Jump to content



visionstudio.gr


Narzul

Recommended Posts

έψαξες να μάθεις πόσο κοστίζει να επιστρέψεις μια μητρική που δεν έχεις αγοράσει?

Εχω αγορασει μητρικη την οποια ηθελα να αντικαταστησω, οχι λογο βλαβης, εγινε λαθος επιλογη.

Η ουσια ειναι εαν καποιος εχει στειλει κατι πισω, με ποιον τροπο και ποσο πληρωσε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θεωρω οτι ειναι απιθανο να παει το καταστημα στα ΕΛΤΑ να περιμενει στην σειρα να παραλαβει το δεμα που εστειλα... δεν ξερω...

Μολις καλεσα και μου ειπαν οτι πανε μεχρι τα ΕΛΤΑ να παραλαβουν :banging::banging::banging:.

Κανω παραγγελια. 4,30€ μου φαινονται λογικα για ΕΛΤΑ, 11,5€ της ACS μου φαινονται κλοπη.

Link to comment
Share on other sites

Σε περιπτωση εγγυησης τι γινεται; Πρεπει να σταλει το προιον με εξοδα αποστολεα. Εχει ρωτησει κανεις ποσο κοστιζει να σταλει Θεσαλλονικη ενα δεμα 0,5 κιλων με μια microATX μητρικη;

Ρωτησα εγω στην ACS και δεν ειχα λογια... ηθελαν 11,50€ για να παει πισω.

Οποτε η ACS ειναι εκτος πραγματικοτητας, δεν ρωτησα τα ΕΛΤΑ.

Εχει συμβει σε καποιον να στειλει κατι πισω; Ποσα πληρωσατε και για τι εξαρτημα;

Θελω να παρω μια ITX μητρικη και δισταζω για αυτον τον λογο.

Παρήγγειλα μητρική FM2 ITX (Asrock A75FM2-ITX) απο VS την προηγούμενη εβδομαδα. Η χρέωση στα μεταφορικα ηταν περιπου 7 ευρώ για Αθήνα.

Ηρθε σε 1 εργάσιμη. Εγινε λάθος απο εκείνους και ήρθε FM1 με την απόδειξη της FM2.

Τους πήρα τηλέφωνο. Ηρθε το κουριερ σήμερα το πρωι. Πήρε πίσω την μητρική με χρέωση δική τους μου εφερε την σωστή με χρέωση δική τους.

Εχω παρει καμια 10ριά φορες. Δεν εχω παράπονο. Ειναι σωστοί και με εχουν εξυπηρετήσει σωστά. Ακομα και σε προιόντα τα οποία δεν ειχαν στον κατάλογο τους.

Για να στείλεις μια X79 μητρική ας πούμε οπουδήποτε στην Ελλάδα (ειτε RMA ειτε σε ενα φίλο σου) με συστημένο πληρώνεις περίπου 7 με 8 ευρώ στα ΕΛΤΑ. Και λεω X79 επειδή είναι σίγουρα πιο βαρια και με μεγαλυτερο κουτί.

Να αγοράσεις αφοβα. Ειναι πολύ εντάξει σαν κατάστημα.

Έγινε επεξεργασία από Seaside
Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα μητρική FM2 ITX (Asrock A75FM2-ITX) απο VS την προηγούμενη εβδομαδα. Η χρέωση στα μεταφορικα ηταν περιπου 7 ευρώ για Αθήνα.

Ηρθε σε 1 εργάσιμη. Εγινε λάθος απο εκείνους και ήρθε FM1 με την απόδειξη της FM2.

Τους πήρα τηλέφωνο. Ηρθε το κουριερ σήμερα το πρωι. Πήρε πίσω την μητρική με χρέωση δική τους μου εφερε την σωστή με χρέωση δική τους.

Εχω παρει καμια 10ριά φορες. Δεν εχω παράπονο. Ειναι σωστοί και με εχουν εξυπηρετήσει σωστά. Ακομα και σε προιόντα τα οποία δεν ειχαν στον κατάλογο τους.

