Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πηρα απ το εν λογω καταστημα πριν 2 εβδομαδες περιπου 3 δισκους.

Εναν corsair force 3 , και 2 wd green 2tb sata3.

O ενας wd green 2tb , ηταν ελατωματικος.

Μολις πηγαινες να του περασεις δεδομενα εσβηνε-χανοταν απ το συστημα.

Τον στελνω πισω με acs που δε θα με χρεωναν και τον ειχα στη συσκευασια τη χαρτινη εξωτερικα με φουσκιτσες εσωτερικα στην οποια ειχε ερθει ο δισκος.

Επικοινωνω με το visionstudio πριν λιγο και μου λεει οτι , τον εχουν ελενξει οι τεχνικοι και εχει λεει μια φθορα ο δισκος που μαλλον εγινε κατα τη μεταφορα... οποτε η wd δεν θα τον δεχτει κλπ κλπ και πρεπει να πεικοινωνησω ή εγω ή αυτοι με την acs κλπ κλπ.

Και σιγα να μην το παραδεχτει η acs λεω εγω.

Θα σου πει οτι μπορει να ηταν ο δισκος χτυπημενος εξ αρχης.

Μηπως ανοιγει η acs καθε δεμα για να δει σε τι κατασταση ειναι το καθε προιον?

Anyway.

Θα με παρουν ξανα απο δευτερα τηλεφωνο.

Καμια συμβουλη?

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(edited)

Να τους πεις οτι εγινε κατα την μεταφορα απο το Visionstudio σε σενα και οτι εσυ το πήρες ήδη χαλασμενο. Πες τους και την φρασούλα Dead on arrival για να την εχουν στα υποψιν και ζητα αποζημιωση ή καινουριο προιόν.

Έγινε επεξεργασία από The One
Γιατι με ACS; Η χειροτερη ολων ειναι....

Τι να σου πω, καλη τυχη :)

Ενώ το visonstudio έχει άψογο RMA...

Ενώ το visonstudio έχει άψογο RMA...

Και σε motherboard και σε 2 καρτες γραφικων δεν ειχα κανενα προβλημα μην αφηνετε υπονοουμενα πειτε πιο ηταν το προβλημα που ειχατε

από την στιγμή που η ζημιά προκλήθηκε πριν φτάσει σε εσένα ο δίσκος, άφησε τους να βγάλουν αυτοί την άκρη με την ACS. Εσύ μην μπλεχτείς πουθενά, απλά απαίτησε να σου κάνουν το RMA όπως και δικαιούσε ;)

Δεν φταίει η Western Digital ούτε το κατάστημα οφείλει να σου κάνει RMA. Η ΑCS φταει και πρεπει να πληρώσει καινούριο δίσκο στον φιλο. Τώρα λογικά πρέπει να ασκηθεί πίεση στην ACS και απο τους δύο, αλλά κυρίως απο εσένα που έχεις το πρόβλημα...

κ εγω εχω κανει παλαιοτερα RMA μητρικη στο visio studio χωρις πρόβλημα.

Η απορια μου εμενα ειναι τη ζημια μπορει να εχει ο δισκος που να ειναι απο τη μεταφορα ?μονο αν παρεις σφυρι και τον κτυπας θα μπορεις να πεις οτι ειναι απο τη μεταφορα εχω παλιους δισκους που δεν δουλευουν και απο περιεργια εριξα εναν απο το 2ο σε τσιμεντο μονο γρατζουνιες ουτε καν καποια "λακουβα" αρα μηπως σου λενε οτι νανε ?

Δεν φταίει η Western Digital ούτε το κατάστημα οφείλει να σου κάνει RMA. Η ΑCS φταει και πρεπει να πληρώσει καινούριο δίσκο στον φιλο. Τώρα λογικά πρέπει να ασκηθεί πίεση στην ACS και απο τους δύο, αλλά κυρίως απο εσένα που έχεις το πρόβλημα...

κ εγω εχω κανει παλαιοτερα RMA μητρικη στο visio studio χωρις πρόβλημα.

To δεσες οτι εγινε απο την ACS βλεπω....

Υπαρχει και το ριτο που λεει οτι : Της κοντης ληψος (visionstudio) οι τριχες της φταινε (acs) ...

καλό είναι να τους ζητήσεις κάποια φωτογραφία στο πού υπάρχει το "χτύπημα"....ίσως να δείξει κάτι αυτό....

καλό είναι να τους ζητήσεις κάποια φωτογραφία στο πού υπάρχει το "χτύπημα"....ίσως να δείξει κάτι αυτό....

συμφωνώ με το παραπάνω και έχω και μία ερώτηση, οι δίσκοι δεν έχουμε μετρητή G ώστε να αναγνωρίζεται πιθανή πτώση και να μήν κάνουνε RMA , ώστε να ξεχωρίζουνε και οι γρατζουνιές απο τα χτυπήματα ?

