Jump to content



Crysis 2: Nvidia Te$$elation trick?


vakis

Recommended Posts

Διαβάστε εδώ:

Crysis 2 tessellation: too much of a good thing? - The Tech Report - Page 1

Αφορά το patch DX 11 του Crysis 2.

παραθέτω το σημείο κλειδί:

Στο Crysis 2 κάτω από τους δρόμους τρέχει νερό το οποίο δεν φαίνεται στην οθόνη ποτέ και πουθενά είναι ας πούμε στο "Υπέδαφος" και το οποίο είναι Heavily Tesselated!!!!

είναι γνωστό ότι post-patch οι κάρτες της nvidia πήραν κεφάλι στο crysis 2, επίσης είναι γνωστό ότι έχουν τη δυνατότητα να αποδώσουν βαρύ tesselation καλύτερα από τις AMD.

Ο αρθρογράφος λοιπόν αναρωτιέται αν το όλο θέμα είναι στημένο.

Επίσης παραθέτει και πληροφορίες για άλλα σημεία με αχρείαστο αλλά υπερβολικό tesselation (σπασμένες σανίδες ξύλου σε μια άκρη με extreme tesselation πάνω στις ακίδες κ.α. πολλά)

Tesselation ή Te$$elation?

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι υπερ των συνομοσιών γενικά, αλλά σε αυτή την περίπτωση απλά πιστεύω ότι ήταν η "τεμπελιά" της Crytek κυρίως.

Θα μπορούσε κάλιστα να δώσει ένα edge στις nvidia κάρτες και χωρίς να μπούκωνε τον κόσμο με αχρείαστο tessellation. Να έδινε πραγματικές δηλαδή λεπτομέριες στα αντικείμενα που έκανε tessallate αντί να έκανε απλό mesh subdivision.

μπορεί βέβαια να είπαν fouk it, χώσε πράμα μέσα, δε γίνεται να παίζει το crysis 2 καλύτερα από το πρώτο... But can it play crysis 2??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι η μαγκιά είναι να βγαίνουν όλο και "πιο βαριά" games αλλά να παίζουν καλύτερα από τα προιγούμενά τους.Δλδ crysis 2 σε αντίθεση με crysis.Πες το προγραμματισμό,πες το γλώσσα μηχανής...δε ξέρω,πες το όπως θέλεις.Το θέμα είναι να βγαίνουν πιο βαριά(και καλά καλύτερα γραφικά,tesselation στο Θεό και τα πάντα όλα) παιχνίδια αλλά να είναι παράλληλα και πιο "ελαφφριά"!

Γίνεταί???Ας γίνει!!!Αυτό θα είναι και "μαγκιά"!

Και όλα αυτά να μην είναι "N...a the way it's meant to be played" ή ATI "sponsored" κ.τ.λ.!Να παρέχονται σε κάθε μάρκα\εταιρεία καρτών γραφικών από την εταιρία έκδοσης του παιχνιδιού.Και απλά οι εταιρείες καρτών γραφικών να κάνουν τις "μαγκιές" τους για το ποια θα παίζει το game καλύτερα και όχι όλα τα άλλα!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πιστεύω ότι πιέστηκαν και βγάλαν το patch, και όποιος μπορεί ας το παίξει.

Και διαφωνώ με το άρθρο.

Μια χαρά bench μπορεί να χαρακτηριστεί, εφόσον δεν διαφοροποιεί το περιεχόμενο ανάλογα με τον κατασκευαστή της κάρτας.

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε ξεβράκωτο το crysis2 χωρίς dx11 και τους κράξατε μαζί και τις κονσόλες.

Το βγάλανε με heavy tesselation dx11 hi res textures και τους ξανακράζετε βλέποντας συνωμοσίες ati vs nvidia.

Τελικά ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του.