Για να στείλεις μια X79 μητρική ας πούμε οπουδήποτε στην Ελλάδα (ειτε RMA ειτε σε ενα φίλο σου) με συστημένο πληρώνεις περίπου 7 με 8 ευρώ στα ΕΛΤΑ. Και λεω X79 επειδή είναι σίγουρα πιο βαρια και με μεγαλυτερο κουτί.

Να αγοράσεις αφοβα. Ειναι πολύ εντάξει σαν κατάστημα.

Ειναι διαφορετικο πιστευω να καναν αυτοι λαθος στην αποστολη (να στειλαν αλλο προιον) και αλλο να διαλεξες κατι και στο τελος να αποφασισες οτι ηθελες κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα.

Απλά έδωσα ενα πολυ προσφατο παράδειγμα το οποίο εμπλέκει κόστη μεταφοράς η βαρος.

Φυσικά αν παρεις κατι και μετανιώσεις χωρίς πάντα να το ανοιξεις (και μεσα στο διαστημα που ορίζει ο νόμος)

θα πρεπει να πληρώσεις κοντρα μεταφορικά. Αυτο ισχύει παντου. Και RMA να κανεις SSD,CPU,μνημες ή μητρική στο εξωτερικό παλι θα πληρώσεις για να το διώξεις.

Αυτο είναι ομως το αντίτιμο της φθηνότερης - καλύτερης ΑΡΧΙΚΗΣ τιμής αγορας του προιόντος και της ποικιλίας που σου προσφέρουν εκτός της έδρας σου.

Και ειναι ενας παράγοντας που τον λαμβάνεις υπόψιν πριν αγοράσεις.

Προσθήκη του post #104 λοιπον.

Μπορεις να στείλεις με ΕΛΤΑ πίσω απλα θα κανει 1-2 μερούλες παραπάνω να πάει στα χερια τους.

Οπότε. Η πληρωνεις 5-6-7 ευρώ με συστημενο ΕΛΤΑ να πάει. Η πληρώνεις παραπάνω και τρεχει η διαδικασία της αντικατάστασης πιο γρήγορα για εσενα.

Η minimum χρέωση στην ACS είναι 2 κιλά αν θυμάμαι καλά.

Έγινε επεξεργασία από Seaside
Link to comment
Share on other sites

Σε περιπτωση εγγυησης τι γινεται; Πρεπει να σταλει το προιον με εξοδα αποστολεα. Εχει ρωτησει κανεις ποσο κοστιζει να σταλει Θεσαλλονικη ενα δεμα 0,5 κιλων με μια microATX μητρικη;

Ρωτησα εγω στην ACS και δεν ειχα λογια... ηθελαν 11,50€ για να παει πισω.

Οποτε η ACS ειναι εκτος πραγματικοτητας, δεν ρωτησα τα ΕΛΤΑ.

Εχει συμβει σε καποιον να στειλει κατι πισω; Ποσα πληρωσατε και για τι εξαρτημα;

Θελω να παρω μια ITX μητρικη και δισταζω για αυτον τον λογο.

Σε ολα τα καταστηματα, σε περιπτωση εγγυησης το κοστος για να φτασει το προιον στα χερια τους το επιβαρυνεσαι εσυ, εκτος αν αναφερεται διαφορετικα απο το συγκεκριμενο καταστημα

Οπου σημαινει, ειτε ο χρονος, ειτε η μεταφορα

Απο εκει και περα καθε μεταπωλητης εχει υποχρεωση να αναλαβαει αυτος (με δικα του εξοδα δλδ) την τυχον αποστολη του προιοντος στην μαμα εταιρεια

Ως εκ τουτου, ειναι καλο πριν στειλεις ταχθδρομικως/κουριερικος κατι, να δεις ποσο θα σου κοστισει να το στειλεις απευθειας στον κατασκευαστη, εφοσον φυσικα ο κατασκευαστης παρεχει την δυνατοτητα direct rma

