Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

DJD

Same here, μόλις αγόρασα το 1ο επισόδειο και λέω σε λίγο να κλείσω φώτα και να αρχίσει η προβολή.

Άντε να έρθουνε τα... X-Files!

Ξεκινησα το The Expanse ειναι νωρις ακομα για να το κρινω αλλα εχει προοπτικες

και οπου νανε ξεκινα και το The X-Files

:p

• Like 1

πως τελείωσε έτσι το Haven? χάλια σεζόν 

Παλι καλα που καταφεραν να το τελειωσουν και δεν μας αφησαν με το @@@ στο χερι 

Η σειρα ειχε παρει την κατιουσα παροτι δεν ηταν ασχημη 

I just finished reading Stephen King's new mystery novel, "The Colorado Kid". If you havn't heard of it, it's in the form of a 40's pulp mystery novel. It's pretty short, and I thought it might be an entertaining read. Here's the spoiler, so if you really want to read the book for yourself, stop reading: There's no damn solution to the mystery. The whole book is spent telling all these facts about the mystery, and then it ends. I thought "Welll maybe solving the mystery is an exercise for the reader," but even Stephen King doesn't know the solution to the mystery. In an afterword by the author, he says he just strung together a bunch of clues with no solution. He was only interested in the mystery and how the characters interact with the clues, not the solution. I guess if you're interested in reading a 200 page essay about an unsolved mystery, by all means check out the book. Otherwise, I would recommend avoiding it.

• Like 1

Sherlock - The abominable bride

Σιγουρα δεν ειναι ακριβως το stand alone episode που νομιζα οτι θα ειναι. Συνδεεται με τις προηγουμενες και την επομενη σεζον. Και ειναι και λιγο mindf*ck. Καλο ηταν.

• Like 3

Ελεος ειδα την περασμενη βδομαδα το τελευταιο επεισοδιο american horror story και ουτε καταλαβα οτι ηταν το τελευταιο.

Απιστευτο ποσο φοβερα αρχισε αυτη η σεζον και ποσο σκατα εξελίχθηκε.

Ειναι αυτο με κατι πιτσιρικια που κατεβηκαν στην γη και εκαναν παρτυ?

Εdit: Ναι αυτο ειναι.Τι να πω μπορει στην συνεχεια να φτιαχνει πολυ οπως λεει εδω αλλα τα πρωτα επεισοδια ειναι για γελια.

Έγινε επεξεργασία από jesus