orck Νοέμβριος 20, 2012 #101 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 έψαξες να μάθεις πόσο κοστίζει να επιστρέψεις μια μητρική που δεν έχεις αγοράσει?Εχω αγορασει μητρικη την οποια ηθελα να αντικαταστησω, οχι λογο βλαβης, εγινε λαθος επιλογη.Η ουσια ειναι εαν καποιος εχει στειλει κατι πισω, με ποιον τροπο και ποσο πληρωσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Νοέμβριος 20, 2012 #102 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 Ρώτα και ΕΛΤΑ, πιο φθηνά θα πρέπει να βγαίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Νοέμβριος 20, 2012 #103 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 Θεωρω οτι ειναι απιθανο να παει το καταστημα στα ΕΛΤΑ να περιμενει στην σειρα να παραλαβει το δεμα που εστειλα... δεν ξερω...Μολις καλεσα και μου ειπαν οτι πανε μεχρι τα ΕΛΤΑ να παραλαβουν :banging::banging::banging:. Κανω παραγγελια. 4,30€ μου φαινονται λογικα για ΕΛΤΑ, 11,5€ της ACS μου φαινονται κλοπη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seaside Νοέμβριος 20, 2012 #104 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 (edited) Σε περιπτωση εγγυησης τι γινεται; Πρεπει να σταλει το προιον με εξοδα αποστολεα. Εχει ρωτησει κανεις ποσο κοστιζει να σταλει Θεσαλλονικη ενα δεμα 0,5 κιλων με μια microATX μητρικη; Ρωτησα εγω στην ACS και δεν ειχα λογια... ηθελαν 11,50€ για να παει πισω. Οποτε η ACS ειναι εκτος πραγματικοτητας, δεν ρωτησα τα ΕΛΤΑ.Εχει συμβει σε καποιον να στειλει κατι πισω; Ποσα πληρωσατε και για τι εξαρτημα;Θελω να παρω μια ITX μητρικη και δισταζω για αυτον τον λογο.Παρήγγειλα μητρική FM2 ITX (Asrock A75FM2-ITX) απο VS την προηγούμενη εβδομαδα. Η χρέωση στα μεταφορικα ηταν περιπου 7 ευρώ για Αθήνα. Ηρθε σε 1 εργάσιμη. Εγινε λάθος απο εκείνους και ήρθε FM1 με την απόδειξη της FM2.Τους πήρα τηλέφωνο. Ηρθε το κουριερ σήμερα το πρωι. Πήρε πίσω την μητρική με χρέωση δική τους μου εφερε την σωστή με χρέωση δική τους.Εχω παρει καμια 10ριά φορες. Δεν εχω παράπονο. Ειναι σωστοί και με εχουν εξυπηρετήσει σωστά. Ακομα και σε προιόντα τα οποία δεν ειχαν στον κατάλογο τους.Για να στείλεις μια X79 μητρική ας πούμε οπουδήποτε στην Ελλάδα (ειτε RMA ειτε σε ενα φίλο σου) με συστημένο πληρώνεις περίπου 7 με 8 ευρώ στα ΕΛΤΑ. Και λεω X79 επειδή είναι σίγουρα πιο βαρια και με μεγαλυτερο κουτί.Να αγοράσεις αφοβα. Ειναι πολύ εντάξει σαν κατάστημα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 20, 2012 από Seaside Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Νοέμβριος 20, 2012 #105 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 Παρήγγειλα μητρική FM2 ITX (Asrock A75FM2-ITX) απο VS την προηγούμενη εβδομαδα. Η χρέωση στα μεταφορικα ηταν περιπου 7 ευρώ για Αθήνα. Ηρθε σε 1 εργάσιμη. Εγινε λάθος απο εκείνους και ήρθε FM1 με την απόδειξη της FM2.Τους πήρα τηλέφωνο. Ηρθε το κουριερ σήμερα το πρωι. Πήρε πίσω την μητρική με χρέωση δική τους μου εφερε την σωστή με χρέωση δική τους.Εχω παρει καμια 10ριά φορες. Δεν εχω παράπονο. Ειναι σωστοί και με εχουν εξυπηρετήσει σωστά. Ακομα και σε προιόντα τα οποία δεν ειχαν στον κατάλογο τους.Για να στείλεις μια X79 μητρική ας πούμε οπουδήποτε στην Ελλάδα (ειτε RMA ειτε σε ενα φίλο σου) με συστημένο πληρώνεις περίπου 7 με 8 ευρώ στα ΕΛΤΑ. Και λεω X79 επειδή είναι σίγουρα πιο βαρια και με μεγαλυτερο κουτί.