Jump to content



ARMA 3


MUL

Recommended Posts

@wolves Για κάνε μας.. όταν λέμε Invite τι εννούμε πόσες μέρες? πρέπει να τσοντάρουμε ή όχι?

Με το invite αποκτας προσβαση στο ArmA 3 Alpha Lite.

The ArmA 3 Alpha Lite is identical to the regular alpha, except that you’re limited to single-player only and there is no mod support.

It’s running now, and will be active until June 18.

Αν σε ενδιαφερει ακομα πεστο μου να σου στειλω...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, για όποιον ψάχνει παρέα και οδηγίες για το Arma 3 ευχαρίστως να τον/τους βοηθήσουμε, μιας και ασχολούμαστε με τη συγκεκριμένη σειρά αρκετά χρόνια.

Μπορείτε να μας βρείτε εδώ [HSO] - Hellenic Special Operations - A Greek Arma2 gaming clan |[HSO] – Hellenic Special Operations – A Greek Arma2 gaming clan και στο facebook εδώ https://www.facebook.com/pages/Hellenic-Special-Operations/527709940600690

Exoυμε δικό μας σέρβερ και ασχολούμαστε περισσότερο σε coop στο Αρμα 2 με κάποια mods και ξεκινάμε και στο arma 3.

Link to comment
Share on other sites

Arma 3 | Official Website

ROM: Project Lead

TO: Alpha Users

UNIT: Arma 3 Alpha, Arma 3 Alpha Lite

ACTIVITY: Game Update: 0.52 (shadow improvements, crash fixes, destructible windows)

SIZE: ~310 MB

CHANGELOG

DATA

Showcase SCUBA:

More forgiving alarm threshold

Added more hints

Improved scenario endings

More rockets for the launcher added

Showcase Helicopters:

Performance optimizations

Few minor tweaks

Showcase Vehicles:

More forgiving alarm threshold

Few minor tweaks

MP: Escape from Stratis

Fixed: Mission success after resuming game

'Combat Get In' module added

Respawn time is now 30 seconds (was 120)

Improved mission endings

New task appears when both choppers on the airfield are destroyed

New mission ending "all boats and helicopters destroyed"

Warning hint pops up when the group leader is AI controlled

Patrolling Ka-60 Black now unloads troops when under fire

More enemies at the airfield

Some new map locations populated

MP: Headhunters

"Exfiltrate" task is now set as current after all targets are eliminated

The mission will now end when either all players are near the exfil marker or in a boat

'Combat Get In' module added

Possible respawn desync in multiplayer fixed

New scenario ending screen added

Task notification visuals improved

Seagull in "BIRD", "GROUP" and "SIDE" respawn replaced by a basic spectator camera

Scenarios-button now always available, even when there's no content

Added more entries into Field Manual

Compass and watch re-sized

Ka-60 minigun now rotates

Ka-60 doors and glass made correctly penetrable

MH-9 passengers can now see the tail

Helicopter weapons tweaked

Class names for Ifrits changed to be the correct ones

Alamut and MX SW now have correct icons in command menu

Countermeasures now stored in one magazine per vehicle

Correct Alpha Lite logo in splash screens added

Most windows in houses are now destructable

Static weapons should be more durable, shouldn't be targetable by guided missiles and shouldn't be flippable by user action when destroyed

Added more camoflage selections for vests and helmets

Red faction uniforms have proper class names

Changed priorities in action menu

TRG iron-sights remodeled after feedback

Collimator sights are now default primary on combined optics (Ctrl + RMB is the default switch)

Camera shake on 6.5mm ammunition removed

Server browser UI overlapping fixed in some places

Squad URL is no longer automatically upper-cased (and thus broken)

Editor loading took long when using MX rifles - fixed

Added freelook in vehicles via default option

Correct tracer colors have been distributed among factions

Fish should be less inclined to travel on land

ENGINE

Shadow improvements implemented

Improved network performance (vehicles are no longer lagging as much)

Fixed several game crashes

Fixed synchronization of cargo poses in MP

Fixed various inventory-related bugs and crashes

Improved vehicle collisions

Grenades can no longer be thrown under water

Fixed airplane / helicopter camera shaking

Default and Development versions have different numbering to prevent incompatibilities in multiplayer

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παιδια για οποιον ενδιαφερεται εχω κι εγω 3 προσκλησεις για την Alpha απο τις 29 Απριλιου(να κλεισει μηνα ο λογαριασμος μου steam).Iσχυουν μεχρι να βγει η Beta,τελη Ιουνιου δλδ.Επισης προσπαθω να βρω κανεναν server στο3 με Ελληνες.Βαρεθηκα να παιζω με ξενα COD παιδακια οπου το ΤΚ παει συννεφο.Παλι καλα που το παιχνιδι δεν εχει jump key για να πηδανε σαν κουνελακια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιο βαρυ παιχνιδι δεν εχω ξαναδει:nada:.

quad/4gb/8800gt low ολα και παλι με 10fps παει:suicide2:

Νταξ δεν ειπαμε να παιζει με full extra....αλλα low +0 φιλτρα και 10-14fps κατι δεν παει καλα...

Πολυ ρεαλιστικα παντως τα γραφικα του, φανταζομαι με καλη vga πρεπει να σπερνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

εχτές το ξεκίνησα και εγώ piano πάνω κάτω 20-45 fps

avg περίπου στα 25 fps.. αλλα δεν νομίζω να είναι τόσο θέμα κάρτας γραφικών. μια και που ρώτησα κάτι παιδιά μου είπαν καλά είσαι με 20 fps σε γεμάτο server. αυτό αληθεύει? ανάλογα το server? γιατί κάτι τέτοια θέματα είχε k το άρμα 2

Link to comment
Share on other sites

AstraLgr

Ναι αληθευει, δλδ αν ο ενας σερβερ εχει 20 vehicle και καπου 100 object θα ειναι ελαφρυ

Εκει που φορτωνει ενας Σερβερ γραφει ποσα mb ειναι π.χ. 3650mb και πανω, βαρυ σερβερ ομως το game γινεται πολυπλοκο και ρεαλιστικο :)

Το συγκεκριμενο παιχνιδι δεν βασιζεται μονο σε vga αλλα σε ram και επεξεργαστικη ισχυς.

Εχει χρονια που η Bohemia βαζει λανθασμενα system requirements

εκει που ελεγε για arma 2 ram 2gb στην ουσια θελει 4gb και πανω :whistling

Link to comment
Share on other sites

το άτιμο τι γραφικά του κάναν τούμπανο και παιχνιδάρα και γραφικαρες ρε άντε με το καλο να βγει beta και κανονικό game. να κλείσουμε κάνα ραντεβού να παίξουμε μαζί :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.