Jump to content



Hacshop και εξυπηρέτηση


nobig

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Voudas [Σήμερα, στις 15:11]

ζ) κάπου αναφέρθηκε το πλαίσιο... προτιμώ να μην πιάσω φιλική κουβέντα με τον καταστηματάρχη κάποιου άλλου μαγαζιού, παρά να προσπαθήσω να ξεχάσω αυτά που ξέρω από τους εξοργιστικούς πωλητές/πωλήτριες του πλαισίου, που με έχουν αφήσει μαλ@κα ουκ ολίγες φορές από τις μπαρούφες τους...

Θυμάμαι μια φορά εν έτη 2001 είχα πάει στο Multirama της γειτονιάς μου (Στη Λ. Βουλιαγμένης) και έψαχνα να αγοράσω ένα Duron -τότε. Η στιχομυθία με τον πωλητή, ήταν η εξής:

-Γεία σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε AMD επεξεργαστές

- Όχι, έχουμε μόνο Pentium III στα 800 Mb (:jump::boxed::tomato::help: )

Και χωρίς να συνεχίσω την κουβέντα, είπα ένα ευχαριστώ, έφυγα, πήγα απέναντι στο Alpha Computers (αιωνία του η μνήμη :rip: ) και αφού μπόρεσα να συνεννοηθώ, ψώνισα αυτό που ήθελα (Duron@850 Mhz.:inlove: )

Μπορεί κάποια μαγαζία να διαλέγουν τους πελάτες τους, αν τους δώσουμε εμείς το δικαίωμα. Απο τη στιγμή που υπάρχει κερδοφορία, ο Έλληνας επιχηρηματίας δε βρίσκει λόγο να αλλάξει την πολιτική του, έτσι δεν είναι; Στο χέρι μας είναι να κόβουμε παρτίδες από εκει που δεν εξυπηρετόμαστε ή από εκεί που μας κορόιδεψαν έτσι ώστε είτε οι μέν να "πιάσουν το υπονοούμενο, έιτε να αναδεικτούν οι δε (οι ψαγμένοι με προσανατολισμό την εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη) κλείνοντας τους άλλους. Απλό δεν είναι;

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 13:59]

Να πώ κι εγώ τη γνώμη μου......

Επειδή τα παιδιά (του HAC) τα γνωρίζω χρόόόόνια , ΔΕΝ μίλαγες με το Στράτο.....for sure.... :D

Μίλαγες με το άλλο παλικάρι.....

Τώρα........το άλλο παλικάρι δυστυχώς ή ευτυχώς έχει μάθει και "ψυχολογεί" τον πελάτη πού θα μπεί μέσα.......

Χωρίς να ξέρω εσένα ΑΛΛΑ ξέροντας το "άλλο παλικάρι" του HAC , καταλαβαίνω ένα πράγμα......ότι (όπως είπα και πρίν ξέροντας να ψυχολογεί τον πελάτη) εσύ θα είσαι από τους πελάτες(κατ'αυτόν) που ρωτάνε -ρωτάνε-ρωτάνε και....ΠΟΤΕ δεν παίρνουν τίποτα.......γι'αυτό και μάλλον αυτές οι απαντήσεις του προς εσένα....Ίσως να είχες ξαναπάει κι άλλες φορές και να ρώταγες - να ρώταγες - να ρώταγες και τίποτα και σε είχε "σταμπάρει" από τότε....Είναι "γάτα" σε κάτι τέτοια αυτός....ΔΕΝ του ξεφεύγεις.....

Επειδή και εγώ είμαι δυσαρεστημένος από το συγκεκριμένο μαγαζί θα ήθελα να πω την ιστορία μου.

Πριν από 14 μήνες είχα αγοράσει ένα τροφοδοτικό Levicom 450W. Από τότε είχα αγοράσει και άλλα πράγματα και δεν είχα κανένα πρόβλημα με το μαγαζί. Έλα όμως που το τροφοδοτικό μια μέρα τα έπαιξε.