Να αγοράσεις αφοβα. Ειναι πολύ εντάξει σαν κατάστημα.Ειναι διαφορετικο πιστευω να καναν αυτοι λαθος στην αποστολη (να στειλαν αλλο προιον) και αλλο να διαλεξες κατι και στο τελος να αποφασισες οτι ηθελες κατι αλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seaside Νοέμβριος 20, 2012 #106 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 (edited) Σίγουρα.Απλά έδωσα ενα πολυ προσφατο παράδειγμα το οποίο εμπλέκει κόστη μεταφοράς η βαρος.Φυσικά αν παρεις κατι και μετανιώσεις χωρίς πάντα να το ανοιξεις (και μεσα στο διαστημα που ορίζει ο νόμος)θα πρεπει να πληρώσεις κοντρα μεταφορικά. Αυτο ισχύει παντου. Και RMA να κανεις SSD,CPU,μνημες ή μητρική στο εξωτερικό παλι θα πληρώσεις για να το διώξεις.Αυτο είναι ομως το αντίτιμο της φθηνότερης - καλύτερης ΑΡΧΙΚΗΣ τιμής αγορας του προιόντος και της ποικιλίας που σου προσφέρουν εκτός της έδρας σου.Και ειναι ενας παράγοντας που τον λαμβάνεις υπόψιν πριν αγοράσεις.Προσθήκη του post #104 λοιπον.Μπορεις να στείλεις με ΕΛΤΑ πίσω απλα θα κανει 1-2 μερούλες παραπάνω να πάει στα χερια τους.Οπότε. Η πληρωνεις 5-6-7 ευρώ με συστημενο ΕΛΤΑ να πάει. Η πληρώνεις παραπάνω και τρεχει η διαδικασία της αντικατάστασης πιο γρήγορα για εσενα.Η minimum χρέωση στην ACS είναι 2 κιλά αν θυμάμαι καλά. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 20, 2012 από Seaside Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Νοέμβριος 20, 2012 #107 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2012 Σε περιπτωση εγγυησης τι γινεται; Πρεπει να σταλει το προιον με εξοδα αποστολεα. Εχει ρωτησει κανεις ποσο κοστιζει να σταλει Θεσαλλονικη ενα δεμα 0,5 κιλων με μια microATX μητρικη; Ρωτησα εγω στην ACS και δεν ειχα λογια... ηθελαν 11,50€ για να παει πισω. Οποτε η ACS ειναι εκτος πραγματικοτητας, δεν ρωτησα τα ΕΛΤΑ.Εχει συμβει σε καποιον να στειλει κατι πισω; Ποσα πληρωσατε και για τι εξαρτημα;Θελω να παρω μια ITX μητρικη και δισταζω για αυτον τον λογο.Σε ολα τα καταστηματα, σε περιπτωση εγγυησης το κοστος για να φτασει το προιον στα χερια τους το επιβαρυνεσαι εσυ, εκτος αν αναφερεται διαφορετικα απο το συγκεκριμενο καταστημαΟπου σημαινει, ειτε ο χρονος, ειτε η μεταφοραΑπο εκει και περα καθε μεταπωλητης εχει υποχρεωση να αναλαβαει αυτος (με δικα του εξοδα δλδ) την τυχον αποστολη του προιοντος στην μαμα εταιρειαΩς εκ τουτου, ειναι καλο πριν στειλεις ταχθδρομικως/κουριερικος κατι, να δεις ποσο θα σου κοστισει να το στειλεις απευθειας στον κατασκευαστη, εφοσον φυσικα ο κατασκευαστης παρεχει την δυνατοτητα direct rmaοσο για το κοστος που αναζητεις δες τους τιμοκαταλογους των ΕΛΤΑσημασια δεν εχει με τι θα το στειλεις, αλλα να παει σε αυτους Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Νοέμβριος 21, 2012 #108 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 Σε ολα τα καταστηματα, σε περιπτωση εγγυησης το κοστος για να φτασει το προιον στα χερια τους το επιβαρυνεσαι εσυ, εκτος αν αναφερεται διαφορετικα απο το συγκεκριμενο καταστημαΟ [MENTION=129]Chosen[/MENTION] έχει αναφέρει ότι τα μεταφορικά σε περίπτωση RMA τα επιβαρύνεται το κατάστημα, σύμφωνα με ευρωπαϊκό κανονισμό ορ σαμθινγκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Νοέμβριος 21, 2012 #109 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 Ο @Chosen έχει αναφέρει ότι τα μεταφορικά σε περίπτωση RMA τα επιβαρύνεται το κατάστημα, σύμφωνα με ευρωπαϊκό κανονισμό ορ σαμθινγκ.