Jump to content




DJD

Recommended Posts

7.5 ώρες είναι η εργασία εδώ

Ενώ εμείς οι τεμπέληδες οι Έλληνες επίσημα δουλεύουμε 8 και οι περισσότεροι δε φεύγουν από το γραφείο πριν κλείσουν 10 και φυσικά χωρίς να πληρώνονται τις επιπλέον...

Link to comment
Share on other sites

Ενώ εμείς οι τεμπέληδες οι Έλληνες επίσημα δουλεύουμε 8 και οι περισσότεροι δε φεύγουν από το γραφείο πριν κλείσουν 10 και φυσικά χωρίς να πληρώνονται τις επιπλέον...

Και εδώ που είμαι έχει περάσει η άποψη πως οι έλληνες είναι τεμπέληδες. Βλέπεις τα ΜΜΕ έχουν κάνει καλή προπαγάνδα σε όλη την Ευρώπη.

Βέβαια και οι Νορβηγοί δεν δουλεύουν κάτω από 8ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Ax κουλααααααααααααααααα.

Με γραψανα μπάτσοι. Επειδη έσκασα μεσα σε διασταυρωση με 104 ενω έχει όριο 50.

Φιλαράκο 350 ευρώ και 2 μήνες το διπλωμα.

Του λέω με ρημαξες κύριε όφισερ.

Μου λέει γιατι ρε φιλαράκι?

Του λέω φοιτητής είμαι δεν έχω. Η άσε με ή κόψε φοιτητικό.

Μου λέει ΟΚ. Και μου κόβει 20ευρώ.

ΤΟ ηθικό δίδαγμα είναι:

ΑΝ δεν ήμουν φοιτητής στο έκτο έτος, τι θα γινότανε ΜΑΝΑ?

Link to comment
Share on other sites

Κλοακ μοντ ειχε. Πισω απο κατι θαμνους.

Είναι στροφή και στα καπάκια διασταυρωση για έξοδο σε παραδρομο απο την επαρχιακη οδο. Ε και την πατησα, ενώ περνάω απο κεί απο 15 ετών και ξέρω πως έχει μπλόκο τις κυριακές το απογευμα για Θεσσαλονικείς/Βουλγαρους/Νουμπάδες που γυρνάνε απο Βουλγαρία...

Βασικά, παιζει να μη με σταματάγανε αν είχα Σερραικές πινακίδες. (έχω δραμινές γμτ)

Έγινε επεξεργασία από soulclaimer
Link to comment
Share on other sites

Αγροτικη περιοχη είναι ακατοικητη. στο διατανου τον ποπο.

Και δεν είμαι 45 ετων να έχω reaction δεντρου, σε περιπτωση που πεταγονταν καμια αλεπου/τσακαλι.

Να ζητήσουμε τότε βαθμολόγηση οδηγικής ικανότητας μια φορά το χρόνο και ανάλογα με τη επίδοση του καθενός να αλλάζουμε τον κώδικα και τα όρια.

Link to comment
Share on other sites

Αγροτικη περιοχη είναι ακατοικητη. στο διατανου τον ποπο.

Και δεν είμαι 45 ετων να έχω reaction δεντρου, σε περιπτωση που πεταγονταν καμια αλεπου/τσακαλι. :D

Για να σε έγραψε με 104 είχες τουλάχιστον 115 στο κοντέρ, too much εφόσον βλέπεις ταμπέλα με όριο 50.

Για φαντάσου κανένας μπάρμπας να πέρναγε αέρα τη διασταύρωση γιατί "Αγροτική περιοχή είναι ακατοίκητη. στο διάτανου τον ποπο." Φαντάζεσαι τη κατάληξη έτσι; Τέσπα... εύχομαι να είσαι τυχερός πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Είχα ορατότητα σε όλη τη διασταυρωση, δεν υπήρχε κανεις. Τα κολοστρουμφ δεν είδα πισω απ το πουρνάρι.

Δεν είμαι καμικάζι να παω ταπα στα τυφλα. Είπαμε...

Μην το πάρεις στραβά, αλλά βλέπεις ότι όλοι προσπαθούν ευγενικά να πουν ότι κάτι κάνεις λάθος. Συμφωνώ σε όλα όσα λες, απλά αργά ή γρήγορα έρχεται για όλους η συνειδητοποίηση ότι στο δρόμο ακόμη κι αν νομίζεις ότι ελέγχεις πλήρως όλες τις συνθήκες, θα συμβεί το αναπάντεχο.

Στο δρόμο καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου, για το καλό το δικό σου και όλων των άλλων.