οσο για το κοστος που αναζητεις δες τους τιμοκαταλογους των ΕΛΤΑ

σημασια δεν εχει με τι θα το στειλεις, αλλα να παει σε αυτους

Link to comment
Share on other sites

Σε ολα τα καταστηματα, σε περιπτωση εγγυησης το κοστος για να φτασει το προιον στα χερια τους το επιβαρυνεσαι εσυ, εκτος αν αναφερεται διαφορετικα απο το συγκεκριμενο καταστημα

Ο [MENTION=129]Chosen[/MENTION] έχει αναφέρει ότι τα μεταφορικά σε περίπτωση RMA τα επιβαρύνεται το κατάστημα, σύμφωνα με ευρωπαϊκό κανονισμό ορ σαμθινγκ.

Link to comment
Share on other sites

Ο @Chosen έχει αναφέρει ότι τα μεταφορικά σε περίπτωση RMA τα επιβαρύνεται το κατάστημα, σύμφωνα με ευρωπαϊκό κανονισμό ορ σαμθινγκ.

Απο οσο θυμαμε με λιγο που το ειχα ψαξει τα μεταφορικα για να στειλει καποιος το προιον στο καταστημα ειναι του αγοραστη απο εκει και περα τα μεταφορικα για να παει στην ετερια και μετα πισω στον αγοραστη ειναι του καταστηματος

Link to comment
Share on other sites

Ο [MENTION=129]Chosen[/MENTION] έχει αναφέρει ότι τα μεταφορικά σε περίπτωση RMA τα επιβαρύνεται το κατάστημα, σύμφωνα με ευρωπαϊκό κανονισμό ορ σαμθινγκ.

οπως λεει και ο αποπάνω, τα μεταφορικα που υποχρεουται να επιβαρυνθει το καταστημα, ειναι αυτα που αφορουν την αποστολη του προιοντος στον κατασκευαστη.Το κοστος του ΡΜΑ οπως και εσυ λες δλδ

αυτο το αναφερω στο ποστ που κουοταρες αν δεις

Το κοστος ομως που θα προκυψει για να στειλω εγω, ο πελατης, το προιον στο καταστημα απο οπου και το προμηθευτηκα επιβαρυνουν εμενα, εκτος αν το εκαστοτε καταστημα αναφερει κατι διαφορετικο

Τα χρηματα αυτα δεν ειναι κοστος ΡΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Στο insomnia μου ειχε πει ενας χρηστης οτι το amazon πληρωνει μονο του το κοστος αποστολης του χαλασμενου εξαρτηματος πισω στην Αγγλια και φυσικα την επιστροφη του. Δεν ειχα ποτε την ευκαιρια να το επιβεβαιωσω εαν ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά που μου έτυχε, μου δώσανε PDF με pre-paid postage labels. Τα τύπωσα, τα κόλησα στο κουτί και το ταχυδρομείο τα σκανάρισε και τα πήρε έτσι.

Στο site μέσα λέει:

[ame=http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=1161018#costs]Amazon.co.uk Help: Refunds[/ame]

ffs το link χάνει τη μπάλα, copy/paste αυτό:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=1161018#costs

How will my return costs be refunded?

If you return something because of an error on our part or because it's damaged or defective, we'll refund the delivery charges incurred in sending the item to you and pay your costs of returning it to us (either by a personalised pre-paid return label or by refunding your return postage costs). We'll also refund the cost of gift-wrapping and other services provided to you in connection with your purchase, where applicable.

We'll check all items returned as damaged or defective. In the event we find no fault, we reserve the right to re-charge you for the item/s and to recover our fees and expenses from you.

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά που μου έτυχε, μου δώσανε PDF με pre-paid postage labels. Τα τύπωσα, τα κόλησα στο κουτί και το ταχυδρομείο τα σκανάρισε και τα πήρε έτσι.