Απο οσο θυμαμε με λιγο που το ειχα ψαξει τα μεταφορικα για να στειλει καποιος το προιον στο καταστημα ειναι του αγοραστη απο εκει και περα τα μεταφορικα για να παει στην ετερια και μετα πισω στον αγοραστη ειναι του καταστηματος Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Νοέμβριος 21, 2012 #110 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 Ο [MENTION=129]Chosen[/MENTION] έχει αναφέρει ότι τα μεταφορικά σε περίπτωση RMA τα επιβαρύνεται το κατάστημα, σύμφωνα με ευρωπαϊκό κανονισμό ορ σαμθινγκ.οπως λεει και ο αποπάνω, τα μεταφορικα που υποχρεουται να επιβαρυνθει το καταστημα, ειναι αυτα που αφορουν την αποστολη του προιοντος στον κατασκευαστη.Το κοστος του ΡΜΑ οπως και εσυ λες δλδαυτο το αναφερω στο ποστ που κουοταρες αν δειςΤο κοστος ομως που θα προκυψει για να στειλω εγω, ο πελατης, το προιον στο καταστημα απο οπου και το προμηθευτηκα επιβαρυνουν εμενα, εκτος αν το εκαστοτε καταστημα αναφερει κατι διαφορετικοΤα χρηματα αυτα δεν ειναι κοστος ΡΜΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Νοέμβριος 21, 2012 #111 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 Στο insomnia μου ειχε πει ενας χρηστης οτι το amazon πληρωνει μονο του το κοστος αποστολης του χαλασμενου εξαρτηματος πισω στην Αγγλια και φυσικα την επιστροφη του. Δεν ειχα ποτε την ευκαιρια να το επιβεβαιωσω εαν ισχυει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 21, 2012 #112 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 Μια φορά που μου έτυχε, μου δώσανε PDF με pre-paid postage labels. Τα τύπωσα, τα κόλησα στο κουτί και το ταχυδρομείο τα σκανάρισε και τα πήρε έτσι.Στο site μέσα λέει:[ame=http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=1161018#costs]Amazon.co.uk Help: Refunds[/ame]ffs το link χάνει τη μπάλα, copy/paste αυτό:http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=1161018#costsHow will my return costs be refunded?If you return something because of an error on our part or because it's damaged or defective, we'll refund the delivery charges incurred in sending the item to you and pay your costs of returning it to us (either by a personalised pre-paid return label or by refunding your return postage costs). We'll also refund the cost of gift-wrapping and other services provided to you in connection with your purchase, where applicable.We'll check all items returned as damaged or defective. In the event we find no fault, we reserve the right to re-charge you for the item/s and to recover our fees and expenses from you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Νοέμβριος 21, 2012 #113 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 Μια φορά που μου έτυχε, μου δώσανε PDF με pre-paid postage labels. Τα τύπωσα, τα κόλησα στο κουτί και το ταχυδρομείο τα σκανάρισε και τα πήρε έτσι.