billpeppas Νοέμβριος 16, 2011 #21 Νοέμβριος 16, 2011 http://www.thelab.gr/texnologikoi-provlimatismoi/nomoi-peri-eggyisewn-58929.html
TZANNSPY Νοέμβριος 16, 2011 #22 Νοέμβριος 16, 2011 Χάλασε ο σκληρός, από δική σου κακή χρήση, και αντί να νιώθεις έστω τυχερός για το πιστωτικό που σου δίνουν στην αρχική αξία του προϊόντος, ψάχνεις και τα ρέτσα;Εννοείται πως μιλάω για την συγκεκριμένη φάση και μόνο...
HellhammeR Νοέμβριος 16, 2011 #23 Νοέμβριος 16, 2011 Σωστός ο ποιο πάνω και εμένα μου φάνηκε πολύ περίεργο καθώς διάβαζα το topic πως δεν είσαι ευχαριστημένος που δεν βρήκαν στο e-shop ότι λόγο πτώσης σταμάτησε να δουλεύει και σε βάλανε 120 ευρώ πιστωτικό. :wassat:
yanni Νοέμβριος 16, 2011 #24 Νοέμβριος 16, 2011 Ο [MENTION=10402]TZANNSPY[/MENTION] έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό που λέει, αλλά η συμπεριφορά του καταστήματος δεν είναι σωστή έτσι και αλλιώς.
schumifer Νοέμβριος 16, 2011 #25 Νοέμβριος 16, 2011 [MENTION=10402]TZANNSPY[/MENTION]Πω ρε φίλε, να'σαι καλά, κι έλεγα ότι στη ζωή μου σε αυτόν τον πλανήτη δε θα συναντήσω κάποιον αναμάρτητο έξω από μοναστήρι...Spyrious, επιστολή φιλαράκι (ξέρω, ξέρω, όποτε ξεπεράσεις το σοκ των τύψεων). Στα αφεντικά του eshop- με ορατή κοινοποίηση σε κάθε καρυδιάς καρύδι (γραμματεία καταναλωτή, υπουργείο ανάπτυξης, περιοδικά ειδικού τύπου).Οι δικαιολογίες που έχεις αναφέρει είναι απιστευτότατες...!!!
Efialtis Νοέμβριος 17, 2011 #26 Νοέμβριος 17, 2011 [MENTION=10402]TZANNSPY[/MENTION]Πω ρε φίλε, να'σαι καλά, κι έλεγα ότι στη ζωή μου σε αυτόν τον πλανήτη δε θα συναντήσω κάποιον αναμάρτητο έξω από μοναστήρι...Σωστά γιατί που ακούστηκε στην Ελλάδα να αναλαμβάνεις την ευθύνη των πράξεών σου. Έτσι έχουμε φτάσει στο σημείο που είμαστε σήμερα.Εγώ δεν Θα κρίνω το τι έκανε ο άλλος αλλά πρώτα θα κρίνω τι κάνω εγώ. Από εκεί ξεκινάνε όλα.Αυτό δεν σημαίνει οτι η αντιμετώπιση του καταστήματος είναι η σωστή, νομικά αλλά και ηθικά.
Spyrious Νοέμβριος 17, 2011 Author #27 Νοέμβριος 17, 2011 Όσοι λέτε ότι επειδή έφταιγα εγώ και χάλασε ο δίσκος και ζητάω και τα ρέστα έχετε δίκιο.Αλλά γιατί και αυτοί στο e-shop δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους;Αφού πέρασε τον έλεγχο και έκριναν ότι θέλει αντικατάσταση;Πιστεύω δεν είμαι ο μόνος που το κάνω αυτό.Πάρα πολλοί σίγουρα χάλασαν κάτι και το πήγαν πίσω μήπως και πάρουν άλλο.Και κάτι άλλο που ξέχασα να πω.Δεν είχα νέα τους από τότε που έδωσα τον δίσκο στο μαγαζί και πήρα την προηγούμενη Δευτέρα να ρωτήσω και μου είχαν πει ότι περιμένουν νέο δίσκο.Δεν ξέρω γιατί μετά άλλαξαν γνώμη.
TZANNSPY Νοέμβριος 17, 2011 #28 Νοέμβριος 17, 2011 Διαγραφή μηνύματος λόγω παρανόησης!!!Ζητώ συγνώμη!!!
cyberdyne Νοέμβριος 17, 2011 #29 Νοέμβριος 17, 2011 Παίδες το ζήτημα είναι η αντιμετώπιση απο το κατάστημα για το rma και η ληστρική συμπεριφορά των πολυκαταστημάτων!Και αν το παιδί δεν το είχε χαλάσει ο ίδιος? Το αν ο εκάστοτε χρήστης που προκάλεσε τη ζημιά, επιλέξει να λειτουργεί ηθικά ή όχι είναι καθαρά δική του επιλογή!(δεν επικροτώ τη λαμογιά, αλλά ώρες-ώρες επιβάλλεται)Η μόνη σταθερή "αξία" είναι η πολιτική των "μεγάλων"! Μην ξεχνάμε οτι υπάρχει ολοκλήρο νήμα για το τι είναι ηθικό ή μη:http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/times-skliron-diskwn-100762.html
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.