερωτήσεις που έχασαν σε μία συνάντηση ή να ζητήσουν μια σύνοψη συναντήσεων στις οποίες δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν και αυτό μέσα σε δευτερόλεπτα, καθώς σαρώνοντας τι ειπώθηκε και τι πληκτρολογήθηκε μπορεί να δώσει πληροφορίες για αναπάντητες ερωτήσεις ή για τα κύρια θέματα της συνάντησης.
Copilot για Outlook
Όλοι πλέον καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν ένα υπέρογκο αριθμό email. Τώρα με το Prioritize My Inbox (ιεράρχηση εισερχομένων), το Copilot στο Outlook βοηθάει τους χρήστες να έχουν άμεση πρόσβαση στα πιο σημαντικά μηνύματα με βάση το περιεχόμενο και το ιστορικό τους όπως και το ιστορικό του χρήστη. Για παράδειγμα το νέο εργαλείο δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε π.χ. μηνύματα στα οποία ο χρήστης έχει ανταποκριθεί στο παρελθόν, ενώ προσδιορίζει τον ρόλο και το περιβάλλον του, όπως επίσης και το σε ποιους αναφέρεται ή με ποιους συνεργάζεται.
Copilot για Word
Οι χρήστες του Microsoft Word συχνά χρειάζονται να εισάγουν περιεχόμενο από άλλα αρχεία και εφαρμογές. Η αναζήτηση και η ενσωμάτωση αυτών των πληροφοριών συνήθως είναι χρονοβόρα και μπορεί να διακόψει τη διαδικασία γραψίματος. Το Copilot στο Word μπορεί να ανατρέξει γρήγορα σε κάθε πληροφορία που προέρχεται από το διαδίκτυο όπως και σε δεδομένα από αρχεία Word, PowerPoint και PDF, κρυπτογραφημένα έγγραφα αλλά και σε email και Teams συναντήσεις. Επιπλέον, μπορεί να ενσωματώσει τις πληροφορίες αυτές απευθείας στη ροή εργασίας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δημιουργήσουν γρήγορα ένα καλό προσχέδιο. Στο πλαίσιο της συνεχόμενης βελτίωσης του Copilot ως βοηθού σε κάθε εργασία, υπάρχει πλέον η δυνατότητα prompt για δυναμικό προβάδισμα στη δημιουργική διαδικασία όπως και η δυνατότητα παράλληλης συνεργασίας με το Copilot online, όσο οι χρήστες εστιάζουν σε συγκεκριμένες ενότητες του αρχείου που επεξεργάζονται.
Copilot Σε Αριθμούς
- Το Copilot βοηθάει ήδη από τις πιο μικρές μέχρι τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Συγκεντρώνοντας σχόλια από τους πρώτους 1000 πελάτες που χρησιμοποιούν Copilot, με στόχο τη διερεύνηση του αντίκτυπου του εργαλείου, καθώς και των σημείων προς βελτίωση, προχώρησε ήδη σε πάνω από 700 ενημερώσεις και πάνω από 150 νέες δυνατότητες. Οι απαντήσεις του Copilot είναι δύο φορές ταχύτερες κατά μέσο όρο, ενώ η ποιότητα των απαντήσεων έχει βελτιωθεί κατά 75%. Αθροιστικά η Microsoft έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο και καλύτερο κανάλι ανατροφοδότησης (feedback) σε σχέση με το AI, σε μια συνεχόμενη προσπάθεια βελτίωσης με βάση τη συμβολή των χρηστών.
- Τους τελευταίους 18 μήνες, η συνεργασία με το Copilot έχει γίνει καθημερινή συνήθεια για τους ανθρώπους παγκοσμίως, βοηθώντας τους να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους γρηγορότερα, να πραγματοποιήσουν πιο στοχευμένες συναντήσεις, να συνεργαστούν πιο αποτελεσματικά και να εξορθολογήσουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες.
- Πάνω από 60% η αύξηση πελατών Copilot ανά τρίμηνο, ενώ ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν Copilot καθημερινά στη δουλειά διπλασιάστηκε.
- Η επίδραση του Copilot γίνεται ακόμα πιο εμφανής μέσα από το δίκτυο συνεργατών μας που κάνει χρήση του βοηθού. Ανακοινώθηκε πρόσφατα πως η Vodafone έχει επενδύσει στο Copilot για 68.000 εργαζόμενους. Η Amgen το χρησιμοποιεί ήδη για την επιτάχυνση της έρευνας σε σπάνιες νόσους. Η Teladoc αναφέρει πως το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών εξοικονομεί ήδη 5 ώρες την εβδομάδα με προβάδισμα σε προσχέδια απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις καταναλωτών. Η Finastra φτάνει από την ιδέα στην παραγωγή περιεχομένου 75% πιο γρήγορα ενώ αντίστοιχα στη Honeywell εξοικονομούν ήδη 1 ½ ώρα κατά μέσο όρο την εβδομάδα από τη χρήση Copilot σε συγκεκριμένες εργασίες.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now