Jump to content



Προστασία καταναλωτη


novice

Recommended Posts

Καλημέρα και καλό μήνα,

Έχω ένα πρόβλημα με μία εμπορική επιχείρηση και θα ήθελα μερικές ιδέες για το τι μπορεί να κάνει κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

- στον 1ο χρόνο λειτουργίας του ψυγείο στο χωριό άρχιζουν τα προβλήματα: ζεσταίνεται πολύ, περίεργοι ήχοι, τα φώτα του σπιτιού αναβόσβηναν.

- Στους 18 μήνες, πάω στο χωριό. Ο γενικός έχει πέσει και ότι υπήρχε στο ψυγείο χαλασμένο. Μετά από λίγο καιρό συμβαίνει πάλι το ίδιο.

- Ο τεχνικός της εταιρείας είπε αποκλείεται να φταίει το ψυγείο αλλά οι καλωδιώσεις του σπιτιού. Έφερα ηλεκτρολόγο και είπε ότι οι καλωδιώσεις είναι εντάξει... Ο τεχνικός είπε ότι για έρθει να το δει να τον φωνάξω όταν πέσει πάλι ο γενικός γιατί αλλιώς δε θα πληρωθεί επίσκεψη από την εταιρεία και δε μπορεί να έρθει άσκοπα..!

- Τα προβλήματα συνεχίστηκαν χωρίς όμως να ξαναπέσει ο γενικός.

- στα τρία χρόνια, και ενώ ήμασταν στο χωριό αλλά ευτυχώς εκτός σπιτιού, το ψυγείο παίρνει φωτιά. Το εσωτερικό του έλιωσε... Τηλεφώνησα σε άλλο τεχνικό, που όταν το είδε είπε ότι αν είχε έρθει νωρίτερα θα είχε σωθεί... και ότι 1η φορά βλέπει τέτοια ζημιά σε ψυγείο...

- Ζητώ να αντικατασταθεί και η εταιρεία αρνείται αλλά δίνουν 1 μεταχειρισμένο και να πληρώσω 200€..!

- όταν ρώτησα τι θα γινόταν αν έπαιρνε φωτιά το σπίτι ή αν έπαιρνα φωτιά τη στιγμή που άνοιγα το ψυγείου η απάντηση ήταν ότι η εγγύηση είναι 2 και όχι 3 χρόνια..!

- τους απάντησα ότι η εγγύηση είναι για ελαττωματικά μέρη και ότι τα ψυγεία δεν είναι για να παίρνουν φωτιά. Εκεί μου απάντησαν ότι η εταιρεία δεν είναι φιλόπτωχο ταμείο..!

Οποιαδήποτε ιδέα για το πως να χειριστώ μία τέτοια επαγγελματική συμπεριφορά, είναι ευπρόσδεκτη

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

βασικα δεν εχω ακουσει ψυγειο να περνει φωτια!!Αλλα να σου πω, απο την μια εχεις βγει απο την εγγυηση, και απο την αλλη το προιον που πηρες παραλιγο να βαλει σε κινδυνο την σωματικη ακεραιοτητα σου.Κανονικα μια μυνηση θελουν.Αλλα θα βγαλεις ακρη, κανεις δεν ξερει.

Link to comment
Share on other sites

Το μαγαζί πουλάει τρελίτσα, στο εξωτερικό τρέμουν οι λώκοι όταν τίθεται θέμα health hazard με κάποιο προϊόν.

Για επικοινώνησε και με τον κατασκευαστή να δεις τι θα πει, αλλά σε γενικές γραμμές όταν σου πουλάν ένα προϊόν που παραλίγο να σου κάψει το σπίτι, θα έπρεπε να σου κάνουν και δώρα για να μην δώσεις έκταση στο γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

@ chosen. Eυχαριστώ για την ιδέα γιατί ο κατασκευαστής είναι μεγάλη, πολυεθνική εταιρεία και νομίζω ότι αυτό είναι υπέρ μου.

Θα φτιάξω ένα email, θα επισυνάψω τις φωτογραφίες του καμμένου ψυγείου και θα ενημερώσω για την απάντηση που θα μου δώσουν.

όταν λες "να μη δωθεί έκταση στο γεγόνος", τι ακριβώς εννοείς; πώς μπορώ να κάνω αυτό;

Σε ρωτάω γιατί σε περίπτωση που δεν μου το αντικαταστήσουν, δε θα το αφήσω έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Απλά για να το γνωρίζεις, γιατί τώρα είναι αργά, το "Έφερα ηλεκτρολόγο και είπε ότι οι καλωδιώσεις είναι εντάξει" δεν έχει καμία απολύτως αξία, αν δε συνοδεύεται από πιστοποιητικό, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Link to comment
Share on other sites

όταν λες "να μη δωθεί έκταση στο γεγόνος", τι ακριβώς εννοείς; πώς μπορώ να κάνω αυτό;

Σε ρωτάω γιατί σε περίπτωση που δεν μου το αντικαταστήσουν, δε θα το αφήσω έτσι.

ΙΝΚΑ? κανάλια, ραδιόφωνο, εφημερίδες, ίντερνετ?

