Jump to content




DJD

Recommended Posts

Πφφφ.. Δεν αντιλέγω ότι είναι δύσκολο..

Από την άλλη, 2 φορές έστειλα από μια ενδιαφέρουσα είδηση σε newsposter, με ευχαρίστησαν, δεν την ανέβασαν ποτέ... :(

  • Replies 33,3k
  • Created
  • Last Reply
Πφφφ.. Δεν αντιλέγω ότι είναι δύσκολο..

Από την άλλη, 2 φορές έστειλα από μια ενδιαφέρουσα είδηση σε newsposter, με ευχαρίστησαν, δεν την ανέβασαν ποτέ... :(

Αν την είχες γράψει με το αριστερό λογικό το βλέπω. :hehe:

Δεν το έχω συννενοηθεί με το [MENTION=2868]Myralis[/MENTION] αλλά νομίζω ότι μπορώ να σας υποσχεθώ εκ μέρους και των δυο ότι αν βάλετε εμάς τους δυο newsposters θα δείτε flame στη πρώτη σελίδα του site, με έκταση καμια 20αριά ...ειδήσεις.

Αν την είχες γράψει με το αριστερό λογικό το βλέπω. :hehe:

Μπα, δεν τις είχα μεταφράσει, αλλά είχαν ενδιαφέρον

Δεν το έχω συννενοηθεί με το [MENTION=2868]Myralis[/MENTION] αλλά νομίζω ότι μπορώ να σας υποσχεθώ εκ μέρους και των δυο ότι αν βάλετε εμάς τους δυο newsposters θα δείτε flame στη πρώτη σελίδα του site, με έκταση καμια 20αριά ...ειδήσεις.

Να μου λείπει το μπλε..

Μπα, δεν τις είχα μεταφράσει, αλλά είχαν ενδιαφέρον

Να μου λείπει το μπλε..

Ε φαε στη μάπα τώρα το... ΔΗΚΚΙ ρε κακομοίρη (με πορτοκαλί δεν το αναπαραριστούσαν στα εκλογικά αποτελέσματα;)

Η εξυπηρέτηση κι υποστήριξη του Amazon μιλάμε πρέπει να γίνει παράδειγμα σε κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της. Μου ρθε εχθές το μεσημέρι κάτι το οποίο ναι μεν ήταν σε άψογη κατάσταση αλλά φαινόταν ότι το κουτί είχε ανοιχτεί από κάποιον άλλον. Ανοίγω ένα chat με το support και σε 2 λεπτά με ρωτάνε αν είμαι ικανοποιημένος με 20% έκπτωση ή αν θέλω να μου στείλουν καινούριο χωρίς κανένα έξοδο για εμένα. Ούτε φωτογραφίες να ζητάνε, ούτε να σε πρήζουν τίποτα. 10 thumbs up λέμε.

Σε μια ιδεατή κοινωνία όπου οι χρήστες δε θα προσπαθούν να εξαπατήσουν το κατάστημα, ναι, οκ.

Ε πρέπει να σαι λίγο παπάρας για να έχεις ένα κατάστημα με καλές τιμές, σούπερ εξυπηρέτηση και να θες να το εξαπατήσεις. Εναντίον σου θα γυρίσει στην τελική.

Η εξυπηρέτηση κι υποστήριξη του Amazon μιλάμε πρέπει να γίνει παράδειγμα σε κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της. Μου ρθε εχθές το μεσημέρι κάτι το οποίο ναι μεν ήταν σε άψογη κατάσταση αλλά φαινόταν ότι το κουτί είχε ανοιχτεί από κάποιον άλλον. Ανοίγω ένα chat με το support και σε 2 λεπτά με ρωτάνε αν είμαι ικανοποιημένος με 20% έκπτωση ή αν θέλω να μου στείλουν καινούριο χωρίς κανένα έξοδο για εμένα. Ούτε φωτογραφίες να ζητάνε, ούτε να σε πρήζουν τίποτα. 10 thumbs up λέμε.

το ίδιο είχαν κάνει και σε με εμένα ένα χτυπημένο σώμα καλοριφέρ λαδιού (τον παλιό καλό καιρό του free super saver delivery)

Και με ένα μίξερ που χάλασε στο 6μήνο τα ίδια συνέβησαν. Άνοιξα ένα chat, και σε 2 μέρες είχε έρθει η UPS με καινούριο και να παραλάβει το παλιό.

Όταν βαριέσαι να λες καλημέρα στον [MENTION=6133]honda22[/MENTION], τα λατρεύει κάτι τέτοια :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.