HellhammeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26, 2011 Έχει δοκιμάσει κανείς αντισκουριακό στους ανεμιστήρες του κουτιού της ψύκτρας και του τροφοδοτικού? Έχει αγωγιμότητα? υπάρχει κίνδυνος βραχυκυκλώματος, ξέρει κάποιος να με ενημερώσει? :wassat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyline_IS Ιούλιος 26, 2011 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Για ποιο λογο να βαλεις αντισκουριακο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsan Ιούλιος 26, 2011 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 1) τα αντισκοριακα Έχουν πετρέλαιο και θα σου χαλαση τα πλαστικά βάλε silicone σπρέι Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιούλιος 26, 2011 Author #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Γιατί αυτό έχω διαθέσιμο αυτήν την στιγμή και τα ανεμιστήρια αρχίζουν και γερνάνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyline_IS Ιούλιος 26, 2011 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Γιατί αυτό έχω διαθέσιμο αυτήν την στιγμή και τα ανεμιστήρια αρχίζουν και γερνάνεθα το κανεις χειροτερα.Δοκιμασε αυτο που προτεινει ο tsan Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalos Ιούλιος 27, 2011 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Βεβαια που το λες ενα αντισκωριακο και σχοινοκαθαριστηρα θα επρεπε να περασω το G3 και το Μ1 στο bad company 2 γιατι ειδα οξειδωση στην καννη τους .. Περα απο την πλακα το καλυτερο ειναι ενα καλο φυσηγμα με αερα ή να βαλεις σιλικονουχο σπραυ που ειπαν οι προυγουμενοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Ιούλιος 27, 2011 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Ούτε αγωγιμότητα έχει ούτε κίνδυνο βραχυκυκλώματος έχει.Το κακό είναι ότι ούτε λιπαντικές ιδιότητες έχει!Όταν λές "....γερνάνε" προφανώς εννοείς ότι κάνουν πλέον αισθητή την παρουσία τους με κάποιους νέους θορύβους σαν να συντονίζει κάτι το οποίο είναι διαλείπον.Αυτό σημαίνει ότι το έδρανο που υποστηρίζει τον άξονα έχει αρχίσει να φθείρεται και να αποκτά μεγαλύτερες ανοχές, πράγμα που σημαίνει ότιο άξονας "παίζει" , οπότε "τραγουδάει".Δυστυχώς η μόνη θεραπεία είναι η αντικατάσταση.Παρ' όλα αυτά -άν θέλεις να παρατείνει λίγο την ζωή τους- μπορείς να :1. Αν είναι από αυτούς που μπορείς να αφαιρέσεις το πτερύγιο, το βγάζεις, ρίνεις λίγο λιποδιαλυτικό (και το αντισκωριακό κάνει)στο έδρανο ,κατόπιν το φυσάς με παπιεσμένο αέρα για να φύγουν τα ίχνη των ρινισμάτων μετάλλου απο την φθορά του εδράνου, και κατόπιν βάζεις ένα λεπτό γράσο -το σιλικόνης είναι πολύ καλό*, και μια σταγόνα ψιλό λάδι.2. Άν η φτερωτή δεν βγαίνει ,παραλείπεις το αντισκωριακό, παραλείπεις και λεπτό γράσο, και πάς κατ' ευθείαν στο ψιλό λάδι.Βεβαίως αν έχεις τα εργαλεία μπορείς να τον λύσεις, δηλαδή βγάζεις το χαρτάκι απότην πλευρά του μοτέρ, αφαιρείς την ασφάλεια του άξονα, βγάζεις την φτερωτή και είσαι στην περίπτωση 1.Άν τώρα ο ανεμιστήρας έχει ρουλμάν, τότε και πάλι θα πρέπει να βγάλεις τον άξονα, αλλά εδώ προσοχή, δεν λύνουν όλοι οι άξονες, και κατόπιν ...περίπτωση 1.Όπως όμως και να έχει η λύση -ακόμα και αν έχει αποτέλεσμα- είναι προσωρινή, γι' αυτό το καλύτερο που εχεις να κάνεις είναι να ετοιμαστείς να βάλεις το χέρι στην τσέπη.* Για το γράσο θα πρέπει να έχεις υπόψη ότι μια καλή λύση , η οποία μπορεί να περιορίσει τους τζόγους είναι το γραφιτούχο γράσο, (ένα πολύ σκούρο γράσο), γιατί τα σωματίδια του γραφίτη "στοκάρουν τις κοιλότητες και προσολούμενα στις επιφάνεις τριβής δημιουργούν μια νέα επιφάνεια τριβής.Πρόσεχα όμως γιατί όπου πέσει -σε ρούχο- δεν βγαίνει με τίποτα.Ελπίζοντας ότι βοήθησα σου εύχομαι καλή διασκέδαση!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.