Link to comment
Share on other sites

Ρόλος του "better than console" eye candy είναι να τσιγκλήσει τον παθιασμένο με το ανούσιο(π.χ. 2600K στα 4,5Ghz) pc gamer για αναβάθμιση, θίγοντας τον τεχνολογικό εγωισμό του. Σημασία έχει να προσφέρεις μια μαλ@κία με αμφιλεγόμενο οπτικό αποτέλεσμα(π.χ. Ubersampling) με τον πιο άθλιο προγραμματισμό στον κόσμο ώστε να μην τρέχει ούτε σε SC της NASA.

Πας στο Metro 2033 σε dx9 όλα μαξ και τα καρέ πέφτουν στην εικοσάδα με την 5870 των 400€(τότε). Ένοχος το κακοπρογραμματισμένο volumetic lighting/lightshafts. Ακολουθεί το crysis 2, το lost planet 2 κτλ. Παντού το ίδιο σκηνικό. "Το game μας θα πηδάει την κονσόλα"(αρκεί να έχεις την καλύτερη διπύρηνη της επόμενης χρονιάς).

Αν ο μέσος gamer βγάλει από το μυαλό του το "better than console mentality" οι απαιτήσεις θα μειωθούν έως και 90%. Τερμάτισα το crysis 2 σε dx9 και το απόλαυσα περισσότερο από οποιονδήποτε dx11 τίτλο.

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη νομιζα οτι εννοουσε πως με driver πουστια η nvidia δεν θα επεξεργαζοταν καθολου το ανουσιο tesselation (του υπεδαφους που στην τελικη δε φαινεται) και γι'αυτο θα επαιρνε κεφαλι. Την εχουμε ξαναδει αλλωστε αυτην την πουστια σε 3dmark2001 πολυ παλιοτερα...

Τελικα δεν ειναι αυτο, αλλα και παλι ετσι οπως το θετει, ειναι λιγο υποπτο, ΛΙΓΟ ομως, μην συνομωσιολογουμε συνεχεια επειδη απλα μας αρεσει...

Link to comment
Share on other sites

Αν ο μέσος gamer βγάλει από το μυαλό του το "better than console mentality" οι απαιτήσεις θα μειωθούν έως και 90%. Τερμάτισα το crysis 2 σε dx9 και το απόλαυσα περισσότερο από οποιονδήποτε dx11 τίτλο.

Δε ξερω απο mentalities , και δε λεω οτι υπαρχει γενικος κανονας σε ολα τα games , αλλα dx9 με dx11 εχει μεγαλη διαφορα.

To oπτικο αποτελεσμα ειναι αρκετα διαφορετικο , οποτε ειναι λογικο και οι απαιτησεις να ειναι διαφορετικες.

Μπορει σαν ratio επεξεργαστικης ισχυως/οπτικου αποτελεσματος να μην ειναι συμφερον , αλλα ολα τα ομορφα πραγματα κοστιζουν και περισσοτερο σ΄αυτη τη ζωη.

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε ξεβράκωτο το crysis2 χωρίς dx11 και τους κράξατε μαζί και τις κονσόλες.

Το βγάλανε με heavy tesselation dx11 hi res textures και τους ξανακράζετε βλέποντας συνωμοσίες ati vs nvidia.

Τελικά ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του.

Μάλλον δεν διάβασες το άρθρο. Έβγαλες ένα γρήγορο συμπέρασμα και μπήκες να ποστάρεις "το μακρύ σου και το κοντό σου".

