Jump to content



Recommended Posts

και δεν ειχα θεμα απο visionstudio μεχρι τωρα...ελεος αυτοι οι πωλητες. μηπως αν ζηταγες εξηγησεις απο τον υπευθυνο...?

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα είναι αυτο λύση ; Μόλις τα σκάς και περιμένεις κάτι καινούργιο ,και αντι να το χαρείς θα αρχίσεις να πλακώνεσαι με τα service . Είναι καθαρά ευθύνη του visionstudio να ικανοποιήσει ηθικά τον πελάτη της και ας το στείλουν εκείνοι στ WD για rma και ας τσακωθούν αυτοί με την ACS για την κακή συνεργασία τους . Το παιδί τι φταίει . Υπάρχει διαδικασία DOA που τον καλύπτει πλήρως.

Παντως και το Πλαισιο με τις φουσκες τους δινει τους σκληρους. Τι διαολο συσκευασια δεν εχουν?

Εσυ να μην κανεις κανενα RMA. Πηγαινε στο μαγαζι, μιλησε με ωραιο τροπο στον υπευθυνο και θα βρεις την ακρη σου.

Στην τελικη παρε μαζι σου το τηλεφωνο του ΙΝΚΑ οτι αλλο χρειαζεσαι και παρτους τηλεφωνο μπροστα του. Αυτο θα τον ταρακουνησει πιστευω !

Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.

Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.

Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.

Με πηρε τηλεφωνο μολις ο τεχνικος και ειπε οτι θα γινει αντικατασταση εντος 7 ημερων , χωρις να του πω εγω κατι , και οτι θα βγαλουν αυτοι ακρη με την acs.

Αρα μαλλον ολα καλα.

Με πηρε τηλεφωνο μολις ο τεχνικος και ειπε οτι θα γινει αντικατασταση εντος 7 ημερων , χωρις να του πω εγω κατι , και οτι θα βγαλουν αυτοι ακρη με την acs.

Αρα μαλλον ολα καλα.

Αρα μάλλον διαβάζουν thelab!

Μακρια απο ACS. Φιλος που εχει καταστημα, 8/10 δεματα που εστειλε προσφατα, πηγαν σπασμενα.

Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.

Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.

Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.

Να τον πας και στο Χημείο του Κράτους για να είσαι πιο σίγουρος...

(edited)
Αυτο ειναι καλο, ή κακο?

Όπως το πάρει κανείς!

Καλό που το διαβάζουν και το lab και σίγουρα και κάνα άλλο, ενημερώνονται και τους βοηθά να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.

Κακό που πρέπει να γράψεις στο οποιοδήποτε forum - βγεις στα κανάλια - ραδιόφωνα - ινκα - δικηγόρους για να έχεις αυτά που δικαίουσαι...

Και οχι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα γενικά το λέω...

Έγινε επεξεργασία από FrOsT
Όπως το πάρει κανείς!

Καλό που το διαβάζουν και το lab και σίγουρα και κάνα άλλο, ενημερώνονται και τους βοηθά να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.

Κακό που πρέπει να γράψεις στο οποιοδήποτε forum - βγεις στα κανάλια - ραδιόφωνα - ινκα - δικηγόρους για να έχεις αυτά που δικαίουσαι...

Και οχι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα γενικά το λέω...

Εγω λεω παλι καλα που διαβαζουν (αν οντως διαβαζουν) και αυτα τα forum, γιατι αλλιως ζητω που καηκαμε! ! !

Όπως το πάρει κανείς!

Αυτο περιμενα να ακουσω και εγω. Anyway ας δουμε τι καταληξη θα εχει η υποθεση του φιλου και μετα ο καθενας ας βγαλει το συμπερασμα για τον εαυτο του.

Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.

Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.

Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, οι δίσκοι είναι περισσότερο ανθεκτικοί από ότι φαντάζεσαι.

μπραβο. αναμενουμε νεοτερα για το θεμα.... παντως εδω που τα λεμε πως και πηρες τους green? ειναι αθορυβοι και αδονητοι τουλαχιστον?

Σίγουρα και ειναι ευθύνη του Visionstudio να ικανοποιήσει τον πελάτη του, άσχετα το ποιος φταίει, αλλά μήπως νομίζετε οτι στις μεταφορικές συμπεριφέρονται στα προϊόντα που έχουν για μεταφορά με το "γάντι"; Αν δειτε πως τα πετάνε στα φορτηγα.... Εδώ φίλος που δουλευει σε μεταφορική παραδέχτηκε οτι έχει στείλει στο βανάκι της μεταφορικής με κλωτσιά προϊόν που μάλιστα είχε και αυτοκόλλητο "ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ". Τι λέμε τώρα....

Καλα τωρα σοβαρα; ; ;

Παιζουν μπαλα με τα ευθραυστα και το σκορ το κραταει ο οδηγος; ; ;

Κοβω σε αυτο το thread να βγουν τετοιες ''βρωμες'' που θα πηγαινει ο φουκαρας ο πελατης απο την Κρητη με πλοιο Αθηνα και μετα με Αεροπλανο Σαλονικα για να παραλαβει. . .

Ας ελπίσουμε οτι διαβαζουν thelab και οι κουριερ, για να συμορφωθουν και αυτοι, αν και δε νομιζω.

Σε αλλά εύθραυστα οκ μπορεί να καταστραφεί κάτι κατά την μεταφορά, αλλά σε έναν σκληρό αν συσκευαστεί καλά, όσες κλωτσιές και να φάει δεν πρόκειται να πάθει τπτ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.