Link to comment
Share on other sites

είτε τα λέει ο μπαρμπα-ιαβέρης, είτε όχι.. το ίδιο και το αυτό :suicide:

δεν είσαι καμικάζι να πας τάπα στα τυφλά.. αλλά δεν ξέρεις πόσα μέτρα θα έκανες με το αμάξι μέχρι να δώσει την εντολή ο "νέος" κι όχι 45άρης εγκέφαλός σου να πατήσει φρένο... άσε το που θα σταματούσες..

τι να πω.. :shutup::crazy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Αγροτικη περιοχη είναι ακατοικητη. στο διατανου τον ποπο.

Και δεν είμαι 45 ετων να έχω reaction δεντρου, σε περιπτωση που πεταγονταν καμια αλεπου/τσακαλι. :D

Βασικά αν γινόταν κάτι θα είχες reaction πέτρας. Πολλοί το κοροϊδεύουν αυτό διότι νομίζουν ότι σε πολύ κρίσιμες καταστάσεις θα έχουν το ίδιο lightning reaction που έχουν σε videogames.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αν γινόταν κάτι θα είχες reaction πέτρας. Πολλοί το κοροϊδεύουν αυτό διότι νομίζουν ότι σε πολύ κρίσιμες καταστάσεις θα έχουν το ίδιο lightning reaction που έχουν σε videogames.

Boy, 10, steers his great-grandmother's car to safety after she collapses at the wheel on a highway - and he credits his driving skills to Mario Kart | Mail Online

Gaming Skills May Have Saved This Man's Life

Link to comment
Share on other sites

Να στο κάνω μαθηματικά, γιατί και εγώ κάποτε έτσι έλεγα, σαν εσένα φίλε.

Πας με 104.

Το αυτοκίνητό σου όταν είχε καινούρια ελαστικά φρένα αναρτήσεις, σε καλό οδόστρωμα σταμάταγε στα 40μ.

Σε αυτούς τους δρόμους που έχουμε και λόγο πιο παλιού οχήματος, πάρε άλλα 5μ υπέρ του φοιτητή, σύνολο 45.

Μέχρι να μεταφράσει το πόδι σου αυτό που είδε το μάτι σου θες κάτι πάνω από 1,2 δευτερόλεπτα, κάμια φορά πάει στα 1.5

104χλμ/ώρα = ~29μέτρα/δευτερόλεπτο

29χ1.2= 34.8μ

45+35= 80μ στις καλύτερες συνθήκες

Αν έκοβες στα 70χλμ/ώρα, φρενάρεις σε 20μ και μαζί με το χρόνο "μετάφρασης" θες άλλα 20...

Δλδ τα μισά.

Όταν διαβάσεις τα νούμερα από βιβλίο, θα κόβεις και εσύ στις διασταυρώσεις και δεν θα τις περνάς αέρα.

Μέχρι τότε θα σου φταίνε τα στρουμφάκια και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις.

Έχω φάει μία κλήση για ταχύτητα 50--->114 και το έκοψε στα 95 για να φάω απλό πρόστιμο

Στη 2η φορά, το 80---->>>>144 και μου πήραν το δίπλωμα για 2 μήνες και έφαγα και 185 (μέσα σε 2 χρόνια αυτό)

Από τότε, δε βιάζομαι, για ένα παράξενο λόγο... :crazy:

My 50 cents..

Link to comment
Share on other sites

Μα ίσα ίσα που το φρενάρισμα μέχρι τα 0χλμ δε χρειάζεται πάντα.

Μείωση ταχύτητας -> ελιγμός αποφυγής είναι η ουσία.

Αν συνέχιζα ευθεία πορεία και φρενάρισμα, εδώ στη Κρήτη με τους ΓΡΟΘΟΥΣ που έχουμε θα ήμουν στα θυμαράκια τουλάχιστον 2 φορές.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρείς ότι είναι το ίδιο το αποτέλεσμα σε ελιγό με πχ 75 και με 100?

Αν έρχεται κάποιος από απέναντι? Θα κάνεις ελιγμό πάνω του ? Ή στο ρέμα ?

Καλώς ή κακώς, slower=better. Απλά. Θα γλιτώσεις πιο εύκολα από καταστάσεις.

Κάνω Quote τον εαυτό μου από πέρυσι τέτοια εποχή για να καταλάβεις τι εννοώ..

Σήμερα παραλίγο να πάθω τρακάρισμα καλό ..

Παλικάρια προσοχή με τα λάδια στο δρόμο ... ειδικά πάνω σε στροφή όπως συνέβη σε εμένα..

Ο μπροστινός μου (toyota carina) βρέθηκε στον τοίχο του αντίθετου ρεύματος...

Εμένα το Pandaκι γλίστρησε αρμονικά οπότε μαζεύτηκε εύκολα σχετικά...

Το νου σας...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.