Jump to content



Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)


Recommended Posts

Μου έχουν μείνει πολλές κάρτες από το Holiday Sale 2015.

 

Αν σας λείπουν κάποιες, με ενδιαφέρουν τα Holiday Sale 2015 emotes και backgrounds σε αναλογία 1:1.

 

Επίσης μου λείπει η FOIL #3 (HOLLY). Δίνω 3 κανονικές  κάρτες Holiday Sale 2015.

 

PM στο Steam και μόνο Mobile Authenticated ανταλλαγές παρακαλώ.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, επειδή έχω περίπου 20 χριστουγεννιάτικες κάρτες και δε μπορώ να τις κάνω τίποτα (ούτε badge γιατί δεν έχω δύο και δε μπορώ να τις αγοράσω / κάνω trade, ούτε να τις πουλήσω κτλ), τι προτείνεται να τις κάνω; Να τις κρατήσω ή να τις μετατρέψω σε gems;

 

Ρωτάω επειδή βλέπω και γράφουν valid έως της 4 του μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, επειδή έχω περίπου 20 χριστουγεννιάτικες κάρτες και δε μπορώ να τις κάνω τίποτα (ούτε badge γιατί δεν έχω δύο και δε μπορώ να τις αγοράσω / κάνω trade, ούτε να τις πουλήσω κτλ), τι προτείνεται να τις κάνω; Να τις κρατήσω ή να τις μετατρέψω σε gems;

 

Ρωτάω επειδή βλέπω και γράφουν valid έως της 4 του μήνα.

 

δεν ξέρω τι ξέρεις μόλις τώρα ανακάλυψα φέτος πως παίζετε το χαζοπαίχνιδο του steam

έχουμε και λέμε επειδή από το Inventory δεν μπορείς να πατήσεις το badges επειδή λείπει κώδικας (ax re steam)

πάτε στο profil και επιλέγετε badges εκεί θα σας βγει το badge οι κάρτες κλπ κλπ κλπ

αν έχετε τριπλές μπορείτε να πουλήσετε καμία για να πάρετε καμία άλλη

πηγαίνοντας με copy paste το όνομα της κάρτας που σας λείπει στο community --> market 

 

αφού μαζέψετε τις κάρτες κάνετε κραφτ το badge (πχ εμένα το πρώτο που έκανα βγήκαν δύο αντικείμενα που ήταν μέχρι εχτές για πούλημα κλπ κλπ κλπ κλπ οπότε τα έκανα gems  100 το αντικείμενο)

Link to comment
Share on other sites

Τα γνωρίζω όλα αυτά απλά είχα απενεργοποιήσει το steam guard γιατί νόμιζα ότι είχε ο λογαριασμός μου πρόβλημα (το είχε / έχει το steam, δεν έστελνε email) και τώρα δε με αφήνει να κάνω τίποτα.

The Market is unavailable for the following reason(s):

  • You are logging into The Market from a device that has not been protected by Steam Guard for 7 days. More info...
  • You have recently reset or enabled Steam Guard, you must wait 15 days after Steam Guard was enabled. More info...
  • Your account must be protected by Steam Guard for at least 15 days. To remove this restriction...
If nothing further occurs to restrict your access, you'll be able to use The Community Market on 12/01/2016, 01:24:13."
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@UltraB, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι περισσότερο. Δίνουν όντως +3 μέρες (μέχρι τις 4 του μήνα) εξαιτίας του trade hold, αλλά με τις 72 ώρες επιπλέον θα έπρεπε να είχες κάνει ήδη τις ανταλλαγές για να προλάβεις.

