Jump to content



Hitman: Absolution


sstefoss

Recommended Posts

  1. Hitman: Codename 47 έγινε διαθέσιμο το 2000
  2. Hitman 2: Silent Assassin έγινε διαθέσιμο το 2002
  3. Hitman: Contracts έγινε διαθέσιμο το 2004
  4. Hitman: Blood Money έγινε διαθέσιμο το 2006
  5. Hitman: Absolution αναμένεται μέσα στο 2012

πηγή:Hitman (series) - Wikipedia, the free encyclopedia

  • 2 weeks later...
  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=T2_uFewVo-0]YouTube - ‪Hitman Absolution E3 2011 Trailer [HD]‬‏[/ame]

Επιτελους μετα απο καιρο επανερχετε ενα απο τα αγαπημενα μας Games.

Ελπιζω πως δεν θα τον εχουν χαλασει πολυ.. το τρειλερ παντος με τρομαζει!!!!!!

Χαχαχα σωστός !!

Ωραία τα Hitman :T: Πολύ ενδιαφέροντα....

Απ' εδώ...

The game will be available for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360.
Players will no longer be able to manually save the game.

Κονσολάδικο...?

Πάντως οκ, το καταλαβαίνω πριν από 20 χρόνια είχαν πρόβλημα με την μνήμη στις κονσόλες και γι'αυτό ο περιορισμός στα saves... Τώρα όμως, γιατί...? Το ανέκδοτο με την σκοπιά στο παγκάκι μου θυμίζει...

Επιτελους μετα απο καιρο επανερχετε ενα απο τα αγαπημενα μας Games.

Ελπιζω πως δεν θα τον εχουν χαλασει πολυ.. το τρειλερ παντος με τρομαζει!!!!!!

Holy Sheet. H Diana από το Agency...

Απ' εδώ...

Κονσολάδικο...?

Πάντως οκ, το καταλαβαίνω πριν από 20 χρόνια είχαν πρόβλημα με την μνήμη στις κονσόλες και γι'αυτό ο περιορισμός στα saves... Τώρα όμως, γιατί...? Το ανέκδοτο με την σκοπιά στο παγκάκι μου θυμίζει...

Καλά δεν μπορούσες να σώσεις όπου ήθελες και σε άλλα Ηitman, ακόμα θυμάμαι τι είχα τραβήξει σε μία αποστολή σε ένα λιμάνι.

Ωραίο το trailer αλλά δεν δείχνει τον καλύτερο τρόπο να παίξεις το game:P -> Σκοτώνω μόνο τον στόχο.:dance3:

αν ειναι κοντά στο τελευταίο (σαν game play ) ίσως κ με καλύτερη πλοκή (βρηκε την σπιούνα:hehe: ) κ δεν τον κάνουν rambo ......:hang3:

πάντος γενικά πολύ ωραία τα games ,ειδικά το τελευταίο!

Τουλάχιστον στα προηγούμενα, δεν ήταν απαραίτητο να γίνει Rambo. Οι τρόποι να βγάλεις μια αποστολή ήταν πολλοί, από εντελώς αθόρυβα, έως να γίνεις Rambo. Νομίζω ότι αν το αλλάξουν αυτό, δε θα είναι πλέον συνέχεια, αλλά ένα άλλο παιχνίδι.

εντάξει θέλω να πιστεύω πως σε επόμενα βιντεακια θα δούμε κ το στελθ κομμάτι , ασε που λογικά θα βρει την φιλενάδα του προς το τέλος αρα κ θα τον ψηλο-περιμένουν

θα δούμε .......

πσ. γενικά πάντως στο τελευταίο game ήταν ποιο ευχάριστο να μην σε πέρνουν χαμπάρι γενικά ..

Ελπιζω να καταλαβαινουν πως σαν gamer(s) δεν ζηταμε ενα νεο HItman (π.χ. την 'καταντια' που εφτασε το splintercell προσπαθοντας να κανουν κατι κανουργιο).

Η αναλογια πρεπει παντα να ειναι σωστη!

Ας μπει κατι στο game αλλα σε βαθμο που να μην του αλλαζει τον χαρακτηρα!

Εγω προσωπηκα σε καμια περιπτωση δεν θελω νεο game play και νεες κινησεις, θελω νεες πιστες την ιδια πλοκη και απλα καλυτερα γραφικα (ακομα και σε ελαχιστο βαθμο) (edit) και καλυτερο AI(must).