Στο site μέσα λέει:Amazon.co.uk Help: Refundsffs το link χάνει τη μπάλα, copy/paste αυτό:http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=1161018#costsΔεν νομιζω να ισχυει για ολα τα καταστημα πρεπει να ειναι πολιτικη του amazon χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 21, 2012 #114 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2012 (edited) Δεν νομιζω να ισχυει για ολα τα καταστημα πρεπει να ειναι πολιτικη του amazon χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτιαΙσχύει για όλες τις online συναλλαγές εντός Ευρώπης. Ψάξε για "Distance Selling regulations warranty costs", έχει πολύ πράμα. Απευθείας link για το κομμάτι είναι πολύ δύσκολο να βρεις, είχα ποστάρει κάτι παλιότερα, αλλά δε θυμάμαι λεπτομέρειες.Για αγορές εντός Ευρώπης, σε καλύπτει το Distance Selling Act. Για αγορές εκτός Ευρώπης, πας εδώ: http://www.econsumer.gov/english/ αλλά ετοιμάσου για πολύ τρέξιμο. Γενικά καλό είναι μεγάλες αγορές (100, 200, 1500 ευρώ, ανάλογα τι θεωρείς εσύ μεγάλο ποσό) καλό είναι να μένεις εντός ορίων της Ευρώπης, γιατί μόλις πας κατά Ταϊβάν, Κίνα και Αμερική μεριά, είναι πιο δύσκολο να βρεις άκρη. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 21, 2012 από Chosen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsel Δεκέμβριος 7, 2012 #115 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2012 Και σε motherboard και σε 2 καρτες γραφικων δεν ειχα κανενα προβλημα μην αφηνετε υπονοουμενα πειτε πιο ηταν το προβλημα που ειχατεεγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος μέχρι που χρειάστηκα το παντελώς άθλιο αφτερ σέιλς του vision studio δύο φορές .. την πρώτη έκαναν πάνω από 2 μήνες να μου αντικαταστήσουν σκληρό δίσκο WD … τη δεύτερη λόγω αδυναμίας αντικατάστασης RAM Kingston (lifetime και καλά) με είπαν να με πίστωσουν με τα μισά λεφτά και όταν ζήτησα όλο το αντίτιμο άκουσα ένα κάρο βλακείες από τον υπεύθυνο … έως και να μην ξανά ψωνίσετε από εμάς πολύ σοβαρό κατάστημα ναι.. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsel Δεκέμβριος 7, 2012 #116 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2012 Μα είναι αυτο λύση ; Μόλις τα σκάς και περιμένεις κάτι καινούργιο ,και αντι να το χαρείς θα αρχίσεις να πλακώνεσαι με τα service . Είναι καθαρά ευθύνη του visionstudio να ικανοποιήσει ηθικά τον πελάτη της και ας το στείλουν εκείνοι στ WD για rma και ας τσακωθούν αυτοί με την ACS για την κακή συνεργασία τους . Το παιδί τι φταίει . Υπάρχει διαδικασία DOA που τον καλύπτει πλήρως...Συμφωνώ .Τα ποιο πολλά ον λάιν καταστήματα στην ελλάδα κάνουν την πάπια και δε θέλουν ούτε να ακούσουν ότι πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Δεκέμβριος 7, 2012 #117 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2012 εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος μέχρι που χρειάστηκα το παντελώς άθλιο αφτερ σέιλς του vision studio δύο φορές .. την πρώτη έκαναν πάνω από 2 μήνες να μου αντικαταστήσουν σκληρό δίσκο WD … τη δεύτερη λόγω αδυναμίας αντικατάστασης RAM Kingston (lifetime και καλά) με είπαν να με πίστωσουν με τα μισά λεφτά και όταν ζήτησα όλο το αντίτιμο άκουσα ένα κάρο βλακείες από τον υπεύθυνο … έως και να μην ξανά ψωνίσετε από εμάς πολύ σοβαρό κατάστημα ναι.. .