Εκεί που έπαιζα Far Cry ξαφνικά το μηχάνημα έσβησε. Και μετά άρχισε το τροφοδοτικό να κάνει θόρυβο. Θόρυβος από τον μετασχηματιστή. Το πάω λοιπόν εκεί για αντικατάσταση αφού είχε δύο χρόνια εγγύηση. Εκεί στο μαγαζί κάποιο από τα δύο παιδιά μου είπε ότι δεν γίνεται αντικατάσταση γιατί το τροφοδοτικό έχει 1 χρόνο εγγύηση.

Το αφήνω λοιπόν να το κοιτάξει. Μετά από 3 ημέρες πάω να το πάρω και τα παιδιά εκεί με ενημερώνουν ότι το τροφοδοτικό δεν έχει τίποτα αλλά ο θόρυβος είναι από το ένα

ανεμηστιράκι :getlost: Λες και είμαι κανένας άσχετος.

και στο μεταξύ επικοινωνώ με την κατασκευάστρια εταιρεία η οποία μου είπε ότι και φυσικά τα τροφοδοτικά της έχουν δύο χρόνια εγγύηση.

Ok λέω. Το παίρνω και φεύγω. Όταν το συνέδεσα στο PC είχα ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Το PC ήταν στην ίδια κατάσταση.

Παίρνω λοιπόν όλο το PC και το πάω εκεί. Το αφήνω για να το δουν. Μετά από 4 ημέρες παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι το τροφοδοτικό είναι dead. Πάω από εκεί και ζητάω αντικατάσταση αφού με καλύπτει η εγγύηση. Μου είπαν ότι δεν γίνεται και όταν τους ανέφερα ότι η Levicom μου είπε ότι έχω 2 χρόνια εγγύηση η απάντηση ήταν "τότε βρες τα με την Levicom".

Πλήρωσα και για το service-έλεγχο του μηχανήματος 25euro. Νο problem.

ΥΓ Κατά το service-έλεγχο μου είπαν ότι επιδιόρθωσαν το bios της NF-S γιατί ήταν corrupt. Να σημειώσω όμως ότι η μητρική ήταν ολοκαίνουργια από αντικατάσταση (η παλιά είχε καεί από το τροφοδοτικό)

Αυτά τα ολίγα. Τώρα ποιός είναι ψυχολόγος και ποιός ο απαιτητικός πελάτης δεν ξέρω....

Ξεκινω απο το γεγονος οτι οι κυριως εισαγωγικες εταιρειες πληροφορικης στην Ελλαδα ειναι 5, επαναλαμβανω 5 και ομιλω για μαζικες εισαγωγες, η καθε μια απο αυτες σερνει πισω της απο 8-28 θυγατρικες εταιρειες που παιζουν με την αγορα, ολα τα μαγαζια αγοραζουν απο αυτους :tomato:

ερχομαι τωρα στο προκειμενο, αν ξεκινησω να γραφω τις ιστοριες κοροιδιας, απατης, κακης εξυπηρετησης κλπ που εχω ζησει σαν πελατης 15 χρονια και σαν επιχειρηση 8 χρονια συνεργαζομενος με τις παραπανω εταιρειες θα γραψω βιβλιο.

Εχω μονο ενα να πω, τα τελευταια χρονια προτιμω να αγοραζω απο μικροτερες επιχειρησεις εστω και λιγο ακριβοτερα παρα να παιρνω χαπια καθε τοσο :TD:

το ζητημα με την εγγυηση ειναι μεγαλη κουβεντα, υπαρχουν φορες που το καταστημα λιανικης βρισκεται εκτεθειμενο στον πελατη αφου δεν καλυπτεται απο τον εισαγωγεα, εδω θελω να τονισω οτι η εγγυηση ενος μηχανηματος ξεκινα απο την ημερα που εισαγετε ;) οποιος εχει αλλη αποψη και θελει να το διαπιστωσει ας το ψαξει καλα και εννοω βαθια αν εχει την δυνατοτητα.

