dimitris_s Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9, 2011 Ξέρει κανείς που έχει ανοίξει στο παρελθόν support ticket στην Corsair αν στέλνουν email ή αν απαντάνε μέσω του website;Δεν είχα σημειώσει το ticket ID, γι' αυτό ρωτάω. Θενξ γιου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Σεπτέμβριος 9, 2011 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2011 Ξέρει κανείς που έχει ανοίξει στο παρελθόν support ticket στην Corsair αν στέλνουν email ή αν απαντάνε μέσω του website;Δεν είχα σημειώσει το ticket ID, γι' αυτό ρωτάω. Θενξ γιου.Eμενα οταν ειχα προβλημα με κατι καλωδια απο το AX850 απαντησαν σε email Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Σεπτέμβριος 9, 2011 Author #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2011 Μόλις μου απάντησαν.Please provide your shipping and contact information so we can process your request. Thanks!Δε βρίσκω ούτε μισό λόγο να μην ξαναγοράσω Corsair και στο μέλλον. Τέλειο προϊόν (εκτός του frontpanel) και τέλειο support. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Σεπτέμβριος 9, 2011 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2011 Μόλις μου απάντησαν.Please provide your shipping and contact information so we can process your request. Thanks!Δε βρίσκω ούτε μισό λόγο να μην ξαναγοράσω Corsair και στο μέλλον. Τέλειο προϊόν (εκτός του frontpanel) και τέλειο support.Eμενα χαλασε 1 καλωδιο σατα τους ειπα αν μπορω να αγορασω αλλο και μου ζητησαν τα στοιχεια μου μεσα σε 10 μερες μου στειλαν ολη τη σειρα καλωδιων του τροφοδοτικου χωρις καμια χρεωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
env0y Σεπτέμβριος 10, 2011 #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Και μετά μου λένε μερικοί γιατί είμαι κολλημένος με Corsair. Αφού η εταιρία είναι respect :worship: λέμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis159 Σεπτέμβριος 10, 2011 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Αυτα είναι ρε! Corsiar και πάλι Corsair!!:clap:[MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION], αλλάξες το front panel του 800D με αυτό που έχει και usb3? Τι σου κόστισε?Εμένα το 650D, κάνει ένα μικρό θόρυβο ο fan controller του όταν ειναι στο mid/low. Και το παραθυρο έχει μια μικρη γρατσουνιά από τότε που το πήρα. Να στείλω e mail? Κι αν ναι, στο RMA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Σεπτέμβριος 10, 2011 Author #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 [MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION], αλλάξες το front panel του 800D με αυτό που έχει και usb3? Τι σου κόστισε?Όχι, το frontpanel που έχω τώρα είναι το μανίσιο USB 2.0. Απλά χάλασε και τους ζήτησα να μου στείλουν πάλι USB 2.0 γιατί το USB 3.0 frontpanel που βγάλαν τώρα δεν έχει header για το USB 3.0 της μητρικής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Σεπτέμβριος 10, 2011 #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Εγω παλι ειχα στειλει πριν 2 βδομαδες ενα μηνυμα δεν απαντησαν ποτε...Δεν ξερω τι γινεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Σεπτέμβριος 10, 2011 #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Ακομα δεν σου απαντησαν Μαριε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Σεπτέμβριος 10, 2011 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 αυτός είναι γκαντέμης θα χάθηκε το μαιλ στο δρόμο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pol77 Σεπτέμβριος 10, 2011 #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Το AX1200 με το γνωστό coil whine issue (πρώτη παρτιδα) μου το άντικατέστησαν με υποδειγματικό τρόπο! Είναι το καλύτερο support που έχω συναντήσει, και είμαι τεχνικός H/Y. