Jump to content



e-shop.gr και κοροϊδία;


filthy_dwarf

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Με την ευκαιρία,αν του πουν ότι την αλλάζουν σε πόσο χρονικό διάστημα ειναι υποχρεωμένοι να του παραδώσουν την καινούργια;

Δηλαδή μπορούν να τον πηγαίνουν από τη μια βδομάδα στην άλλη,τον ένα μήνα στον άλλο κ.τ.λ.;

όχι μου είπαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση

Για παραπλήσια περίπτωση μιλάω για ένα φίλο που τον έχουν στο περίμενε....

Για παραπλήσια περίπτωση μιλάω για ένα φίλο που τον έχουν στο περίμενε....

Μετα τη Lifetime Warranty το Lifetime περιμενεRMA.

Κοίτα ρε γμτ που γέλασα σήμερα με τον πόνο του filthy_dwarf.

Να σου πω με αυτόν μίλησες???

%CE%A4%CE%A3%CE%91%CE%9A%CE%A9%CE%9D%CE%91%CE%A3.jpg

Λοιπόν ξαναπήρα σήμερα τηλέφωνο και τους ζήτησα με email την "διάγνωση" και μου το αλλάξανε τώρα λέει ότι απο νερά κάηκε η ram. ναι έπεσαν νερά στο κουτί και το μόνο που χάλασε ήταν η μία μνήμη..... όπως και να έχει τις στέλνουν πίσω θα τις δώσω και σε φίλο τεχνικό να το επιβεβαιώσει και αν μου πει ότι λένε μπαρούφες επικοινωνώ με Kingston

Λοιπόν ξαναπήρα σήμερα τηλέφωνο και τους ζήτησα με email την "διάγνωση" και μου το αλλάξανε τώρα λέει ότι απο νερά κάηκε η ram. ναι έπεσαν νερά στο κουτί και το μόνο που χάλασε ήταν η μία μνήμη..... όπως και να έχει τις στέλνουν πίσω θα τις δώσω και σε φίλο τεχνικό να το επιβεβαιώσει και αν μου πει ότι λένε μπαρούφες επικοινωνώ με Kingston

Και πως το ξέρεις ότι δεν αφήσανε όλο το βράδυ την μια μνήμη στο νερό διότι δεν ήταν... βραστερή?

Μην ξεχάσεις το mail στην Kingston.

δεν το ξέρω και φυσικά δεν μπορώ να το αποδείξω....

Αν δεν κάνω λάθος οι συνομιλίες καταγράφονται. Μην ξεχάσεις πότε τους πήρες τηλέφωνο και βέβαια εφόσον στις στέλνουν πίσω μπορείς να θεωρήσεις πιθανή εξήγηση ότι αυτοί τις βρέξανε ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ. Ατυχήματα συμβαίνουν και στον καλύτερο τεχνικό. Ας αποδείξουν λοιπόν αυτοί ότι δεν είναι ελέφαντες. Βάζω στοίχημα ότι οι δύο συνομιλίες σου, που σου λένε διαφορετικά πράγματα, δεν τους καλύπτουν ώστε να πουν ότι τους συκοφαντείς.

Αν έστελνα mail στην Kingston θα τους έλεγα πολύ απλά ότι "δεν έβρεξα ποτέ τις μνήμες, μου είπαν δύο διαφορετικές διαγνώσεις σε δύο διαφορετικά τηλέφωνα και προσωπική μου γνώμη ξεκάθαρα αρνούνται να κάνουν το RMA."

Απλά δεν τις έχουν ετοιμοπαράδοτες και δεν θέλουν να μπουν στην διαδικασία της αντικατάστασης.

Το e-shop ήταν DOA στις καλές του, δεν θα είναι τώρα που είναι ένα βήμα πριν την χρεωκοπία?

Ειναι ηδη χρεωκοπημενο το e-shop :p

ΥΓ: Εχει αφαιρεθει απο τη database του skroutz εδω και μηνες...

Ακόμα ένα epic story με το eshop...

Eτσι κι αλλιώς το μαγαζί πάει για φούντο, οπότε το θέμα είναι να διατηρήσεις την ψυχική σου υγεία (αν και εμάς, μας έφτιαξες μ'αυτά που διαβάζουμε) :man_in_love:

RMA λοιπόν απευθείας στην kingston :flower:

Αν δεν κάνω λάθος οι συνομιλίες καταγράφονται.

Μονομερώς και χωρίς την άδεια του συνομιλητή (άλλη μια ''δημοκρατική'' παραβίαση).Και ποιός με βεβαιώνει εμένα στη τελική ότι δε πέφτει το μοντάζ της αρκούδας;

ετσι οπως γινανε τα μαγαζια πρεπει να παρουμε ενα τηλεφωνο με εγγραφη εμεις και να λεμε πριν μας μιλησουν "σας ενημερωνουμε οτι για λογους ασφαλειας του προιοντος που σας δωσαμε η κληση αυτη θα ηχογραφηθει".

Το οτι το μαγαζί πάει για φούντο η δεν έχει ετοιμοπαράδοτες μνήμες δεν ειναι πρόβλημα του filthy_dwarf.

είναι. γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη και να βρω το δίκιο μου. αυτό που μπορώ να κάνω είναι να τους κράξω.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.