Jump to content



visionstudio.gr


Narzul

Recommended Posts

Εαν και εφοσον ο χρονος αντικαταστασης υπερβαινει τον προβλεμενο απο την ελληνικη νομοθεσια, ο μεταπωλητης/πωλητης του προιοντος οφειλει να δωσει στον πελατη προιον αντικαταστασης :dirol:

Και αυτο ισχυει για ολα τα καταστηματα

απλως η πλειοψηφια των ελληνων "επαγγελματιων" αφενος παταει πανω στην αγνοια της συντριπτικης πλειοψηφιας των Ελληνων καταναλωτων και αφεταιρου στην ανεξηγητη ψευτοπερηφανια/ντροπη των περισσοτερων, οι οποιοι δεν θελουν να φανουν οι περιεργοι του χωριου ζητοντας να εξυπηρετηθουν (το αυτονοητο δλδ) και καταληγουν να κανουν μοκο καταπινοντας το οτιδηποτε τους σερβιρουν

Το θεμα ειναι οτι δεν λει πχ 30 μερες αναφερει αν θυμαμε καλα σε ευλογο χρονικο διαστημα τωρα πως καθοριζετε αυτο δεν ξερω

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το θεμα ειναι οτι δεν λει πχ 30 μερες αναφερει αν θυμαμε καλα σε ευλογο χρονικο διαστημα τωρα πως καθοριζετε αυτο δεν ξερω

Κανεις λαθος

αναφερεται συγκεκριμενα

αν δεν κανω λαθος ειναι 14 εργασιμες ή κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος

αναφερεται συγκεκριμενα

αν δεν κανω λαθος ειναι 14 εργασιμες ή κατι τετοιο

14 μερες ειναι για την επιστροφη προιοντος απο αγορα μεσω internet/τηλεφωνου χωρις αιτιολογια

Απο οσο διαβαζω χωρις να εχω βρει το αποσμασμα ολη λενε για το ευλογο χρονικο διαστημα οτι δεν προσδιοριζετε οποτε το καθε μαγαζι μπορει να λει οτι θελει

Οταν η επισκευη η αντικατασταση ενος προιοντος παρει πανω απο 15 μερες συνφωνα με το νομοτο καταστημα πρεπει να σου δωσει καποιον αναλογο προιον ωστε να μπορειις να κανεις τη δουλεια σου ως που να γινει επισκευη η αντικατασταση (μονο απο αυτο φενετε οτι οι 14 μερες δεν παιζουν αυριο θα κοιταξω να βρω το νομο

Link to comment
Share on other sites

14 μερες ειναι για την επιστροφη προιοντος απο αγορα μεσω internet/τηλεφωνου χωρις αιτιολογια

Απο οσο διαβαζω χωρις να εχω βρει το αποσμασμα ολη λενε για το ευλογο χρονικο διαστημα οτι δεν προσδιοριζετε οποτε το καθε μαγαζι μπορει να λει οτι θελει

Οταν η επισκευη η αντικατασταση ενος προιοντος παρει πανω απο 15 μερες συνφωνα με το νομοτο καταστημα πρεπει να σου δωσει καποιον αναλογο προιον ωστε να μπορειις να κανεις τη δουλεια σου ως που να γινει επισκευη η αντικατασταση (μονο απο αυτο φενετε οτι οι 14 μερες δεν παιζουν αυριο θα κοιταξω να βρω το νομο

Δεν ανεφερα πουθενα τιποτα για επιστροφη προιοντος

Οι 15 μερες (και οχι 14) αφορουν το διαστημα το οποιο εαν ξεπεραστει, ο πωλητης οφειλει να σου δωσει προσορινο προιον για να κανεις τη δουλεια σου μεχρι να ερθει η αντικατασταση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τί συμβαίνει με τα τηλέφωνά τους και είναι νεκρά ? Υπάρχει το κατάστημα ?

Κατα τισ 18:30 μιλουσα μαζι τους

Το μονο προβλημα του καταστηματος ειναι οτι αργουν πολυ να σηκωσουν τα τηλεφωνα η πολλες φορες πρεπει να παρεις 4-5 φορες ως που να μιλησεις με καποιον

Link to comment
Share on other sites

η αποθηκη ειναι σε υπογειο παντως...

καμια φορα μπαινεις στο μαγαζι ..και δε βλεπεις κανενα..ειναι κατω την υπογα !

ισως να μην εχουν τηλεφωνο κατω

Απο οτι εχω καταλαβει εχουν ενα τηλ για τις πωλησεις (επανω) και ενα για το servise (κατω) σε αυτο το θεμα των τηλεφωνων εχουν σοβαρο προβλημα γιατι δεν γινετε να πρεπει να καλεις 4-5 φορες ως που να το σηκωσει καποιος και πολλες φορες παρολο που πατας το εσωτερικο 2 για servise βγαινουν πωλησεις και σου λενε καλεστε αργοτερα γιατι ολοι ειναι εκτος

"Ο αριθμος δεν χρησιμοποιείται" τη μία κατά τις 5:30~6:00 και την επόμενη κάτι για τη γραμμή ότι έχει βλάβη....λες να το είχαν ξεχάσει ανοιχτό ?