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Σεπτέμβριος 29, 2011 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2011 Και επειδή πέρα από τα άσχημα και το κράξιμο που ρίχνουμε για διάφορες εταιρίες, καλό είναι να λέγονται και τα καλά γεγονότα και να αποδίδουμε τα του καίσαρος τω καίσαρι, διαβάστε ιστορία φίλου πριν μερικές μέρες. Αγοράζει το 600Τ από μία αγγελία σε ένα γειτονικό φόρουμ, με το μόνο ελάττωμα ότι έλειπε το φίλτρο κάτω από το psu. Μετά από παρότρυνσή μου, στέλνει email και ζητάει αν μπορούν να του στείλουν άλλο και φυσικά τους είπε και πόσο θέλουν για να κάνει την κατάθεση. Η απάντηση της Corsair μετά από 3 ώρες που είχε στείλει mail ο φιλαράκος "We can have this replaced for you. Please provide your address in the following format to ensure delivery completion" οκ συμπληρώνει τη φόρμα και στέλνει το mail. Όλα αυτά βράδυ Πέμπτης. Ξημερώματα Παρασκευής έρχεται απάντηση από την corsair "We’ve processed your shipment under order no. 12.... Please allow 3-4 business days for delivery completion" Λέμε και εμείς Ελλάντα εντω καρντιά μου!!! Μία βδομαδούλα στο νερό στανταράκι Περιμένει λοιπόν και............ Τρίτη χτυπάει η πόρτα στις 6 το απόγευμα και βλέπει μπροστά του έναν courier Με ένα τεράστιο χαρτόκουτο. Και ορίστε τι είχε μέσα φίλτρο τροφοδοτικού, φίλτρο αέρα front panel και το καπάκι με το φίλτρο των ανεμιστήρων απο πάνω. Ξαναθυμίζω ότι είχε ζητήσει ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ το φίλτρο του τροφοδοτικού. Τι έγινε λοιπόν; Φυσικά δεν πλήρωσε και δεν ήρθε μόνο το φίλτρο του τροφοδοτικού... Ας τα βλέπουν αυτά κάποιες άλλες εταιρίες λοιπόν, γιατί υπάρχουν εταιρίες και ΕΤΑΙΡΙΕΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIRETIKOS Σεπτέμβριος 29, 2011 #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2011 Τι να πω,έχω πάθει πλάκα..Από εδώ και πέρα Νο1 επιλογή η Corsair :clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Σεπτέμβριος 29, 2011 #14 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2011 Aπλά υπάρχουν εταιρείες που προσέχουν τον πελατη σε βάθος χρόνο και εταιρείες που ειναι οτι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ@λος μας. Ας τα αρπάξουμε τώρα να κάνουμε την χοντρή μπάζα τώρα και αύριο έχει ο θεός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagos456 Σεπτέμβριος 29, 2011 #15 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2011 N 1 for me! :O Έχω πάθει πλάκα τώρα! Μπράβο στην corsair! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Σεπτέμβριος 30, 2011 #16 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Να πώ και εγώ την δική μου ιστορία... Εϊχα πάρει το 600Τ λευκό και διαπίστωσα ότι είχε ένα θέμα με τις usb θύρες, δεν αναγνώριζε τίποτα άλλο εκτός μόνο από usb στίκ. (πρόβλημα τροφοδοσίας της πλακέτας μάλλον) Άνοιξα ticket, μου απάντησαν μετά από 5 μέρες στο forum τους και ανοίξαμε έναν διάλογο του στύλ κάνε το ένα, δοκίμασε το άλλο ο οποίος και τράβηξε κάνα 10ήμερο... Τελικά μου απάντησαν με το γνωστό "We can have this replaced for you. Please provide your address in the following