 

Δεν είχες κάποια άλλη συσκευή (φορητό, τάμπλετ, ...) που να έχει Steamguard ενεργό από παλιότερα; Το απενεργοποίησες εντελώς στον λογαριασμό σου και περιμένεις τις 15 μέρες ή το ξαναενεργοποίησες για τον συγκεκριμένο υπολογιστή και περιμένεις τις 7;

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τι ξέρεις μόλις τώρα ανακάλυψα φέτος πως παίζετε το χαζοπαίχνιδο του steam

 

 

έχουμε και λέμε επειδή από το Inventory δεν μπορείς να πατήσεις το badges επειδή λείπει κώδικας (ax re steam)

πάτε στο profil και επιλέγετε badges εκεί θα σας βγει το badge οι κάρτες κλπ κλπ κλπ

αν έχετε τριπλές μπορείτε να πουλήσετε καμία για να πάρετε καμία άλλη

πηγαίνοντας με copy paste το όνομα της κάρτας που σας λείπει στο community --> market 

 

αφού μαζέψετε τις κάρτες κάνετε κραφτ το badge (πχ εμένα το πρώτο που έκανα βγήκαν δύο αντικείμενα που ήταν μέχρι εχτές για πούλημα κλπ κλπ κλπ κλπ οπότε τα έκανα gems  100 το αντικείμενο)

 

Χάθηκα :eek:

 

 

Μπορείς να περιγράψεις αναλυτικά και απλά τι προσπαθείς να κάνεις και δεν μπορείς ?

 

Ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς και ποια έκδοσή του (browser, Steam Client) ?

Link to comment
Share on other sites

@UltraB, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι περισσότερο. Δίνουν όντως +3 μέρες (μέχρι τις 4 του μήνα) εξαιτίας του trade hold, αλλά με τις 72 ώρες επιπλέον θα έπρεπε να είχες κάνει ήδη τις ανταλλαγές για να προλάβεις.

 

Δεν είχες κάποια άλλη συσκευή (φορητό, τάμπλετ, ...) που να έχει Steamguard ενεργό από παλιότερα; Το απενεργοποίησες εντελώς στον λογαριασμό σου και περιμένεις τις 15 μέρες ή το ξαναενεργοποίησες για τον συγκεκριμένο υπολογιστή και περιμένεις τις 7;

Το απενεργοποίησα εντελώς γιατί σε συνδυασμό με το πρόβλημα του steam να μην στέλνει email, άλλαξα έκδοση στο κινητό με αποτέλεσμα να διαγραφεί η εφαρμογή του steam και να μην γνωρίζω τι φταίει.
Link to comment
Share on other sites

Χάθηκα :eek:

 

 

Μπορείς να περιγράψεις αναλυτικά και απλά τι προσπαθείς να κάνεις και δεν μπορείς ?

 

Ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς και ποια έκδοσή του (browser, Steam Client) ?

 

όλα καλά απλά steam is steam :p και εγώ noob :D

client χρησιμοποιώ ....

Link to comment
Share on other sites

Το απενεργοποίησα εντελώς γιατί σε συνδυασμό με το πρόβλημα του steam να μην στέλνει email, άλλαξα έκδοση στο κινητό με αποτέλεσμα να διαγραφεί η εφαρμογή του steam και να μην γνωρίζω τι φταίει.

 

Ατύχησες. Δε γίνεται τίποτα. Θα μπορούσες να στείλεις ένα μήνυμα στο Support ζητώντας να σου αφαιρέσουν τον περιορισμό, αφού εμμέσως προέκυψε εξαιτίας του προβλήματος στο Steam. Όμως, οι πιθανότητες να συναινέσουν (και μάλιστα μέχρι τις 4 του μήνα), είναι πρακτικά μηδενικές.

Link to comment
Share on other sites

Αντώνη ποιες κάρτες θες ;

 

Δεν έχει σημασία ποιες χρειάζεται, δεν υπάρχει τρόπος να τις πάρει μέσω συναλλαγής/ανταλλαγής με άλλον χρήστη πριν περάσουν οι 15 μέρες από την επανενεργοποίηση του Steamguard στον λογαριασμό του...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία ποιες χρειάζεται, δεν υπάρχει τρόπος να τις πάρει μέσω συναλλαγής/ανταλλαγής με άλλον χρήστη πριν περάσουν οι 15 μέρες από την επανενεργοποίηση του Steamguard στον λογαριασμό του...

