Η Western Digital ανακοίνωσε σήμερα ότι το δίκτυό της έχει παραβιαστεί και ένα μη εξουσιοδοτημένο μέρος απέκτησε πρόσβαση σε πολλά συστήματα της εταιρείας.
Η εταιρεία κατασκευής δίσκων υπολογιστών και παροχής υπηρεσιών αποθήκευσης δεδομένων με έδρα την Καλιφόρνια αναφέρει σε δελτίο τύπου ότι το περιστατικό ασφαλείας του δικτύου εντοπίστηκε την περασμένη Κυριακή, στις 26 Μαρτίου.
Η έρευνα βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και η εταιρεία συντονίζει τις προσπάθειές της με τις αρχές επιβολής του νόμου.
"Με την ανακάλυψη του συμβάντος, η εταιρεία εφάρμοσε προσπάθειες αντιμετώπισης του συμβάντος και ξεκίνησε έρευνα με τη βοήθεια κορυφαίων εξωτερικών εμπειρογνωμόνων ασφάλειας και εγκληματολογίας", αναφέρει η Western Digital στην ανακοίνωση.
Με βάση τα στοιχεία που έχουν βρεθεί μέχρι στιγμής, η εταιρεία πιστεύει ότι ο εισβολέας είχε πρόσβαση σε ορισμένα από τα δεδομένα της εταιρείας. "Με βάση τη μέχρι σήμερα έρευνα, η εταιρεία πιστεύει ότι ο μη εξουσιοδοτημένος έλαβε ορισμένα δεδομένα από τα συστήματά της και εργάζεται για να κατανοήσει τη φύση και το εύρος αυτών των δεδομένων.", δήλωσαν από την Western Digital
Στον απόηχο της επίθεσης, η κατασκευάστρια εταιρεία αποθήκευσης εφάρμοσε πρόσθετα μέτρα ασφαλείας για τη διασφάλιση των συστημάτων και των λειτουργιών της. Τα μέτρα αυτά ενδέχεται να επηρεάσουν ορισμένες από τις υπηρεσίες της Western Digital.
Η εταιρεία δήλωσε ότι το περιστατικό "έχει προκαλέσει και μπορεί να συνεχίσει να προκαλεί διαταραχές σε τμήματα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας".
Από την Κυριακή, πολλοί χρήστες της υπηρεσίας My Cloud της Western Digital ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στα αποθετήρια πολυμέσων που φιλοξενούνται στο cloud. Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η προσπάθεια σύνδεσης στην υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης Home, εμφανίζει το σφάλμα "503 Service Temporarily Unavailable".
Έχουν περάσει περισσότερες από 24 ώρες από τις πρώτες αναφορές για τη διακοπή λειτουργίας, με το cloud, το proxy, το web, τον έλεγχο ταυτότητας, τα email και τις ειδοποιήσεις push να μην είναι διαθέσιμα.
Η σελίδα κατάστασης της υπηρεσίας My Cloud σημειώνει ότι το πρόβλημα επηρεάζει τα ακόλουθα προϊόντα: My Cloud, My Cloud Home, My Cloud Home Duo, My Cloud OS5, SanDisk ibi, SanDisk Ixpand Wireless Charger.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now