Τα παιχνιδια εχουν χαρακτηρα!Και πρεπει να τον κρατανε!Αν θελουμε κατι διαφορετικο θα το αναζητησουμε σε ενα αλλο Game!

  • 2 months later...

Hitman: Absolution has stealthy “hardcore” mode

Hitman: Absolution producer Hakan Abrak has said the game will feature a hardcore difficulty mode for fans of the series, and and it’s a stealth-based mode.

Speaking in an interview with Eurogamer, Abrak said the inclusion is a nod to the gameplay of previous Hitman titles.

“We will get into more details at a later point, but obviously it’s linked to the playing style,” he said. “It’s more pacify your enemies, be undetected, maybe solve the challenges in a smarter way. That will probably give you a stealth assassin achievement.

“We have a lot of difficulty levels in the game as well. Rest assured, the hardcore fans that like to have replayablity value in the game or want to have this stealth assassin – you know, I’m the ultimate stealth assassin – that playing style, those Achievements, are very much in the game.

“There’s a huge replayability value in it and we have some features in the game I cannot speak about that will enhance this and make this easier, and heighten the replayability value for the hardcore players as well.”

Abrak said the hardcore mode even has its own “very special name,” and while he wasn’t at liberty to divulge it at the time, it is “going to please the hardcore fans.”

Absolution is out next year for PC, PS3, and Xbox 360.

Πηγή - http://www.vg247.com/2011/10/08/hitman-absolution-contains-stealth-focused-hardcore-mode-for-veteran-fans/

Hitman: Absolution has stealthy “hardcore” mode

Hitman: Absolution producer Hakan Abrak has said the game will feature a hardcore difficulty mode for fans of the series, and and it’s a stealth-based mode.

Speaking in an interview with Eurogamer, Abrak said the inclusion is a nod to the gameplay of previous Hitman titles.

“We will get into more details at a later point, but obviously it’s linked to the playing style,” he said. “It’s more pacify your enemies, be undetected, maybe solve the challenges in a smarter way. That will probably give you a stealth assassin achievement.

“We have a lot of difficulty levels in the game as well. Rest assured, the hardcore fans that like to have replayablity value in the game or want to have this stealth assassin – you know, I’m the ultimate stealth assassin – that playing style, those Achievements, are very much in the game.

“There’s a huge replayability value in it and we have some features in the game I cannot speak about that will enhance this and make this easier, and heighten the replayability value for the hardcore players as well.”

Abrak said the hardcore mode even has its own “very special name,” and while he wasn’t at liberty to divulge it at the time, it is “going to please the hardcore fans.”

Absolution is out next year for PC, PS3, and Xbox 360.

Πηγή - Hitman: Absolution has stealthy “hardcore” mode | VG247

Ζήσε Μάι μου να φάς τριφύλλι....

Απ' εδώ...

Κονσολάδικο...?

Πάντως οκ, το καταλαβαίνω πριν από 20 χρόνια είχαν πρόβλημα με την μνήμη στις κονσόλες και γι'αυτό ο περιορισμός στα saves... Τώρα όμως, γιατί...? Το ανέκδοτο με την σκοπιά στο παγκάκι μου θυμίζει...

Τα άπειρα saves του pc κατέστρεψαν το games ριζικά, κάνοντάς τα, ακριβώς αυτό που τα pc fanboys κατηγορούν στην κονσόλα. Movie games. Κάποτε ένα παιχνίδι κράταγε τρεις ώρες μαξ, αλλά ήσουν συνέχεια στην τσίτα με "ζωές" και ελάχιστα saves. Δεν μπορούσες να δοκιμάζεις το ίδιο σημείο 100 φορές μέχρι να το περάσεις.

Τώρα παίζεις π.χ. fallout new vegas στο hardcore 100 ώρες, τρώγοντας παράλληλα, περιμένοντας απλά να δεις ποιό θα είναι το νέο περκ και πώς θα τσουλήσει η υπόθεση. Χάθηκε τελείως η πρόκληση.

Η σειρά hitman είναι του στυλ δοκίμασε διάφορα πράγματα μέχρι να βρεις το σωστό. Trial and error gameplay που έχει παλιώσει. Ωραία γραφικά πάντως.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.