Το RMA δεν ειναι καθαρα δικο τους φταιξιμο στελνουν το καθε κοματι hardware στον κατασκευαστη αν ο καθε κατασκευαστεις αργησει να επισκευασει το αντικιμενο και να το στειλει δεν νομιζω οτι φταει το vision απλα κανει το μεσαζοντα με την ετερια Επειδη καλομαθαμε με το servise απο το plaisio που οτι ειχε προβλημα βρησκαν κατι παρομοιο για να το αντικαταστησουν δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας Για τη μνημη συνφωνω οτι επρεπε να σου δωσουν μνημη ιδιως προδιαγραφων τωρα για το τι ποσο πρεπει να παρεις πισω δεν το γνωριζω σε τετοια περιπτωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsel Δεκέμβριος 7, 2012 #118 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2012 Το RMA δεν ειναι καθαρα δικο τους φταιξιμο στελνουν το καθε κοματι hardware στον κατασκευαστη αν ο καθε κατασκευαστεις αργησει να επισκευασει το αντικιμενο και να το στειλει δεν νομιζω οτι φταει το vision απλα κανει το μεσαζοντα με την ετερια Επειδη καλομαθαμε με το servise απο το plaisio που οτι ειχε προβλημα βρησκαν κατι παρομοιο για να το αντικαταστησουν δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας Για τη μνημη συνφωνω οτι επρεπε να σου δωσουν μνημη ιδιως προδιαγραφων τωρα για το τι ποσο πρεπει να παρεις πισω δεν το γνωριζω σε τετοια περιπτωση Το θέμα είναι κατά πόσο κάποιος είναι τελικά υπεύθυνος για τους συνεργάτες/προμηθευτές του σε σχέση με τον ικανοποιημένο πελάτη ... και επίσης το κατά πόσο τηρείται το αντικατάσταση σε εύλογο χρονικό διάστημα με ίδιο η καλύτερο αλλα αυτό είναι οφ τόπικ… Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Δεκέμβριος 7, 2012 #119 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2012 Το θέμα είναι κατά πόσο κάποιος είναι τελικά υπεύθυνος για τους συνεργάτες/προμηθευτές του σε σχέση με τον ικανοποιημένο πελάτη ... και επίσης το κατά πόσο τηρείται το αντικατάσταση σε εύλογο χρονικό διάστημα με ίδιο η καλύτερο αλλα αυτό είναι οφ τόπικ… Στο ευλογο χρονικο διαστημα εφοσον δεν λει κατι ο καθενας μπορει να πει οτι θελει Οταν χρειαστηκε να κανω RMA μια μητρικη Asrock που κερδισα απο διαγωνισμο τους η ολη διαδικασια κρατησε γυρω στους 2 μηνες τωρα πιστευω οτι τα καταστηματα πιθανων να περνουν καποια προτερεοτητα αλλα ειναι παρα πολλα στη μεση που δεν ξερω τι μπορει να παιζει Οπως και να εχει εφοσον η επισκευη/αντικατασταση ενος προιοντος κρατησει πανω απο 15 μερες μπορεις να ζητησεις προιον για να κανεις τη δουλεια σου ως που να παρεις πισω το δικο σου προιον επισκευασμενο η την αντικατασταση του Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Δεκέμβριος 7, 2012 #120 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2012 Εαν και εφοσον ο χρονος αντικαταστασης υπερβαινει τον προβλεμενο απο την ελληνικη νομοθεσια, ο μεταπωλητης/πωλητης του προιοντος οφειλει να δωσει στον πελατη προιον αντικαταστασης Και αυτο ισχυει για ολα τα καταστηματα απλως η πλειοψηφια των ελληνων "επαγγελματιων" αφενος παταει πανω στην αγνοια της συντριπτικης πλειοψηφιας των Ελληνων καταναλωτων και αφεταιρου στην ανεξηγητη ψευτοπερηφανια/ντροπη των περισσοτερων, οι οποιοι δεν θελουν να φανουν οι περιεργοι του χωριου ζητοντας να εξυπηρετηθουν (το αυτονοητο δλδ) και καταληγουν να κανουν μοκο καταπινοντας το οτιδηποτε τους σερβιρουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now