Στο site μέσα λέει:

Amazon.co.uk Help: Refunds

ffs το link χάνει τη μπάλα, copy/paste αυτό:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=1161018#costs

Δεν νομιζω να ισχυει για ολα τα καταστημα πρεπει να ειναι πολιτικη του amazon χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να ισχυει για ολα τα καταστημα πρεπει να ειναι πολιτικη του amazon χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια

Ισχύει για όλες τις online συναλλαγές εντός Ευρώπης. Ψάξε για "Distance Selling regulations warranty costs", έχει πολύ πράμα. Απευθείας link για το κομμάτι είναι πολύ δύσκολο να βρεις, είχα ποστάρει κάτι παλιότερα, αλλά δε θυμάμαι λεπτομέρειες.

Για αγορές εντός Ευρώπης, σε καλύπτει το Distance Selling Act. Για αγορές εκτός Ευρώπης, πας εδώ: http://www.econsumer.gov/english/ αλλά ετοιμάσου για πολύ τρέξιμο. Γενικά καλό είναι μεγάλες αγορές (100, 200, 1500 ευρώ, ανάλογα τι θεωρείς εσύ μεγάλο ποσό) καλό είναι να μένεις εντός ορίων της Ευρώπης, γιατί μόλις πας κατά Ταϊβάν, Κίνα και Αμερική μεριά, είναι πιο δύσκολο να βρεις άκρη.

Έγινε επεξεργασία από Chosen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Και σε motherboard και σε 2 καρτες γραφικων δεν ειχα κανενα προβλημα μην αφηνετε υπονοουμενα πειτε πιο ηταν το προβλημα που ειχατε

εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος μέχρι που χρειάστηκα το παντελώς άθλιο αφτερ σέιλς του vision studio δύο φορές .. την πρώτη έκαναν πάνω από 2 μήνες να μου αντικαταστήσουν σκληρό δίσκο WD … τη δεύτερη λόγω αδυναμίας αντικατάστασης RAM Kingston (lifetime και καλά) με είπαν να με πίστωσουν με τα μισά λεφτά και όταν ζήτησα όλο το αντίτιμο άκουσα ένα κάρο βλακείες από τον υπεύθυνο … έως και να μην ξανά ψωνίσετε από εμάς

πολύ σοβαρό κατάστημα ναι.. .

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι αυτο λύση ; Μόλις τα σκάς και περιμένεις κάτι καινούργιο ,και αντι να το χαρείς θα αρχίσεις να πλακώνεσαι με τα service . Είναι καθαρά ευθύνη του visionstudio να ικανοποιήσει ηθικά τον πελάτη της και ας το στείλουν εκείνοι στ WD για rma και ας τσακωθούν αυτοί με την ACS για την κακή συνεργασία τους . Το παιδί τι φταίει . Υπάρχει διαδικασία DOA που τον καλύπτει πλήρως.

..Συμφωνώ .Τα ποιο πολλά ον λάιν καταστήματα στην ελλάδα κάνουν την πάπια και δε θέλουν ούτε να ακούσουν ότι πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη

Link to comment
Share on other sites

εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος μέχρι που χρειάστηκα το παντελώς άθλιο αφτερ σέιλς του vision studio δύο φορές .. την πρώτη έκαναν πάνω από 2 μήνες να μου αντικαταστήσουν σκληρό δίσκο WD … τη δεύτερη λόγω αδυναμίας αντικατάστασης RAM Kingston (lifetime και καλά) με είπαν να με πίστωσουν με τα μισά λεφτά και όταν ζήτησα όλο το αντίτιμο άκουσα ένα κάρο βλακείες από τον υπεύθυνο … έως και να μην ξανά ψωνίσετε από εμάς

πολύ σοβαρό κατάστημα ναι.. .