Link to comment
Share on other sites

Απλά για να το γνωρίζεις, γιατί τώρα είναι αργά, το "Έφερα ηλεκτρολόγο και είπε ότι οι καλωδιώσεις είναι εντάξει" δεν έχει καμία απολύτως αξία, αν δε συνοδεύεται από πιστοποιητικό, με ότι αυτό συνεπάγεται.

αν φτάσει εκεί και εαν είναι επαγγελματίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί αξιόπιστα σαν μάρτυρας

Link to comment
Share on other sites

ειρωνικα θα το λεει, μια κοινοποίηση πρεπει να την κανει

?

@ periklis_pap: θες να μου πεις, ότι εκτός από το ΙΝΚΑ (που αυτή είναι η δουλειά του), θα ασχοληθεί κάποιο ΜΜΕ με ένα τέτοιο θέμα;

Χάνεις κάτι να δοκιμάσεις?

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις να είναι σωστοί οι άλλοι (κατασκευαστής) μαζί σου, να είσαι και συ ευθύς και σωστός. Ούτε απειλές, ούτε ΙΝΚΑ, ούτε ΜΜΕ από την αρχή. Επικοινωνείς μαζί τους και τους λες "κύριοι, το προϊόν σας υπολειτουργούσε για κάμποσο καιρό και προχτές πήρε φωτιά και είμαι τυχερός που δεν βρήκα το σπίτι μου στάχτη - παρακαλώ ενημερώστε με ποιο είναι το επόμενο βήμα για την αντικατάστασή του".

Αν σου αρχίσουν τα μα-μου, τους λες ευγενικά ότι το ψυγείο-εμπρηστής το έχεις ακόμα στην κατοχή σου και είναι διαθέσιμο για "νεκροψία" από οποιονδήποτε πραγματογνώμονα, δικό τους ή 3rd party (ντιν-νταν) και φυσικά κατόπιν της αντικατάστασής του.

Με λίγα λόγια αφήνεις να εννοηθεί ότι "θα μου το αντικαταστήσετε και μετά ψάξτε εσείς να βρείτε αν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι επικίνδυνο για την υγεία των πελατών σας, ειδάλλως θα το κάνουν άλλοι".

Κάνε αυτό για αρχή και δες. Αν αρχίσεις κατευθείαν με τις απειλές, θα σε δουν αμυντικά και παίζει και να σου βγάλουν το λάδι μέχρι να βρεις το δίκιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζεις την μάρκα του ψυγείου;

Αφού ζητάς βοήθεια από εδώ τουλάχιστον ας μας προστατεύσεις να μην γίνουμε θύματα της συγκεκριμένης μάρκας

Link to comment
Share on other sites

@ chosen: Όντως. Αν έχουν διάθεση να λήξει το θέμα εξωδικαστικά και χωρίς πολλά πολλά, αυτή ίσως να είναι η καλύτερη προσέγγιση

@ ΓιαγκΤ: η μάρκα είναι HITACHI και το μοντέλο είναι R-Z470ARU6

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

[MENTION=129]Chosen[/MENTION] Το θέμα το χειριστικά στο ύφος που πρότεινες και το αποτέλεσμα είναι ότι μεθαυριο θα μου στείλουν καινουριο και πιο σύγχρονο μοντέλο

Το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει από την μητρική εταιρεία για το συμβάν {τους ειχα στείλει email πριν 1 μήνα περίπου}

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι για το αποτέλεσμα. Το ότι δεν σου απάντησαν μπορεί να συμβαίνει λόγω του ότι δεν έχουν σωστή e-παρουσία, υποδομή και ανταπόκριση. Αν δοκίμαζες να στείλεις ένα γράμμα ίσως; Όχι ότι παίζει και μεγάλο ρόλο αν πάρεις το καινούριο ψυγείο, αλλά για το γαmώτο που λένε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Την ημέρα της παράδοσης, είχε έρθει και ένας τεχνικός από την Hitachi για να επιβλέψει την κατάσταση.

Μου είπε ότι συνεργάζεται με αρκετές εταιρείες για να τους κάνει το service. Θα παραθέσω τι μου είπε και ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του

1. 5 χρόνια που συνεργάζεται με την Hitachi, αυτή είναι μόλις η 2η που κάποιο προιον της βγάζει πρόβλημα. Συνεπώς είναι πολύ ποιοτικά

2. θεωρεί ότι η στάση που κράτησε η Hitachi, δεν ήταν η ενδεδειγμένη γιατί χαλάει το όνομα της

3. μου είπε, από την εμπειρία του, ότι άμεση αντικατάσταση θα έκανε candy - aeg, τις οποίες τις θεωρεί και value for money επιλογες.

Δε ξέρω αν είχε κάποιο συμφέρον να μου προτείνει αυτές τις εταιρείες αλλά απο τα επιχειρήματα του αλλά και από την συμπεριφόρα που συνάντησα τόσο από την ελληνική αλλά και την global - europe hitachi (έστειλα και στις 2 email) σιγουρα δε θα επιλένω ποτέ πάλι Hitachi

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.