Δειτε τι εγινε το ετος 2000 με την PLEXTOR, απεσυρε ολα τα service και ζητησε ο πελατης να απευθυνεται κατευθειαν στην εταιρεια για RMA, διαβαστε ομως και τους ορους αυτης της εγγυησης και θα καταλαβετε ισως γιατι το PLEXTOR ταδε κανει 50 ευρω ακριβοτερα απο το αλλο που κανει την ιδια δουλεια χωρις να θελω να ισχυριστω οτι ειναι οπωσδηποτε το καλυτερο, αρκει που εγω αντικατεστησα 5 μεχρι τωρα παντα χρις δραχμη εξοδα και παντα μεσα σε 5 μερες.

Τελος ας δωσουμε λιγη αφεση αμαρτιων στο hac αλλωστε θα εχουν και αυτοι τα προβληματα τους και απο την αλλη αν μεσα στο forum βρισκονται οι ανθρωποι αυτοι οπως ο Στρατος οπως καπου διαβασα, τοτε ας παρουν το μηνυμα οτι εχουν την ευκαιρια να αποκτησουν μεγαλη πελατεια και να αυξησουν σημαντικα το κερδος τους αρκει να μπορουν να ειναι καλοπροαιρετοι και μερικες φορες ανεκτικοι προς τους πελατες.

Η εγγυηση αρχιζει απο την ημερα αγορας του προιοντος φιλτατε.Και μην μου πεις να το ψαξω.Σε εισαγωγικη εταιρεια ειμαι......

Αρχική απάντηση από Voudas [Σήμερα, στις 15:11]

β) απορώ που δεν αναφέρθηκε στο θρεντ αυτό, πασίγνωστο μαγαζί στην στουρνάρη που έχει παραδοσιακά και σταθερά κρύα συμπεριφορά στους πελάτες. με υφάκι και εξυπηρέτηση ύστερα από μισή ώρα αναμονής...

:T: :T: :T:

Αρχική απάντηση από Shidokanjohn [Σήμερα, στις 16:21]

Η εγγυηση αρχιζει απο την ημερα αγορας του προιοντος φιλτατε.Και μην μου πεις να το ψαξω.Σε εισαγωγικη εταιρεια ειμαι......

Χαιρομαι ιδιαιτερα γι'αυτο, πες μου και ποια ειναι η εταιρεια και σου υποσχομαι να σου απαντησω ;)

Αρχική απάντηση από jogi [Σήμερα, στις 16:22]

Ο Στράτος είναι ο πιο εύσωμος απο τους 2?

Αυτος με την κοιλιτσα....:D

Αρχική απάντηση από nobig

Αργότερα όταν θα πάρετε αυτοκίνητο όχι μόνο θα μπείτε μέσα, αλλά θα το πάρετε για

test drive, θα το φτάσετε και 6000 χιλίαδες στροφές για να δείτε αν γκαζώνει και

μην ακούσω άλλο αυτοκίνητο και άλλο κουτί.

:zzz:

Όταν φίλε μου πάς να δοκιμάσεις αυτοκίνητο θα δοκιμάσεις τα αυτοκίνητα που είναι αγορασμένα για αυτόν το σκοπό. Νομίζεις οτι εάν πας σε αντιπροσωπεία θα αγοράσεις το αυτοκίνητο που έχει στη βιτρίνα για να μπαίνει ο καθένας μέσα; Στις αντιπροσωπείες και τα τεστ Drive όλα τα αυτοκίνητα είναι εκεί για να τα κάνεις ότι θέλεις γιατί αυτό εξυπηρετούν, δεν προκειται να πουληθούν αργότερα. Στη περίπτωσή μας το κουτί ήταν στη Βιτρίνα αλλά ήταν για πούλημα άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να το ψαχουλέψεις. Στο πλαίσιο π.χ μπορείς να ψαχουλέψεις ότι έχει για Display γιατί δεν θα πάρεις το συγκεκριμένο (π.χ laptop) αλλά ένα απο μέσα την αποθήκη. Γιαυτό λοιπον ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ΑΛΛΟ κουτί

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 19:44]

Στις αντιπροσωπείες και τα τεστ Drive όλα τα αυτοκίνητα είναι εκεί για να τα κάνεις ότι θέλεις γιατί αυτό εξυπηρετούν, δεν προκειται να πουληθούν αργότερα.