Η όλη ουσία δεν είναι ότι το game απέκτησε πολύ βαριά γραφικά και η καημένη η ΑΤΙ δεν ανταποκρίνεται. Η ουσία είναι ότι υποχρεώνονται οι κάρτες να κάνουν extra δουλειά για γραφικά που δεν βλέπεις. Μια όμορφη θάλασσα full tessellated κάτω από το έδαφος; Heavy tessellation σε ΕΠΙΠΕΔΕΣ επιφάνειες; Συγνώμη αλλά εδώ βλέπουμε μια ηθελημένη αύξηση στις απαιτήσεις του παιχνιδιού χωρίς λόγο. Ή μήπως υπάρχει λόγος; Μήπως το γεγονός ότι υποφέρουν οι ΑΤΙ περισσότερο από τις Nvidia είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα της Nvidia; Μήπως Η ΤΟΥΡΤΑ που θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι ότι το παιχνίδι γίνεται επίτηδες βαρύ ώστε να οδηγηθούν χιλιάδες gamers να αναβαθμίσουν τις κάρτες γραφικών τους; Και δεν είναι απλά άλλη μια συνωμοσία αυτό. Γίνεται χρόνια τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν διάβασες το άρθρο. Έβγαλες ένα γρήγορο συμπέρασμα και μπήκες να ποστάρεις "το μακρύ σου και το κοντό σου".

Η όλη ουσία δεν είναι ότι το game απέκτησε πολύ βαριά γραφικά και η καημένη η ΑΤΙ δεν ανταποκρίνεται. Η ουσία είναι ότι υποχρεώνονται οι κάρτες να κάνουν extra δουλειά για γραφικά που δεν βλέπεις. Μια όμορφη θάλασσα full tessellated κάτω από το έδαφος; Heavy tessellation σε ΕΠΙΠΕΔΕΣ επιφάνειες; Συγνώμη αλλά εδώ βλέπουμε μια ηθελημένη αύξηση στις απαιτήσεις του παιχνιδιού χωρίς λόγο. Ή μήπως υπάρχει λόγος; Μήπως το γεγονός ότι υποφέρουν οι ΑΤΙ περισσότερο από τις Nvidia είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα της Nvidia; Μήπως Η ΤΟΥΡΤΑ που θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι ότι το παιχνίδι γίνεται επίτηδες βαρύ ώστε να οδηγηθούν χιλιάδες gamers να αναβαθμίσουν τις κάρτες γραφικών τους; Και δεν είναι απλά άλλη μια συνωμοσία αυτό. Γίνεται χρόνια τώρα.

Πολύ καλά διάβασα και κατάλαβα, εσείς ξεψειρίζεται την μαϊμού και βλέπετε συνωμοσίες. Άμα δεν θέλει ο κάθε gamer να αγοράσει καινούργια κάρτα γραφικών θα παραμείνει στο dx9 κομμάτι και στην κονσόλα.

Απο κει και πέρα το οτι οι ATi δεν αντέχουν το βαρύ tessellation θα έπρεπε να σε απασχολεί περισσότερο για μελλοντικά παιχνίδια παρά για το crysis2. Εκεί είναι που θα αναγκαστούν πραγματικά οι χρήστες να αναβαθμίσουν τις κόκκινες γιατί δεν την παλεύουν, αλλά και εκεί θα φταίει η πράσινη την μάθαμε την καραμέλα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες δινεται τα μισα λεφτα στην Ati και θελετε ιδιες επιδοσεις με την Nvidia ;

Θελετε Te$$elation trick?

Δωστε μια 500αρα και παρτε τα 47.5 καρε του φιλου μου του alexopus.

crysis2benchmark.jpg

http://www.thelab.gr/1063058707-post65.html

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά διάβασα και κατάλαβα, εσείς ξεψειρίζεται την μαϊμού και βλέπετε συνωμοσίες. Άμα δεν θέλει ο κάθε gamer να αγοράσει καινούργια κάρτα γραφικών θα παραμείνει στο dx9 κομμάτι και στην κονσόλα.

Απο κει και πέρα το οτι οι ATi δεν αντέχουν το βαρύ tessellation θα έπρεπε να σε απασχολεί περισσότερο για μελλοντικά παιχνίδια παρά για το crysis2. Εκεί είναι που θα αναγκαστούν πραγματικά οι χρήστες να αναβαθμίσουν τις κόκκινες γιατί δεν την παλεύουν, αλλά και εκεί θα φταίει η πράσινη την μάθαμε την καραμέλα.

