Jump to content




DJD

Recommended Posts

Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό να θέλει ο καθηγητής την τάξη γεμάτη. Η παρουσία στην τάξη είναι επιβεβλημένη αν δεν θέλεις να βρεθείς να βαράς το κεφάλι σου πάνω από τις σημειώσεις νομίζοντας ότι διαβάζεις ιερογλυφικά.

το κακό είναι ότι δε δίνει εξ αρχής, ή έστω παράλληλα με τα μαθήματα τις σημειώσεις, και άνθρωποι σαν εμένα, που δεν κρατάνε σημειώσεις για πολλούς λόγους, δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους. Είναι υποχρεωμένοι να δίνουν και την ύλη, και τις σημειώσεις πολύ πριν την εξεταστική.

Link to comment
Share on other sites

1)Είναι κακό και κομπλεξικό. Ξέρεις γιατί; Γιατί οι διδακτικές ώρες άρα και το $$$ που θα πάρει ο καθέ διδάσκων, βγαίνει από το πλήθος των μαθητών που θα δηλώσουν το μάθημα. Η πληρότητα των αιθουσών δεν έχει καμία σύνδεση. Δεν είναι τυχαίο που ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι μόνιμος και όχι ωρομίσθιος ή απλός επιστημονικός συνεργάτης. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πραγματικά παιδαγωγοί και όχι καρεκλομινώταυροι.

Τι σχέση έχει αυτό τώρα με το αν θα πρέπει ο μαθητής να παρακολουθεί το μάθημα; Αν θέλεις να κατηγορήσεις τον καθηγητή σε υποχρεωτικό μάθημα ότι κόβει κόσμο με δύσκολα θέματα για να έχει πάντα πολύ πελατεία, είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Και αν ο κόσμος δεν συνηθίζει να πηγαίνει στο μάθημά του διότι θεωρεί ότι οι σημειώσεις αρκούν, είναι φυσιολογικό να κόβεται και απορώ που ακόμα δεν το έχουν καταλάβει.

2)Οι καθηγητές διδάσκουν μια επιστήμη. Αυτή ΔΕΝ τους ανήκει, απλά την αναπαράγουν. Δουλειά τους είναι να προσφέρουν διδασκαλία άμεσα (προφορικά), αλλά και έμμεσα (σημειώσεις). Έχουν το δικαίωμα να βάζουν στις εξετάσεις τη διδακτέα και όχι πάντα τη διδαχθείσα ύλη. Από εκεί και πέρα δεν έχουν δικαίωμα να μην παρέχουν συγκεκριμένες σημειώσεις ή τουλάχιστον παραπομπές σε τρίτες πηγές (βιβλία), προκειμένου να μας εκβιάζουν να παρακολουθούμε. Αλλά αυτά κάνει ο συνδικαλισμός. Καθηγητής και τσιφλίκι.

Σε σχολή είσαι. Δεν παρέχονται βιβλία με έτοιμες λύσεις όπως στο σχολείο. Ζητάς από τον καθηγητή σου να σου παρέχει τα πάντα στο πιάτο. Κάνεις λάθος. Μην ψάχνεις λόγους να τα χώνεις στον καθηγητή σου και μην του ρίχνεις τις ευθύνες και ξέχνα τα περί συνδικαλισμού και τα περί εκβιασμού. Δεν θα το περάσεις ΠΟΤΕ το μάθημα. Κάθε... κατάρα προς τον καθηγητή σου είναι και μια χαμένη εξεταστική. Και δεν είναι επιλογής το αν θα παρακολουθήσεις το μάθημά του. Είναι το μεγαλύτερο λάθος σε μια σχολή, η μη υποχρεωτική παρακολούθηση. Αν βασιστείς μόνο σε σημειώσεις που κάποιος άλλος κράτησε (και πίστεψέ με είναι τεράστιο bold αυτό) είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τα βρεις μπαστούνια. Εκτός και αν είσαι διάνοια οπότε κακώς σε ζαλίζω (μεταξύ σοβαρού και αστείου χωρίς ειρωνεία).

3)Από που συμπέρανες ότι βλέπω ιερογλυφικά; Πιστεύεις η παρακολούθηση προσφέρει σε όλους; Εγώ προσωπικά τη θεωρώ βαρετή και αποδίδω πολύ καλύτερα διαβάζοντας μόνος μου και googlάρωντας. Το να σηκώνομαι πρωί πρωί και να βλέπω έναν βαριεστημένο δημόσιο υπάλληλο, μου χαλάει τη μέρα.