αμε, μια χαρα τα δινουν, σε χαμηλοτερη τιμη ομως

Αρχική απάντηση από Chris2004

Όταν φίλε μου πάς να δοκιμάσεις αυτοκίνητο θα δοκιμάσεις τα αυτοκίνητα που είναι

αγορασμένα για αυτόν το σκοπό. Νομίζεις οτι εάν πας σε αντιπροσωπεία θα αγοράσεις

το αυτοκίνητο που έχει στη βιτρίνα για να μπαίνει ο καθένας μέσα; Στις

αντιπροσωπείες και τα τεστ Drive όλα τα αυτοκίνητα είναι εκεί για να τα κάνεις ότι

θέλεις γιατί αυτό εξυπηρετούν, δεν προκειται να πουληθούν αργότερα. Στη περίπτωσή

μας το κουτί ήταν στη Βιτρίνα αλλά ήταν για πούλημα άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να

το ψαχουλέψεις. Στο πλαίσιο π.χ μπορείς να ψαχουλέψεις ότι έχει για Display γιατί

δεν θα πάρεις το συγκεκριμένο (π.χ laptop) αλλά ένα απο μέσα την αποθήκη. Γιαυτό

λοιπον ΑΛΛΟ αυτοκίνητο ΑΛΛΟ κουτί

Το ξαναείπα πριν και το ξαναλέω τώρα. Αν κάποιος δεν ήταν μπροστά ας μην μου λέει

ότι ψαχούλευα. Το να ανοίξεις το μπροστινό panel για να δείς πόσες θέσεις έχει είναι

ψαχούλεμα; Και όπως λές στην περίπτωση μας πάει να πει ότι είσαι του μαγαζιού

οπότε εάν θυμάσαι καλά που δεν θυμάσαι όταν ήρθα να αγοράσω το κουτί δεν άγγιξα

τίποτα (είχα ανοίξει το panel σε ένα casetek πριν μια βδομάδα περίπου), πήγα

κατευθείαν στο αριστερό γραφείο και ζήτησα να δω το Avance. Την αντιμετώπιση την

είδες. Ούτε καν καταδέχθηκε να το δείξει ο ίδιος. Εγώ δεν στέκομαι στο σημείο ότι

μπορεί να τσίνησε επειδή άγγιξα κάτι αλλά στο γεγονός ότι ούτε ο ίδιος δεν ήθελε

να το ακουμπήσει μην τυχόν κάνει καμιά δαχτυλιά.

Και να σου κάνω μια ερώτηση, εάν το έπαιρνε χωρίς να το δω και κάτι δεν χώραγε

μέσα ή για κάποιο λόγο δεν με ικανοποιούσε αν θα το έφερνε θα μου το άλλαζες;

Η απάντηση είναι όχι!!!

Αρχική απάντηση από Stratos

Αυτος με την κοιλιτσα....:D

Αυτός με εξυπηρέτησε. Ευγενικότατος άνθρωπος! Εμένα με κέρδισε 100%

Αρχική απάντηση από Shidokanjohn [Σήμερα, στις 17:30]

Δεν εχει να κανει με τον χωρο των υπολογιστων αλλα θα ηθελα την απαντηση σου,

Κριμα, γιατι αν ησουν σε καποια απο τις εισαγωγικες του αντικεμενου (αν θελεις τις αναφερω και μια - μια) ολο και καποιο πεταμενο μηχανημα εχω στην αποθηκη μαζι με την αλληλογραφια την σχετικη οποτε θα σου τα εστελνα με δικα μου εξοδα ευχαριστως. Φαινομαι λιγο αποτομος αλλα μην παρεξηγεις, απλα εχω μια αποθηκη γεματη μεχρι πανω και επειδη ειμαι και λιγο πεισματαρης φυλασσω και την σχετικη αλληλογραφια.