:)

έχεις καταλάβει ότι το παιχνίδι κάνει render μια ολόκληρη ΑΟΡΑΤΗ θάλασσα?

είναι σαν να παίζεις dirt 3 και από πίσω να κάνει render το Fifa!!!

Αυτό κόβει frame και από την NVidia, απλά όχι τόσο πολλά.

Ρε παιδες δινεται τα μισα λεφτα στην Ati και θελετε ιδιες επιδοσεις με την Nvidia ;

Θελετε Te$$elation trick?

Δωστε μια 500αρα και παρτε τα 47.5 καρε του φιλου μου του alexopus.

Αν είναι δυνατόν κάρτα 500 ευρώ και να πιάνει 27 minimum και 47 avg!

Όταν θα χρειαστεί να αναβαθμίσουν οι κόκκινοι θα αναβαθμίσουν και οι πράσινοι, γιατί δεν θα βαρύνει μόνο το tesselation αλλά όλα τα γραφικά μαζί.

Εδώ συζητάμε για υπέρμετρη αύξηση του ενός χαρακτηριστικού που χάνει ο ανταγωνιστής και μάλιστα ΧΩΡΙΣ να το βλέπει ο ΧΡΗΣΤΗΣ γιατί απλά ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΕΤΑΙ στην ΟΘΟΝΗ.

Αν υπάρχει δάκτυλος Nvidia σημαίνει ότι κόβουν επιδόσεις από όλους τους χρήστες (τόσο τους πράσινους όσο και τους κόκκινους) ΑΠΛΑ και μόνο για να φανεί το προιόν τους καλύτερο! Αν αυτό δεν είναι έλλειψη σεβασμού πρώτα πρώτα προς τον πελάτη τους τότε τι είναι?

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω απο mentalities , και δε λεω οτι υπαρχει γενικος κανονας σε ολα τα games , αλλα dx9 με dx11 εχει μεγαλη διαφορα.

To oπτικο αποτελεσμα ειναι αρκετα διαφορετικο , οποτε ειναι λογικο και οι απαιτησεις να ειναι διαφορετικες.

Μπορει σαν ratio επεξεργαστικης ισχυως/οπτικου αποτελεσματος να μην ειναι συμφερον , αλλα ολα τα ομορφα πραγματα κοστιζουν και περισσοτερο σ΄αυτη τη ζωη.

Τί γίνεται με αυτούς που είχαν 5970 των 600€ ή ακόμα "χειρότερα" 480 και έβλεπαν <30αρια σε dx11 στο Metro; Πώς άντεξαν στην ιδέα ότι υπάρχει η τάδε οπτική βελτίωση που δεν μπορούν να την απολαύσουν; Ανάλογα και για το ubersampling στο witcher 2. Με καταλαβαίνεις τώρα πώς αντιμετωπίζω αυτά τα πράγματα τη στιγμή που δεν πιστεύω ότι αξίζουν τόσο; Πόσω μάλλον όταν μαθαίνω τί φουστιές παίζουν.

Σκέψου μόνο τον εκπρόσωπο της Sony μπροστά από εκατοντάδες δημοσιογράφους και επενδυτές να ανακοινώνει ότι η νέα γενιά games δεν θα είναι όπως π.χ. το Samaritan demo, που έτρεχε σε τρεις 580 με προοπτικές να τρέξει και σε μονή κάρτα με optimization(δήλωση Rein), αλλά σαν το witcher 2 με το θεόβαρο ubersampling. Πόσες ντομάτες θα έτρωγε;

Link to comment
Share on other sites

Το όλο άρθρο δεν δίνει καμια πληροφορία για το πόσο υπολογιστική ισχύ παραπάνω χρειάζεται για τις περιοχές που έχουν το νερό απο κάτω, το μόνο που λέει είναι γενικά και αόριστα:

"Obviously, that's quite a bit needless of GPU geometry processing load"

δεν δίνει καμία μέτρηση με η χωρίς tessellation και απλά αφήνει υπονοούμενα για τους απανταχού συνωμοσιολογους.