Εντάξει, δε πληρώνεται, ψωμολυσσάει, ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, αλλά και εμείς οι φουκαράδες δε χρωστάμε τίποτα σε κανέναν. Αν ήταν έτσι όλοι τότε θα βγάζαμε το άχτι μας ο ένας στον άλλον και θα κάναμε εμφύλιο στο τέλος.

Ε οπότε δεν έχεις κάποιο πρόβλημα. και αφού όπως λες μοιράζονται θέματα και σημειώσεις από τους φοιτητές, ο καθηγητής δεν κάνει και τίποτα το κακό. Αν είσαι διαβασμένος από αυτές τις σημειώσεις που μοιράζονται έστω, οι σημειώσεις που θα πάρεις 2 μέρες πριν τις εξετάσεις θα τις χρησιμοποιήσεις για επανάληψη.

4)Η γνώση είναι εκεί έξω και περιμένει τον καθένα μας. Όταν πάρω πτυχίο δε θα το χρωστάω στον καλό καθηγητη και το θαυμάσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Θα το χρωστάω στον εαυτό μου, στο χρόνο που επένδυσα και στις θυσίες που έκανα προκειμένου να προοδεύσω.

Δικαίωμά σου να απαξιώνεις εκπαιδευτικό σύστημα και προσωπικό.

Anyway. Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου. :)

το κακό είναι ότι δε δίνει εξ αρχής, ή έστω παράλληλα με τα μαθήματα τις σημειώσεις, και άνθρωποι σαν εμένα, που δεν κρατάνε σημειώσεις για πολλούς λόγους, δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους. Είναι υποχρεωμένοι να δίνουν και την ύλη, και τις σημειώσεις πολύ πριν την εξεταστική.

Α! Αυτό δεν το ξέρω. Όταν πήγαινα εγώ στο Πανεπιστήμιο τις σημειώσεις τις κρατάγαμε εμείς δεν μας τις δίνανε.

Σήμερα που υπάρχει και ένας printer σε κάθε δωμάτιο ίσως να είναι και έτσι.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=188]yanni[/MENTION] [MENTION=4171]deninho[/MENTION] [MENTION=4401]bezdim[/MENTION]

To thread τριτοβάθμιας είναι από εκεί ->

Πηγαίνετε και θα έρθω αργότερα! :p

Από την μία μεριά προσκυνάω το Storyboard του xCode, από την άλλη θέλω να αρχίσω να κοπανάω τον τάφο του Steve Jobs, πόσο δύσκολο ήταν δηλαδή να κάνουν ευκολο να βάλω μία εικόνα στο τίτλο και ένα κουμπί Back! Έχουν έτοιμα "Add", "Edit", "Done", "Cancel", "Save", "Undo", "Redo", "Compose", "Reply", "Action", "Organize", "Trash", "Bookmarks", "Search", "Refresh", "Stop", "Camera", "Play", "Pause", "Rewind", "Fast Forward", γιατί δεν έχουν ένα ΒΑCK???

Link to comment
Share on other sites

Σε σχολή είσαι. Δεν παρέχονται βιβλία με έτοιμες λύσεις όπως στο σχολείο. Ζητάς από τον καθηγητή σου να σου παρέχει τα πάντα στο πιάτο. Κάνεις λάθος.

Αυτό έχει γίνει επιχείρημα-μόδα για την έλλειψη οργάνωσης ή την απουσία υπευθυνότητας από τους καθηγητές.

Link to comment
Share on other sites

Εγω στο ΥΤ ειχα πολυ μεγαλο προβλημα. Αν ανοιγα πανω απο 2-3 βιντεο κρασαρε. Οποτε γυρισα σε HTML5 και προς το παρον εξαφανιστηκε το προβλημα.

πως καταλαβαινεις οτι οντως εχει γυρισει σε html5

Link to comment
Share on other sites

^Αυτο :p

Δεν ειναι ολα τα βιντεο και σε HTML5 ομως (θα ελεγα ενα 80%, ανεξαρτητα αν ειναι καινουρια ή παλια).

Την καταλαβαινεις την διαφορα στον player παντως (μεταξυ Flash και HTML5). Εχουν ελαφρως διαφορετικες επιλογες, διαφορετικα fonts κλπ. Να πω την αληθεια τον Flash τον θεωρω ανωτερο λειτουργικα αλλα αυτο το πραγμα με τα κρασαρισματα δεν παλευεται.

Θα πεσει ο astrocat να μας καψει οπου να'ναι

:p

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έχει γίνει επιχείρημα-μόδα για την έλλειψη οργάνωσης ή την απουσία υπευθυνότητας από τους καθηγητές.

