Jump to content



Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology


Athanasios2104

Recommended Posts

Είχαν βγάλει και πέρσι ένα-δύο βίντεο. Αλλά όπως και πέρσι, 0 animation, 0 dynamic lightning, γιοκ physics και οι σκιές που αναφέρει προς το τέλος μόνο σκιές δεν είναι. Ένα πέρασμα ambient occlusion βάλανε.

Επίσης η παρουσιάση είναι ελεϊνή. Αναφέρθηκε πολύ λίγο στην μηχανή/τεχνολογία του και μετά όλα τα υπόλοιπα ήταν μπαρούφες. Τι μας ενδιαφέρει τι είναι real/fantasy και οι λοιπές συγκρίσεις/χαζομάρες. Και πάλι - όπως πέρσι - το γνωστό ευαγγέλιο: δεν είμαστε artists. Αφού θες να κάνεις επίδειξη ενός demo, πάρε 1-2 3d designers. Πώς γίνεται να φτιάχνεις rendering engine, και να μην έχεις μερικούς σχεδιαστές για να δοκιμάσουν την μηχανή...

Ενδιαφέρον τεχνολογία, μακάρι να την αναπτύξουν και να πιάσει, αλλά από αυτά που μας έχουν δείξει ως τώρα (και τον τρόπο που τα έχουν δείξει) είμαι επιφυλακτικός.

Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι θελουν να τη πουλησουν, δε θελουν να τη τελειοποιησουν. Αλλωστε δεν εχουν κ τα χρηματα για να τελειωσουν το project.

Μονο μετα απο αγορα των δικαιωματων απο κανενα κολοσσο, ΕΑ, Ubisoft κλπ θα μπορεσει να τελειωσει κ να χρησιμοποιηθει στη πραξη.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1199]Volrath[/MENTION]

Ξέρεις το μέγεθος της εταιρίας και αν είχαν budget για κάτι τέτοιο? Αν είναι εταιρία 2 φοιτητών χωρίς χρηματοδότηση τι παραπάνω περίμενες?

Google knows it all! :p

"Company

Euclideon was formed in May 2010 and is the sole owner of the “Unlimited Detail” method for displaying unlimited point cloud data in real time. Our CEO is Bruce Robert Dell, the original creator of the method.

Our board is made up of prominent business people from the Australian software industry and we are based in Brisbane Australia."

Euclideon - Home

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1199]Volrath[/MENTION]

Ξέρεις το μέγεθος της εταιρίας και αν είχαν budget για κάτι τέτοιο? Αν είναι εταιρία 2 φοιτητών χωρίς χρηματοδότηση τι παραπάνω περίμενες?

Ρε συ, ο τύπος έλεγε ότι η τεχνολογία του είναι the best thing since sliced bread..θα αντικαταστήσει τα πολύγωνα, είναι η επανάσταση στα γραφικά που τέτοια έχουμε να δούμε από τον καιρό των 4-bit γραφικών (δικά τους λόγια)...

Άμα η εταιρία τους έχει τέτοιες βλέψεις, δε θα έχει τα μέσα να δώσει 2-3k AUD; (αυστραλοί νομίζω είναι)

Δε μιλάμε για κάποιο indy παιχνίδι, μιλάμε για κάτι που θα αλλάξει μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων δολλαρίων (πάλι δικά τους λόγια).

Link to comment
Share on other sites

Είδα λίγο το βιντεάκι τώρα... καλά πλάκα κάνουνε ?

Τα water reflections θυμίζουνε... αρκετά κατώτερο game από το FarCry (1)...

Τα shadows είναι ελεϊνά και στις περισσότερες σκηνές πέφτει τρελλό shimmering σε σκιές και στο περιβάλλον.

Τα φύλλα των δέντρων, κυρίως αυτά που είναι κοντά σε οριζόντιες γωνίες φαίνονται πιο flat & unreal από τα δέντρα στο RBR :D

Γενικώς σαν τεχνολογία δεν λέει κάτι το ιδιαίτερο, και το tech demo τους είναι τραγικό ( και να θέλει να σε πάρει κάποια μεγάλη εταιρία ή έστω να πάρει license με τέτοιο tech demo δεν σε παίρνει κανείς, ούτε καν η nUbiSoft... ) από όλες τις απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

Άμα η εταιρία τους έχει τέτοιες βλέψεις, δε θα έχει τα μέσα να δώσει 2-3k AUD;

Είναι εταιρία "start-up". Δεν έχει και δε θέλει να δώσει 2-3k...

Όσον αφορά στην τεχνολογία, εμένα μου φάνηκε αρκετά καλή. Πιστεύω ότι μπορούμε να της δώσουμε λίγο χρόνο, αν επενδύσει κάποιος σε αυτή, για να δούμε τι πραγματικά κάνει. Πέραν της τεχνολογίας, μεγάλο ρόλο παίζει και το περιβάλλον εργασίας, που και έναν κορυφαίο animator να έχεις, αν δεν το ξέρει και δεν έχει εμπειρία πάνω σε αυτό, δε θα βγάλει καλό αποτέλεσμα. Όλες αυτές οι ατέλειες που αναφέρεστε, είναι μέρος αυτής της δουλειάς και δεν έχουν να κάνουν με το engine καθαυτό.

Πρόσφατα μιλούσα με φίλο που βρίσκεται Palo Alto, σα σύμβουλος επενδυτών τεχνολογίας και μου είπε ότι αγόρασε κάποιος επενδυτής μία εταιρία μετά από πρότασή του και τους είπε ότι θα διαθέσει $800.000. Αφού είχε ήδη δώσει $180.000 σε 4 μήνες και δεν είχαν τα αποτελέσματα που ήθελαν, άλλαξαν πορεία, κάνουν κάτι άλλο, μέχρι να έχουν ξοδέψει στο σύνολο $400.000, τα μισά δηλαδή και να δούνε που πάνε.

Έτσι δουλεύουν τα πράγματα στο χώρο κι έτσι ξεκινάνε οι μεγάλες ιδέες. Το Facebook σαν εταιρία start-up ξεκίνησε να σας θυμίσω... :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.thelab.gr/gaming/unlimited-detail-technology-point-cloud-data-system-90785.html

Το είχα ποστάρει παλιότερα. Το πρόβλημα με τα βόξελς είναι ότι ακόμα και αν έχεις τον απιτούμενο αποθηκευτικό χώρο, πρέπει να βρεις έναν τρόπο να τα κινήσεις για να έχεις τα απαιτούμενα physics και εκεί οι απαιτούμενοι υπολογισμοί αυξάνονται κατακόρυφα. Η παγίδα είναι ότι όσα μας δείχνει είναι στατικά και αποτελούνται από επαναλαμβανόμενα μοτίβα.

Στο ποστ μου, η atomontage engine φαίνεται περισσότερα υποσχόμενη αλλά και εκεί το θέμα φαίνεται να έχει "κολλήσει".

Link to comment
Share on other sites

Brisbane-based Company's New Graphics Technology "100,000 Times Better" - AusGamers.com

After their first announcement around a year ago, they dropped off the radar, and have recently resurfaced with a new statement as part of a video showcasing their new technology, built with nearly $2 million dollars of assistance from the Australian Government
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.