format to ensure delivery completion". Δυστυχώς πέρασαν 30 ολόκληρες μέρες :sick: χωρίς να γίνει τίποτα. Τους έστειλα πάλι ένα ευγενικά χεστήριο μήνυμα και την επόμενη μέρα πέρνω απάντηση με tracking number της UPS.:clap: Ενώ περίμενα να λάβω καμμία πλακέτα ηλεκτρονικών βλέπω στο tracking number ότι το δέμα έχει βάρος 13 kgr:computer: Tην μεθεπόμενη μέρα (μεσολάβησε σουκού) μου κτυπάει την πόρτα ένας ιδρωμένος υπάλληλος της UPS o οποίος μου παραδίνει ένα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ κουτί 600Τ Limited Edition... :clap::clap::clap: Το αριστερό είναι το new. :) Πώς να μην αγαπήσεις μια τέτοια εταιρεία... :clap::clap::clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Σεπτέμβριος 30, 2011 #17 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Mπράβο στην εταιρία!!!! Είναι και για μένα η 1η μου επιλογή πλέον!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tazerom Σεπτέμβριος 30, 2011 #18 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 όντως όπως τα λέτε παίδες και στο forum της που χαζεύω το μεγαλύτερο ποστοστό λέει τα καλύτερα λόγια για το support της....και την αμεσότητα του....και έδω κολλάμε αν είναι ονομαστική η απόδειξη και άλλες βλακείες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Σεπτέμβριος 30, 2011 Author #19 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Ακούστε κι αυτό: Το frontpanel που μου στείλανε ήταν USB 3.0 και μια USB ήταν λίγο busted εσωτερικά και μόλις έβαλα ένα φλασάκι έγινε fatality. Οπότε ξαναστέλνω mail και λέω ρε παιδιά τι έγινε, έπεσε επιδημία με αυτά τα frontpanel; Την προηγούμενη φορά απλά μου ζητήσανε διεύθυνση και το στείλανε κατευθείαν, ενώ τώρα: Μου απαντάνε αυτή τη φορά, και μου λένε ότι "σου δημιουργήσαμε account στο corsair shop θα λάβεις mail με τα στοιχεία του. Θα παραγγείλεις το frontpanel και δεν χρειάζεται να βάλεις payment info για την παραγγελία αυτή, και θα επιλέξεις το δωρεάν shipping option που λέει 0$.". Τους ρωτάω "Όταν λέτε ότι δεν χρειάζεται να βάλω Payment info, εννοείτε ότι θα πληρώσω αντικαταβολή; Όπως και να' χει θα μπορούσα να παραγγείλω και το sata 3.0 hotswap και εννοείται να το πληρώσω, απλά για να μη το παραγγέλνω ξεχωριστά;" Μου απαντάει "It will be free. You can add the SATA3 for free also. Thanks" Corsair :smoke: Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis159 Οκτώβριος 25, 2011 #20 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2011 Πριν 15 μερες έστειλα κι εγώ ενα mail στο rma service για μια γρατσουνια που είχε το πλαινο παραθυρο στο 650D και τον κλασσικο σπαστικο ήχο που έκανε ο fan controller μιας και ήταν rev 1 το κουτί.Απάντηση σχεδόν αμέσως παίρνω αυτήν:"Σου δημιουργήσαμε account στο corsair shop θα λάβεις mail με τα στοιχεία του. Θα παραγγείλεις το πλαινο και το fan controller και δεν χρειάζεται να βάλεις payment info για την παραγγελία αυτή, και θα επιλέξεις το δωρεάν shipping option που λέει 0$."Βάζω τα αντικείμενα και ολοκληρώνω την παραγγελια, στις 11/10.Σημερα πριν καμια ώρα που γύρισα σπιτι βρήκα να με περιμένει ενα κουτί και ενας φακελος.Πλαινο φασκιωμένο απ' όλες τις μεριες με φελιζόλ και κάτι σαν ύφασμα στο κουτι και ενα μικρό κουτάκι στο φακελο με τον νέο controller μεσα.2 εβδομάδες ακριβώς και εννοείται χωρίς δικά μου έξοδα!Άλλο ένα μπράβο στην CORSAIR!!!:clap::clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.