Και θέλετε να το λάβουμε σοβαρά υπόψιν?

Link to comment
Share on other sites

Το όλο άρθρο δεν δίνει καμια πληροφορία για το πόσο υπολογιστική ισχύ παραπάνω χρειάζεται για τις περιοχές που έχουν το νερό απο κάτω, το μόνο που λέει είναι γενικά και αόριστα:

"Obviously, that's quite a bit needless of GPU geometry processing load"

δεν δίνει καμία μέτρηση με η χωρίς tessellation και απλά αφήνει υπονοούμενα για τους απανταχού συνωμοσιολογους.

Και θέλετε να το λάβουμε σοβαρά υπόψιν?

Μου αρέσει που το διάβασες μέχρι την... 3η σελίδα.

"The guys at Hardware.fr found that enabling tessellation dropped the frame rates on recent Radeons by 31-38%. The competing GeForces only suffered slowdowns of 17-21%."

Οπότε πως σου φαίνεται που χάνεις ~20% από την Nvidia σου για να ΜΗΝ βλέπεις ουσιαστικά καλύτερα γραφικά αλλά να ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι βλέπεις καλύτερα γραφικά; Τι; Α ναι εσύ δεν έχεις πρόβλημα. Πρόβλημα έχουν οι χρήστες που θα πρέπει να αναβαθμίσουν τις... κόκκινές τους. Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι.

Υ.Γ. Το ξεψείρισμα τελείωσε, η μαϊμού σου στέλνει χαιρετίσματα.

Link to comment
Share on other sites

Objects: Parallax Occlusion Mapping and Tessellation

Particles: Motion Blur and Shadows

Post-processing: Motion Blur full resolution and Sprite-based Bokeh DoF

Shading: Contact Shadows (SSDO) and Local Realtime Reflections

Shadows: Shadows with variable dark

Water quality and Tessellation

Level Motion Blur: blur level (no performance impact)

Όλα αυτά δεν υπάρχουν στο ultra, τα 5gb του Patch είναι τρικ της nvidia&crytek.

Έβαλα το Patch yanni και δεν είδα ούτε κατα διάνυα καλύτερα γραφικά είναι όλα στην σφαίρα της φαντασίας μου έχεις δίκαιο. Είμαστε μπροστά στo μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία μετά το watergate. Μας κοροϊδεύουν ψιλό γαζί. Προτείνω συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο σύνταγμα υπο την ονομασία "αγανακτισμένοι πράσινοι".

Απο το HardWare.fr - Le Guide du HardWare & de l'Optimisation PC

We then noticed another surface tessellée treated at the very end of rendering. As a rather surprising, Crysis 2 performs a rendering of the sea on almost all of our test scene, while the sea is never seen, nor even in the field of view and hidden. This enormous surface does not write a single pixel and is only dependent geometric

This explains why we noted on page 5 performance loss of 3% from the Far mode when turning the water on the Ultra Radeon HD 6950 when there was no water in our scene . Bug? Lack of optimization in the use tessellation? In all cases the Radeon suffer.

Conversely, while the Radeon HD 6900 are expected to double the throughput when the tessellation is used (we could confirm the theoretical tests), in practice it is not the case in Crysis 2. Limiting the GPU in some cases? Drivers at the limited support double tessellation? Bug? We do not know, AMD had simply told us that the drivers recommended for Crysis DirectX 11 remained the two Catalyst 11.6.

The output of this pack DirectX 11 remains good for PC gamers since all the visual enhancements that Crysis 2 in turn provides one of the few games able to take advantage of all the capabilities of modern GPUs,

Και εδώ δυστυχώς η συνωμοσία σας γκρεμίστηκε. Καληνύχτα και χαιρετίσματα στην μαϊμού. :coax:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.