Οφειλω ομως να διορθωσω την φραση μου τωρα που ξαναδιαβασα το post μου, "Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", ζητω συγγνωμη για το λαθος ηταν εκ παραδρομης που λενε, εγω λοιπον που εχω μαγαζι και το μηχανημα μπορει να μεινει 6 μηνες στο μαγαζι μου μεχρι να πουληθει αυτοι οι μηνες χανονται :tomato:

αν εχεις αντιρρηση σ'αυτο μπορω να σε παραπεμψω σε καμμια 40αρια πελατες και στην αποθηκη μου.

Κατι αλλο που ελαχιστοι γνωριζουν αλλα βεβαια δεν αφορα ολους ειναι οτι πολλα απο τα μηχανηματα, κυριως ηλεκτρονικα και αρκετες συσκευες δεν απολαμβανουν το προνομιο της εγγυησης οταν ερχονται στα Δωδεκανησα :p

Ξερεις γιατι? γιατι τα Δωδεκανησα το δικτυο ηλεκτροδοτησης δεν παρεχει σταθερη ταση ;)

και οι καλες εταιρειες :TD: το γνωριζουν:TD: ελα λοιπον εδω να μας δεις πως παρακαλαμε για RMA ενος τροφοδοτικου :sick:

Αστο να παει αστο που λεει και το τραγουδι γιατι ειμαι καμενος με τις μπαντες και τωρα που το λες εχω μπροστα μου ενα εκτυπωτη αξιας 590 ευρω (χονδρικη) ο οποιος παει προς την γνωστη αποθηκη μου :clap: :clap:

και αν έχεις ups???

επίσης γιατί έχω την εντύπωση ότι κάποιες συσκευές έχουν καρτέλα που βάζεις ημ/νία αγοράς? πχ οθόνες?

Στο τελικό καταναλωτή η εγγύηση ξεκινάει από την ημέρα που θα αγοράσεις οτιδήποτε. ΟΧΙ από την ήμερα εισαγωγής. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν ο άλλος το έχει και 6 μήνες στο ράφι του; Ο αγοραστής καλύπτεται από την εγγύηση που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο προϊόν κι ας το έχει και 4 χρόνια στην αποθήκη το κατάστημα.

Αρχική απάντηση από DJD

Στο τελικό καταναλωτή η εγγύηση ξεκινάει από την ημέρα που θα αγοράσεις οτιδήποτε. ΟΧΙ από την ήμερα εισαγωγής.

Γι'αυτο και οι περισσοτερες εταιριες σου λενε οτι η αποδειξη αγορας ειναι ΚΑΙ εγγυηση.

επίσης κάτι άλλο... στα ον-λινε στορες με τα χαρακτηριστικά των συσκευών αναγράφεται η διάρκεια της εγγύησης... μήπως θα πρέπει να σημειώνεται και πόσο καιρό είναι σε στοκ και να αφαιρείται? ή εσύ όταν παραδίδεις hardware, τους λες παιδιά έχετε 8 μήνες εγγύηση όχι 12 γιατί το είχα 4 μήνες στο ράφι? και το αγοράζουν? ίδια τιμή???

και θες επίσης να πεις πως έχεις αρχείο με όλα τα serials όλων των συσκευών ώστε να ελέγχεις τις εγγυλησεις με βάση πότε τα παρέλαβες? εγώ σε όσα μαγαζιά έχω επιστρέψει, η επικύρωση ότι είμαι εντός εγγύησης έγινε μέσω της απόδειξης... κανείς και πουθενά δεν είχε καταγράψει τπτ παραπάνω.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.