Τωρα που τους ξανακαλεσα βαλαν ενα μυνημα για τις ωρες λειτουργειας δεν το ειχα ακουσει χθες που πηρα μηπως κατι επαιξε εκεινη την ωρα?

τωρα παντως βγαζει κανονικα γραμμη στο (2310 202 026)

Οπως και να εχει το φυσικο καταστημα ειναι αρκετα μικρο ξεκινησε σαν συνοικιακο καταστημα με pc τους το εχω αναφερει πολλες φορες οτι πρεπει να βρουνε καποια λυση για τα τηλεφωνα η να μπορεις να αφησεις καποιο μυνημα να σε καλεσουν αυτοι τουλαχιστον για το servise

Link to comment
Share on other sites

οσες φορες εχω παει απο εκει παντως το τηλεφωνο δεν σταματησε να χτυπαει και ενα ατομο πανω και ενα κατω δεν προλαβαιναν και με κοσμο μεσα στο μαγαζι.ειναι understaffed και φαινετε στο τηλεφωνικο τους κεντρο..κατα τα αλλα οσες αγορες εκανα απο εκει ειμαι ικανοποιημενος και οταν χρειαστηκα να αλλαξω ενα χαλασμενο sdd.

Link to comment
Share on other sites

Να ανοιξουν δευτερο καταστημα στην ιδια πολη; Γιατι οχι στην Αθηνα;

ή ενα στη Πάτρα :D :D ... μονο το πλαισιο εμεινε εδω και αυτο δεν εχει τιποτα.

Οι δε χρονοι παραδοσης απο αλλες πολεις (ακομα και απο Αθηνα με κουριερ) ειναι για κλαμματα.

Περασμενη Κυριακη Παραγγειλα απο ebay uj 2 controller και αλλους 2 απο Αθηνα. Οι του ebay ηρθαν σημερα, της Αθηνας αγνοειται η τυχη τους και ερχονται και με κουριερ.... :p

Έγινε επεξεργασία από panoc
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Εδω και αρκετους μηνες εχω ενα θεματακι με την 560 gtx ti που ειναι αγορασμενη απο το visionstudio.Σταματαει να γυρναει το ενα φανακι απο τα δυο.Καποιες φορες δεν ξεκιναει καν.Ακομα και με το χερι να το κανω μετα απο λιγο σταματαει..

Περα απο αυτο κανενα αλλο προβλημα με την καρτα δεν εχω.Δεν κανει κιχ.Την στειλαν για rma στην Γερμανια ,ερχομαι την παιρνω πισω( 1,5 μηνα εκανε ) μετα απο μια εβδομαδα παλι τα ιδια.Την ξαναπαω 31/07 και σημερα μου απαντησανε απο το vision οτι και η gainward Γερμανιας αλλα και Ολλανδιας που πηγε η καρτα δεν βρηκαν κατι και θα την επιστρεψουν πισω..

Με το visionstudio δεν ειχα κανενα προβλημα στο παρελθον...αλλα αφου η καρτα ειναι μεσα στην εγγυηση καποιος δεν πρεπει να την φτιαξει?

Τι μπορω να κανω?Καταγγελια?

Ευχαριστω εκ των προτερων..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μήπως δε χρειάζεται να δουλεύει; Μήπως δουλεύει μόνο όταν έχει πλήρες φορτίο η κάρτα;

Καλησπερα

Δεν δουλευει ακομα και με πληρη φορτο αλλα και σε αδρανεια το ανεμηστηρακι...τον πρωτο καιρο δουλευε κανονικα δεν ειχε προβλημα..

Ο τεχνικος απο το vision μου ειπε οτι οταν ερθει η καρτα θα την βαλει επανω να την τεσταρει ξανα..θελω να πιστευω οτι μεσα στην βδομαδα θα εχει ερθει..

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Σε 560 ti τυπικά το fan μένει στο 30 ή 40% όπου και είναι αθόρυβο και όταν αρχίσει και ανεβαίνει η θερμοκρασία ανεβάζει και αυτό στροφές για να μην φύγει πάνω από κάποια όρια. Τυπικά σε full load πρέπει να είναι κοντά στα 70-75 ενώ σε idle κοντά στα 45-50 σε oC.

Πόσταρε μια photo. Αν το σύστημα σου χρησιμοποιεί διπλό fan με heatpipes και μοιάζει με αυτό της MSI είναι πολύ πιθανό ότι έχεις ελαττωματικό fan. Είχαν θέματα τα fan που χρησιμοποιήθηκαν τουλάχιστον στην σείρα 560Τι από MSΙ και τελικά αρκετοί από εδώ μέσα μιας και χάλασαν οριακά λίγο πριν/μετά την λήξη της εγγύησης αγοράσαμε ακριβώς το ίδιο fan από ebay και το εγκαταστήσταμε πάνω σε ψύχτρα. Στα 15€ για να ξεφύγουμε από πονοκεφάλους, νεύρα και ιστορίες με κατασκευαστή/μαγαζί κτλ.

Δεν σου προτείνω να κάνεις το ίδιο αν έχεις εγγύηση απλά καλό είναι να ξέρεις ότι μπορεί να είναι κατασκευαστικό θέμα του fan. Τα fan από κάτω γράφουν power logic και είναι μάλλον όπως τα βλέπω 80cm ή 72cm το καθένα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.