Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η LG αναβαθμίζει τη webOS gaming εμπειρία με τα νέα optimized για το Magic Remote παιχνίδια

      Τα πρώτα παιχνίδια από τη Famobi είναι πλέον διαθέσιμα προσφέροντας στιγμές χαράς & διασκέδασης σε όλη την οικογένεια

    Η LG Electronics (LG) συνεργάστηκε με τη Fomobi, μία γερμανική εταιρεία ανάπτυξης HTML παιχνιδιών, και παρουσιάζει τα πρώτα παιχνίδια που μπορούν να παιχτούν με το LG Magic Remote. Η gaming εμπειρία βελτιώνεται, παρέχοντας μεγαλύτερη ευκολία και απόλαυση. Τα νέα παιχνίδια είναι βελτιστοποιημένα και μπορούν να παιχτούν εύκολα με το LG Magic Remote, για μια διαδραστική εμπειρία που απολαμβάνετε με την οικογένεια και τους φίλους σας.

     

    Πλέον, οι κάτοχοι LG έξυπνων τηλεοράσεων μπορούν να παίξουν το «Cut the Rope»[1], ένα διασκεδαστικό παιχνίδι παζλ, χρησιμοποιώντας μόνο το τηλεχειριστήριο LG Magic Remote. Επιπλέον, η LG πρόσθεσε πρόσφατα το δημοφιλές παιχνίδι για κινητά «Thief Puzzle»[2] στις έξυπνες τηλεοράσεις της, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν διάφορες προκλήσεις παζλ προσαρμοσμένες στο LG Magic Remote.

     

    Η LG συνεργάζεται με πολυάριθμες εταιρείες, προσφέροντας συνεχώς νέα παιχνίδια στην πλατφόρμα webOS. Έτσι, αποδεικνύει τη δέσμευσή της στη συναρπαστική ψυχαγωγία στη μεγάλη οθόνη για την οικογένεια και τους φίλους, με μια συλλογή που περιλαμβάνει πάνω από 600 τίτλους casual παιχνιδιών και που συνεχώς αυξάνεται.

     

    Επίσης, επεκτείνει τα διαθέσιμες προτάσεις της με συναρπαστικά παιχνίδια από το Play.Works, το οποίο διαθέτει τον μεγαλύτερο κατάλογο παιχνιδιών Connected TV (CTV) στον κόσμο. Η πλατφόρμα αυτή περιλαμβάνει δημοφιλείς τίτλους όπως το  «Wheel of Fortune», το «Tetris®» και το «PAC-MAN». Παράλληλα, το «SpongeBob SquarePants Bounce»[3] που κυκλοφόρησε πρόσφατα, επιτρέπει στους παίκτες να περιηγηθούν σε μια υποβρύχια περιπέτεια με τον αγαπημένο χαρακτήρα του Μπομπ Σφουγγαράκη, στη μεγάλη οθόνη μιας LG έξυπνης τηλεόρασης μέσα από την άνεση του σπιτιού τους.

     

    Η LG συνεργάστηκε και με τη Simulmedia, η οποία είναι γνωστή για την πρωτοποριακή της προσέγγιση στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, και παρουσίασε το PlayerWON. Αυτή η διαφημιστική λύση βρίσκεται εντός του παιχνιδιού και ενσωματώνει άψογα μη παρεμβατικές διαφημίσεις. Η LG στοχεύει να ενισχύσει τις συνεργασίες της με gaming εταιρείες, εξασφαλίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη της μέσω ενός ζωντανού και εξελισσόμενου οικοσυστήματος παιχνιδιών, ενώ παράλληλα προσφέρει ελκυστικές και διαδραστικές λύσεις που αναβαθμίζουν την gaming εμπειρία.

     

    Με σύμμαχο τις εξαιρετικές τεχνολογικές της ικανότητες και μια ευρεία γκάμα περιεχομένου από κορυφαίους συνεργάτες στον κλάδο της ψυχαγωγίας, η πλατφόρμα webOS της LG συνεχίζει να επεκτείνεται και να εξελίσσεται, παρέχοντας στους χρήστες μια αναβαθμισμένη εμπειρία ψυχαγωγίας. Για να μάθετε τα τελευταία νέα της LG, επισκεφθείτε το LG Newsroom.

     

    [1] Διαθέσιμο σε LG Smart TVs με webOS 22 και άνω. Η διαθεσιμότητα της εφαρμογής στις έξυπνες τηλεοράσεις LG ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο της τηλεόρασης και τη χώρα.

    [2] Διαθέσιμο σε LG Smart TVs με webOS 22 και άνω. Η διαθεσιμότητα της εφαρμογής στις έξυπνες τηλεοράσεις LG ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο της τηλεόρασης και τη χώρα

    [3] Διαθέσιμο σε LG Smart TVs με webOS 22 και άνω. Η διαθεσιμότητα της εφαρμογής στις έξυπνες τηλεοράσεις LG ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο της τηλεόρασης και τη χώρα


×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.