Και με τη σειρά μου μια ερώτηση, αμα γίνει κάτι και αλλάξω ρομ στο κινητό και αναγκαστικά σβηστεί η εφαρμογή του steam, θα έχω πρόβλημα με το steamguard; 

Αν ναι, αν το μεταφέρω στο email ;

Link to comment
Share on other sites

Και με τη σειρά μου μια ερώτηση, αμα γίνει κάτι και αλλάξω ρομ στο κινητό και αναγκαστικά σβηστεί η εφαρμογή του steam, θα έχω πρόβλημα με το steamguard; 

Αν ναι, αν το μεταφέρω στο email ;

 

Θα γίνει reset το SteamGuard. Αλλά πρέπει να ακολουθήσεις την διαδικασία και όχι απλά να "σβήσεις" το SteamApp.

Θα τις μετατρέψω σε gems αν είναι, γαμώτο, και μου λυπούν δύο κάρτες μόνο και έχω όλες τις άλλες τουλάχιστον από μια φορά διπλές...  :(  :TD:

 

Αν έχεις wallet, μπορεί και να σε συμφέρει αυτό.Απλά υπολόγισε το κόστος / κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις wallet, μπορεί και να σε συμφέρει αυτό.Απλά υπολόγισε το κόστος / κέρδος.

Μιας και είσαι απ τους πιο ψαγμένους όσο αφορά το steam στο φόρουμ, τι προτείνεις εσύ να κάνω με τις κάρτες; Έχω περίπου 20 και μου λείπει η 11 & το Sending Massage.
Link to comment
Share on other sites

 

Χωρίς να θέλω να γίνω προάγγελος, (προφανώς) αλλάζουν τα πράγματα για την Ευρωπαϊκή αγορά του Steam.

 

 

Το τελευταίο update του client περιέχει το νέο Steam Subscriber Agreement

 

 

που μπορείτε να διαβάσετε εδώ:

 

 

http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

 

 

ή σε σύγκριση με το προηγούμενο, εδώ:

 

http://www.mergely.com/EqbR1DxA/

Έγινε επεξεργασία από inetus3r
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να γίνω προάγγελος, (προφανώς) αλλάζουν τα πράγματα για την Ευρωπαϊκή αγορά του Steam.  

 

Διαβάζοντάς το διαγώνια, δε βλέπω να αλλάζει κάτι ουσιαστικό για τον καταναλωτή. Απλά οι πωλήσεις λογισμικού επιστρέφουν στην Αμερικανική εταιρεία, αφού πολλά από τα φορολογικά πλεονεκτήματα που τους έδινε η θυγατρική του Λουξεμβούργου έχουν εξανεμιστεί από τις πρόσφατες αλλαγές στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.

 

Ακόμη κι είχαν θορυβηθεί λίγο από τη συζήτηση που είχε ξεκινήσει για την μεταπώληση ηλεκτρονικών αγαθών, δε νομίζω ότι υπήρχε περίπτωση να προκύψει σύντομα κάτι που θα τους δέσμευε έναντι των καταναλωτών, οπότε αμφιβάλλω ότι εκεί κρύβεται η αφορμή.

 

Για μας στην Ευρώπη ισχύει ακριβώς ό,τι και πριν. Ειδικά για τις συσκευές, θα ίσχυε έτσι κι αλλιώς η Οδηγία 2011/83/EU, απλά είναι ευτυχές ότι για ζητήματα εγγύησης θα χρειάζεται να απευθυνόμαστε στο Λουξεμβούργο αντί στην Αμερική.

 

Βλέπεις κάτι άλλο που μου διαφεύγει στην πρώτη ανάγνωση;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.