ηταν doa ο δισκος. ζητα τα λεφτα σου πισω no questions asked.. σου στειλα ολοκληρο μηχανημα και δεν ειχε το παραμικρο προβλημα, απο ελτα παρακαλω. και αυτοι δεν μπορουν να στειλουν ενα δισκο? να μην ξανασυνεργαστουν με την εν λογω μεταφορικη.δεν ειναι δικο σου προβλημα...doa προιον δικαιουσε επιστροφη χρηματων. απλα πραγματα, μη μας τα γυριζει το visionstudio γιατι θα φαει κραξιμο. τα ακουτε κυριοι η να ανοιξουμε thread να δουμε ποσο ευχαριστημενοι ειμαστε απο εσας?

και εμενα το πασχα μου ειχε δωσει δισκο με προβλημα εξ αρχης τον αλλαξε ολα οκ...

περσι δε ειχα παρει ενα 2.5 wd passport και οταν πηγα να τον παραλαβω μετα απο ειδοποιηση τους διαπιστωσαν οτι ο προμηθευτης δε τον ειχε στειλει...χωρις να τους πω τιποτα για την ταλαιπωρια κατευθειαν(που να βρεις να παρκαρεις εκει) μου προτειναν να μου δωσουν ενα seagate πιο ακριβο στην ιδια τιμη

Το καταστημα δεν το εχω χρησημοποιησει αλλα ουτε προκειτε με αυτα που διαβαζω...:fie:

μην αναφερουμε και ποσες φορες που χει στελει το πλαισιο επαρχια σκληρους....και πως ηταν ολοι χτυπημενοι απο την μεταφορικη μεκαψες που συνεργαζοταν καλαματα,,,και ΑΝ στα φερνανε αν ηταν εκτος καλαματας,,,,επρεπε να πας καλαματα να τα παρεις ....χαλια χειροτερα απο vision το πλαισιο...

Moυ ειπε ο πωλητης οτι ειχαν βγαλει φωτογραφιες και να μου τις εστελνε με mail.

Η αληθεια ειναι οτι δεν νοιαζομαι και τοσο για το αν χτυπηθηκε ο δισκος κατα τη μεταφορα , οσο στο να μου στειλουν αυτο για το οποιο πληρωσα , και δεν μου δουλευε εξ αρχης.

Μου αρχισε τις κλασικες μακακιες , οτι αν τον εστελνα στην wd θα μου τον εστελνε πισω κατ ευθειαν χωρις να τον ανοιξει λογω κακης συσκευασιας (!)

Στη συσκευασια δλδ που μου ηρθε ο δισκος εξ αρχης.

Συγνωμη αλλα δεν ηξερα οτι επρεπε εκτος απο χαρτονι με φουσκες στο εσωτερικο , οτι επρεπε να τον βαλω μεσα σε κουτι με μεταλικο περιβλιμα που μεσα να εχει αυγοθηκες και φουσκες για να ειμαι σιγουρος.

Αλλα εγω το ξαναλεω - δεν παιζει να αναγνωρισει το προβλημα η acs και κατ εμε με το δικιο της.

Και που ξερει η acs οτι δε μου επεσε εμενα ο δισκος κατω.

Και που ξερει η visionstudio οτι δεν ηταν ετσι σταλμενος απ την wd ο δισκος?

Δε προβλεπω να βγαινει ακρη.

Moυ ειπε ο πωλητης οτι ειχαν βγαλει φωτογραφιες και να μου τις εστελνε με mail.

Η αληθεια ειναι οτι δεν νοιαζομαι και τοσο για το αν χτυπηθηκε ο δισκος κατα τη μεταφορα , οσο στο να μου στειλουν αυτο για το οποιο πληρωσα , και δεν μου δουλευε εξ αρχης.

Μου αρχισε τις κλασικες μακακιες , οτι αν τον εστελνα στην wd θα μου τον εστελνε πισω κατ ευθειαν χωρις να τον ανοιξει λογω κακης συσκευασιας (!)

Στη συσκευασια δλδ που μου ηρθε ο δισκος εξ αρχης.

Συγνωμη αλλα δεν ηξερα οτι επρεπε εκτος απο χαρτονι με φουσκες στο εσωτερικο , οτι επρεπε να τον βαλω μεσα σε κουτι με μεταλικο περιβλιμα που μεσα να εχει αυγοθηκες και φουσκες για να ειμαι σιγουρος.

Αλλα εγω το ξαναλεω - δεν παιζει να αναγνωρισει το προβλημα η acs και κατ εμε με το δικιο της.

Και που ξερει η acs οτι δε μου επεσε εμενα ο δισκος κατω.

Και που ξερει η visionstudio οτι δεν ηταν ετσι σταλμενος απ την wd ο δισκος?

Δε προβλεπω να βγαινει ακρη.

Αμα σου στειλουν φωτο κανε ενα κοπο και ανεβασετες και εδω θα σκασω να δω τη ζημια ενφανες μπορει να εγινε απο μεταφορα

Δεν χρειαζεται να ειναι εμφανες. Αμα θες rma τον τυλιγεις σε μια πετσετα και τον κοπανας ;)

Βασικά πάρε στα χέρια σου το δίσκο, δες τη ζημιά. Αν δεν έχει κοπεί στη μέση και σουλουπώνεται μπες στο site της WD, δες οδηγίες για πακετάρισμα και στείλε τον στην WD απευθείας.

Τυπικά σου αναφέρω ότι έστειλα δίσκο taiwan με 7€ συστημένο. Οπότε πόσο να σου πάει;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.