Το RMA δεν ειναι καθαρα δικο τους φταιξιμο στελνουν το καθε κοματι hardware στον κατασκευαστη αν ο καθε κατασκευαστεις αργησει να επισκευασει το αντικιμενο και να το στειλει δεν νομιζω οτι φταει το vision απλα κανει το μεσαζοντα με την ετερια

Επειδη καλομαθαμε με το servise απο το plaisio που οτι ειχε προβλημα βρησκαν κατι παρομοιο για να το αντικαταστησουν δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας

Για τη μνημη συνφωνω οτι επρεπε να σου δωσουν μνημη ιδιως προδιαγραφων τωρα για το τι ποσο πρεπει να παρεις πισω δεν το γνωριζω σε τετοια περιπτωση

Link to comment
Share on other sites

Το RMA δεν ειναι καθαρα δικο τους φταιξιμο στελνουν το καθε κοματι hardware στον κατασκευαστη αν ο καθε κατασκευαστεις αργησει να επισκευασει το αντικιμενο και να το στειλει δεν νομιζω οτι φταει το vision απλα κανει το μεσαζοντα με την ετερια

Επειδη καλομαθαμε με το servise απο το plaisio που οτι ειχε προβλημα βρησκαν κατι παρομοιο για να το αντικαταστησουν δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας

Για τη μνημη συνφωνω οτι επρεπε να σου δωσουν μνημη ιδιως προδιαγραφων τωρα για το τι ποσο πρεπει να παρεις πισω δεν το γνωριζω σε τετοια περιπτωση

Το θέμα είναι κατά πόσο κάποιος είναι τελικά υπεύθυνος για τους συνεργάτες/προμηθευτές του σε σχέση με τον ικανοποιημένο πελάτη ... και επίσης το κατά πόσο τηρείται το αντικατάσταση σε εύλογο χρονικό διάστημα με ίδιο η καλύτερο αλλα αυτό είναι οφ τόπικ…

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι κατά πόσο κάποιος είναι τελικά υπεύθυνος για τους συνεργάτες/προμηθευτές του σε σχέση με τον ικανοποιημένο πελάτη ... και επίσης το κατά πόσο τηρείται το αντικατάσταση σε εύλογο χρονικό διάστημα με ίδιο η καλύτερο αλλα αυτό είναι οφ τόπικ…

:rolleyes:

Στο ευλογο χρονικο διαστημα εφοσον δεν λει κατι ο καθενας μπορει να πει οτι θελει

Οταν χρειαστηκε να κανω RMA μια μητρικη Asrock που κερδισα απο διαγωνισμο τους η ολη διαδικασια κρατησε γυρω στους 2 μηνες τωρα πιστευω οτι τα καταστηματα πιθανων να περνουν καποια προτερεοτητα αλλα ειναι παρα πολλα στη μεση που δεν ξερω τι μπορει να παιζει

Οπως και να εχει εφοσον η επισκευη/αντικατασταση ενος προιοντος κρατησει πανω απο 15 μερες μπορεις να ζητησεις προιον για να κανεις τη δουλεια σου ως που να παρεις πισω το δικο σου προιον επισκευασμενο η την αντικατασταση του

Link to comment
Share on other sites

Εαν και εφοσον ο χρονος αντικαταστασης υπερβαινει τον προβλεμενο απο την ελληνικη νομοθεσια, ο μεταπωλητης/πωλητης του προιοντος οφειλει να δωσει στον πελατη προιον αντικαταστασης :dirol:

Και αυτο ισχυει για ολα τα καταστηματα

απλως η πλειοψηφια των ελληνων "επαγγελματιων" αφενος παταει πανω στην αγνοια της συντριπτικης πλειοψηφιας των Ελληνων καταναλωτων και αφεταιρου στην ανεξηγητη ψευτοπερηφανια/ντροπη των περισσοτερων, οι οποιοι δεν θελουν να φανουν οι περιεργοι του χωριου ζητοντας να εξυπηρετηθουν (το αυτονοητο δλδ) και καταληγουν να κανουν μοκο καταπινοντας το οτιδηποτε τους σερβιρουν

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.