Έλλειψη οργάνωσης είναι π.χ. να πρέπει να μοιράσει ο καθηγητής σημειώσεις και να μην τις έχει έτοιμες διότι ο εκτυπωτής δεν είχε χαρτί. Απουσία υπευθυνότητας είναι ο καθηγητής να μην κάνει σωστό μάθημα ή να επιλέγει π.χ. την μέθοδο του ποιήματος (μπαίνω μέσα και λέω την κασέτα, χωρίς να επιτρέπω ερωτήσεις από κάτω - εντάξει σε κάποια μαθήματα ίσως το ποίημα να είναι η καλύτερη/μοναδική μέθοδος).

Αντίστοιχα έλλειψη οργάνωσης είναι να μην κρατάς ή να μην ψάχνεις σημειώσεις. Έλλειψη υπευθυνότητας είναι και να μην παρακολουθείς το μάθημα ή να αφήνεις το διάβασμα για την εξεταστική.

Δεν ξέρω αν αυτά και το παραπάνω είναι μόδα ή απλά φαίνονται ως μια προσπάθεια να μεταφέρω την ευθύνη στον μαθητή (άλλωστε ανήκω στο dark side). Απλά προσωπική μου άποψη να ξεκινήσετε το... googling (παρακολούθηση, βιβλιοθήκες, σημειώσεις, παλιά θέματα, βοηθήματα) από μόνοι σας εφόσον μπορείτε.

To thread τριτοβάθμιας είναι από εκεί ->

Ε κάνε το -> link. Λες να έχω όρεξη να ψάχνω? :p

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη εδώ και μερικά χρόνια η τριτοβάθμια εκπαίδευση χρησιμοποιεί εφαρμογές τύπου eclass, τις σημειώσεις δηλαδή τις έχουμε σε ηλεκτρονική μορφή pdf κυρίως.

αχα! Μια χαρά είστε. Πάντως και εγώ στην θέση του καθηγητή σας τις σημειώσεις θα τις έδινα με το πέρας των μαθημάτων (θα εξαιρούσα περιπτώσεις μαθητών που δεν παραμένουν στην πόλη, αλλά έρχονται μόνο για τις εξετάσεις). Άντε την τελευταία βδομάδα αν έχει πολύ ύλη το μάθημα. Είναι και πως κρίνει ο καθηγητής. Άλλος που δεν αντέχει την βαβούρα στην αίθουσα μπορεί να τις δίνει από την πρώτη μέρα με υποσημείωση "Μην ξεχνάτε ότι δεν μπαίνουν απουσίες στην τάξη".

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και 2 χρόνια στην Αγγλία και είδα εκεί εκπαιδευτικό σύστημα που έχουν εδώ και 400 σχεδόν χρόνια. Μας έδιναν στο χέρι ένα πάκο συρραμένο με σημειώσεις από τη πρώτη μέρα του μαθήματος. Είχαμε να μάθουμε αυτά και τέλος, δε μας υποχρέωναν σε παρακολούθηση αλλά με τον τρόπο τους μας παρακινούσαν. Εσύ που είσαι και νέος σε ηλικία εκπαιδευτικός δε καταλαβαίνω γιατί προωθείς το ανάποδο δήλαδη παρακολούθηση με το ζόρι. Αν εγώ δουλεύω ταυτόχρονα για να τα βγάλω πέρα θα πρέπει να παρατήσω τη σχολή μου; Με τέτοιες τιμές εισητηρίου λεωφορείου και τέτοια τιμή βενζίνης να πάω που και να κάνω τι; Εκτός αν πηγαίνω μια φορά τη μέρα στη σχολή από πρωί και σαπίζω μέχρι βράδυ στις ευρωπαϊκων προδιαγραφών εγκαταστάσεις όπου πρέπει να πληρώσω και για ό,τι τρόφιμο ή ποτό χρειαστώ γιατί κόβουν και αβέρτα τις κάρτες σίτισης.

Δεν παρακολουθώ. Δεν πρόκειται απλά. Όταν συμπέφτει εργαστήριο που έχει υποχρεωτική παρακολούθηση τότε πάω και στις θεωρίες. Ειδάλλως γιοκ. Και δε θέλω σπέσιαλ μεταχείρηση επειδή μένω μακριά και η συγκοινωνία είναι αστεία απλά. Θέλω το ίδιο δικαίωμα να το απολαμβάνουν όλοι. Τι τον νοιάζει τον καθηγητή αν παρακολούθησα ή όχι όταν μου ζητάει κάτι και του το γράφω;

Να κυνηγάμε τη μεταφορά της γνώσης και όχι τη μέθοδο της.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.